Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Buzzcamp Iasi 2015 – The comeback!

Scris de Adrian Monoranu pe 3 aprilie, 2015 3 comentarii

Dupa ceva ani, cam vreo 3, am revenit ca speaker la un eveniment important. M-am retras pentru ca am simtit la momentul respectiv ca ma cam uzasem, dar si pentru ca eram dezamagit de cateva aspecte despre am scris la un moment dat aici. Am preferat sa ma concentrez pe evenimente mici, private si sa refuz ofertele pentru cele mari. Au aparut intre timp alti speakeri pe frontispiciu si e foarte bine asa. Cred ca si publicul s-a mai schimbat intre timp si asta iarasi e foarte bine pentru ca ajunsesem ca la evenimentele de marketing si PR sa ne cunoastem cu totii intre noi, atat speakerii cat si cei care asistau in public.

Anul acesta am decis sa revin si am facut-o ieri la Buzzcamp. Am acceptat invitatia Sabinei Poparlan pentru ca stiam de la editia anterioara la care participasem ca e un eveniment bine pus la punct si ca voi avea parte de un public selectat si interesat in acelasi timp. Tema evenimentului a fost una nespecifica mie, dar am acceptat provocarea pentru ca in ultima perioada am documentat destul de bine subiectul. S-a vorbit despre esec si despre importanta acestuia in reusitele ulterioare. Evenimentul a fost unul destul de complex insa eu am stat doar la conferinta de la inceput pentru ca nu puteam lipsi prea mult de la serviciu. Deh … viata de corporatist. 🙂

Am vorbit despre un concept pe care l-am intalnit in urma cu ceva timp si despre care am si scris un articol pe blog. Impactul a fost unul destul de bun, cel putin dupa impresiile culese la fata locului. Sunt insa curios sa aflu mai multe de la cei care au fost pentru ca am invatat ieri de la antevorbitorul meu, ca e important sa ceri feedback de la toti cei carora le vorbesti. Stiu ca e greu sa obtin acest lucru pe aceasta cale, dar incerc pentru ca sunt curios sa aflu pareri.

Prezentarea mea este pe slideshare dar nu e foarte relevanta pentru ca sunt cateva slide-uri si tot ceea ce a fost mai consistent a fost ceea ce am vorbit efectiv (asta pentru ca initial nu vroiam sa am un ppt de suport). In principiu am discutat despre teama a de a-ti asuma riscuri si despre faptul ca riscurile sunt bune atat timp cat sunt documentate. Am discutat despre influenta pe care o pot avea cei din jur, in special cei care nu-si asuma riscuri si care considera ca strategia castigatoare e mereu sa joci in siguranta. Despre sindromul learned helplessness puteti citi in articolul amintit anterior, asa ca nu mai insist.

Cel mai important lucru pentru mine a fost reactia publicului si ma bucur ca au fost si cateva intrebari la final. Din pacate timpul a fost unul destul de limitat si nu ne-am putut lungi la discutii. M-am bucurat insa sa-l intalnesc pe Costi Bacica, HR Regional Director al Royal Canin Central Southern Europe, a carui prezentare am savurat-o de-a dreptul. Cred ca asta e un castig important al prezentei mele in sala si ma bucur odata in plus. Ii multumesc din nou Sabinei pentru oportunitate si nu uitati: daca ati fost in sala ieri, astept feedback-ul vostru. C-o fi de bine sau c-o fi de rau, il astept in egala masura! Multumesc anticipat!!!

public-speaking

Photo credit: The Cornerplay

More from my site

  • Sunt speaker la Business Days Iasi, 1-2 iulie 2015.Sunt speaker la Business Days Iasi, 1-2 iulie 2015.
  • Iashington – o conferinta interesanta!Iashington – o conferinta interesanta!
  • Inscrie-te la Gradinita de Manageri!Inscrie-te la Gradinita de Manageri!
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Hangouts – Gist Iasi.Hangouts – Gist Iasi.
  • Hangouts – BinduHangouts – Bindu
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Uncategorized Etichete: 2015, buzzcamp, esec, iasi, learned helplessness, Public speaking

Comentarii

  1. Claudiu Ciudor a zis

    3 aprilie, 2015 la ora 7:57 am

    Cea mai charismatică prezență din sală, cum suntem obișnuiți de altfel, feedback-ul n-are să fie decât unul pozitiv. Mereu aflăm lucruri noi de la Dvs.

    P.S. Nici eu nu-mi asum riscuri prea des, de aceea îmi pun anumite probleme, dar cu ajutorul documentării prealabile, sper să scap de ele :))

    Răspunde
  2. Alex a zis

    3 aprilie, 2015 la ora 11:12 am

    Ati incheiat intr-un stil total opus antevorbitorilor (cel putin primele doua persoane, la care am simtit ca adorm). Pe langa domnul Costi Bacica, care se vede ca este un speaker innascut si antrenat in acelasi timp, ati facut ca sfarsitul conferintei sa fie unul la care ma asteptam inainte de inceperea lui, unul extraordinar.

    Răspunde
  3. Andreea Ilie a zis

    3 aprilie, 2015 la ora 7:46 pm

    Mi-as fi dorit foarte mult sa particip,din pacate am avut partial la marketing. 🙂

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...