Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Exploreaza-ti orasul si arata-l lumii intregi cu Heineken!

Scris de Adrian Monoranu pe 25 noiembrie, 2014 Un comentariu

Prin ‘91 am citit Ciresarii lui Constantin Chirita. Eram fascinat de ideea de a explora, de a trai aventuri. In acelasi an am facut prima mea expeditie, imi amintesc si acum, impreuna cu verii mei. Eram la tara si urmaream cursul apei din sat care venise mare si inundase livezile oamenilor. Apoi mai tarziu, prin ’92 am facut prima tabara improvizata cu var’meu Vlad de la Botosani. Eu si el eram indienii si frate-meu cu var-meu Bogdan erau texanii, sau cel putin asa cred. Fiecare cu tabara lor. Insa din motive ciudate, la fel precum focul aprins in fata cortului improvizat din paturi s-a mistuit domol, s-a stins incet, incet flacara explorarilor in mine. Prin ’95-’96 am inceput o alta serie de aventuri dar nu a mai presupus numai locuri, ci si o groaza de oameni. Si multa distractie. Ocazional am mai facut cateo vacanta la munte, am urcat pe Toaca, la Babele, pe Rarau, dar cam atat. In rest am explorat o gramada de cluburi. Nu c-ar fi ceva rau in asta. 🙂

Prin 2008 am inceput sa redescopar atractia catre aventura explorarii. Am facut un tur cu masina: Viena, Bratislava, Praga si Budapesta si timp de cateva zile am batut orasele astea pas cu pas. Apoi a urmat Cernautiul si apoi iar o pauza. Criza, o relatie prost aleasa, prea multa munca si prietenii nehotarati m-au facut sa ma intorc la explorat cluburi. There were some good times then! 🙂

In 2011 am inceput insa o alta aventura. Cea fotografica. Si daca am invatat ceva din fotografie, e ca daca vrei sa faci street photography, ai nevoie de strazi. Initial m-am gandit ca o sa incep sa calatoresc mai mult dar din nou 2 joburi, din nou prieteni nehotarati, din nou criza … Am descoperit insa ca tocmai in “curtea” mea din spate erau o gramada de locuri neumblate. Neumblate atat cu pasul dar mai important … cu ochiul! Am invatat sa ridic sau sa cobor privirea mai mult decat o faceam in mod normal si am descoperit universuri paralele. Am invatat sa merg pe strazile laturalnice, sa las masina intr-o parcare si sa uit de ea, sa ma pierd printre oameni si sa gasesc locuri pline de taine.

Daca ma intrebi maine ce sa-ti recomand de vizitat in Iasi, iti raspund simplu: strazile! Simti orasul, simti oamenii, simti distractia, simti viata in sine. Iasiul, orasul celor 7 coline, se simte, se traieste, nu se viziteaza pur si simplu. Si stiti cine ar trebui sa faca treaba asta cel mai des? Chiar voi, locuitorii Iasiului, cei care pasiti zilnic pe strazile sale privind doar catre un orizont familiar. Descoperiti universurile paralele, ridicati sau coborati privirea, uitati-va in stanga sau in dreapta cand ajungeti intr-o intersectie, lasati-va cuprinsi de atractia de a descoperi ce se afla pe cealalta strada. Ingaduiti-va sa ramaneti pe strazi si dupa caderea intunericului, cautati locurile in care iesenii se simt bine. Nu neaparat cluburi sau baruri, locuri pur si simplu. Apoi luati camera de fotografiat (si apropos, regula nr. 1 in fotografie, “Cea mai buna camera e cea pe care o ai la indemana”, nu va trebuie neaparat DSLR-uri si obiective de mii de euro ca sa fiti fotografi) si incercati sa suprindeti universurile paralele in care tocmai ati intrat. Oameni, locuri, sentimente, orice. Faceti cat mai multe fotografii pentru ca a sosit momentul in care va trebui sa alegeti una! Una care sa reprezinte un loc interesant, misterios dar in acelasi timp familiar, o destinatie sau un punct de inceput pentru aventura voastra urbana! Tema e simpla, „How to spend a great night out in your city„! Banuiesc c-ati vazut spotul de la TV al celor de la Heineken, cu tipul care o cauta pe Eve si descopera cele mai interesante locuri. Well, ce mai asteptati?

Cand sunteti siguri ca ati ales cea mai buna fotografie, incarcati-o in aplicatia Heineken Open Your City. Selfie-urile, pozele de grup sau close-up-urile pot fi urcate in aplicatie alaturi de o scurta descriere a locului respectiv, intarind ideea ca nu trebuie sa ne oprim din a explora secretele oraselor noastre.

Campania face parte din platforma lor globala “The Legends” si se numeste “Cities of the World”. Cred ca ati vazut deja sticlele personalizate cu numele unor capitale ale lumii printre care si Bucuresti. A inceput pe 19 noiembrie si se va incheia pe 9 decembrie, iar daca aveti nevoie de inspiratie, urmariti pagina de Facebook Heineken pentru ca vor fi postate poze facute de mine si de ceilalti 4 bloggeri din campanie. Urmariti-ma pe mine, pe Cosmin Tudoran, Gabi Maga, Laci Nagy si Tudor St. Popa si pe conturile de Instagram si Facebook si veti gasi si acolo surse de inspiratie.

Aplicația promovata in social media va publica toate pozele acceptate impreuna cu descrierea acestora si numele utilizatorului. Toti utilizatorii vor avea o galerie de poze in interiorul aplicatiei, pe care o vor putea impartasi cu prietenii lor. Ulterior, un album cu 10 poze va fi publicat pentru fiecare dintre orasele inscrise, astfel incat utilizatorii sa adune cat mai multe voturi si sa castige premiile din campanie.

Eu va spun in final doar atat. Avem orase foarte interesante pe care din pacate nu le exploram suficient. Credeti-ma pe cuvant de fotograf. Am batut la pas Iasiul in lung si in lat, pe stradute laturalnice sau pe marile bulevarde si niciodata nu m-am plictisit. Trebuie doar sa ridicati putin privirea si in fata voastra o sa se deschida peisaje noi, cosmopolite, magice. Sigur puteti mai mult decat cele postate de mine mai jos, sigur! 🙂

Succes!

AdrianMonoranu-1

AdrianMonoranu-2

AdrianMonoranu-3

AdrianMonoranu-4

AdrianMonoranu-5

AdrianMonoranu-6

More from my site

  • As putea fi cel mai „dateable” blogger!As putea fi cel mai „dateable” blogger!
  • Care-i faza cu containerul Heineken? #ChampionTheMatchCare-i faza cu containerul Heineken? #ChampionTheMatch
  • Heineken Open Your City a ajuns la final!Heineken Open Your City a ajuns la final!
  • Voteaza-ti sacosa preferata pentru Palas!Voteaza-ti sacosa preferata pentru Palas!
  • Iasul vrea banii pusi in joc de Pepsi!Iasul vrea banii pusi in joc de Pepsi!
  • Aproape am renuntat la Facebook.Aproape am renuntat la Facebook.
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, concursuri Etichete: aplicatie, concurs, facebook, heineken, open your city

Comentarii

  1. Diana Catanoaia a zis

    25 noiembrie, 2014 la ora 9:53 am

    Vasile Iacob, interested? 🙂

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Adrian Monoranu la Viata cu un Fiat 500.
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...