Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Sunt mainstream.

Scris de Adrian Monoranu pe 22 august, 2014 Leave a Comment

Ieri am descoperit un loc nou in Iasi si mi-a placut. Nu va spun prea multe despre el pentru ca pregatesc un „hangout” despre acesta si nu vreau sa stric surpriza. In orice caz, e un loc mai de nisa si m-a pus putin pe ganduri. Concluzia: sunt mainstream. Sau cum ar spune altii „a regular person”. Cum se traduce asta? Pai simplu, tot comportamentul meu e unul foarte obisnuit, nu fac lucruri iesite din comun, iar ca si consumator sunt exact la fel. Bineinteles, nu e nimic rau in asta, nu mi-am dorit niciodata sa fiu excentric dar cand constati totusi ca exista o regularitate in tot ceea ce faci parca te pune pe ganduri. Iata mai jos cateva exemple care m-au facut pe mine sa concluzionez ca sunt prea mainstream, si repet, nu ma simt deloc rau in pielea mea:

– merg la aceleasi cafenele la care merge toata lumea, nu calc pe la cele mai de nisa decat daca e un must (si ma refer aici la evenimente la care trebuie sa particip);

– nu am deloc extravagante vestimentare sau in ceea ce priveste electronicele, ma imbrac cu haine obisnuite, cumpar branduri care sunt pe trend pe criteriul calitatii (Nike, Adidas, Massimo Dutti, Converse, Ray Ban, Apple, Tissot, Nikon etc., poate singura arogata e ca mi-am luat un televizor din acela cu lumini ambilight :)) pe care uit sa le pornesc si uneori chiar ma enerveaza);

– mananc periodic aceleasi tipuri de mancaruri, o combinatie intre bucataria traditionala romaneasca, bucataria italiana si uneori cea asiatica, insa nimic iesit din comun, nici macar fructe de mare sau alte „fineturi”;

– cand ies merg la cluburile mainstream, beau bere si uneori whisky (e drept fara suc sau energizant, corect cu gheata, as zice), rar se intampla sa ajung in Underground la cate un concert tot al unor trupe de nisa „mainstream” ca Suie Paparude sau Parazitii;

– cumpar totul de la supermarket, nu umblu prin piete dupa legume bio, n-am niciun „taran” de la care sa cumpar lapte sau branzeturi, nu merg la magazine de nisa pentru tot felul de scofeturi, iar cand mai cumpar ceva mai iesit din comun e in „saptamana franceza, italiana, spaniola, asiatica, americana etc” de la Lidl;

– conduc o masina mainstream, clasa mica, brand normal si ca tot romanul mainstream ma gandesc sa-mi iau intr-un an sau doi un Mercedes, ca deh, am imbatranit si merge la 35+ sa conduci cu steaua pe grila radiatorului;

– ieri mi-am luat un scuter si evident, am luat brandul pe care si-l doresc majoritatea, Piaggio Vespa. Unii ar putea sa spuna ca o aroganta, dar pentru simplu fapt ca e Vespa, e tot mainstream. Cred ca eram mai de nisa daca luam un Peugeot sau vreo japoneza ceva, sau poate BMW;

– si jobul meu e cat se poate de mainstream, nu fac nimic iesit din comun, nu pictez, nu sculptez, nu fac niste campanii super creative, chiar daca lucrez in marketing prefer zona de audit si planning, nu pe cea de creatie;

– in vacanta merg de obicei in Grecia pe motiv ca tot timpul ai lucruri noi de descoperit, doar anul acesta am ales Croatia, care mi-a placut foarte mult btw, dar parca tot ar mai merge o saptamana in Grecia :))

mainstream

Photo credit: Funky Junk

Lista ar putea continua si cred ca lunga rau, dar cred ca ati prins ideea. Cum spuneam, ma simt bine in pielea mea insa ceva imi spune ca ar trebui sa incerc si alte chestii, mai nisate. Nu vreau sa ma transform intr-un hipster, sa fac totul „de nisa”, dar parca as vrea lucruri diferite uneori. Partea proasta e ca si mediul in care traiesc e prea mainstream si ma tine aici captiv. Nu-mi propun acum nici 10, nici 5 si nici macar 3 lucruri de nisa pe care sa le fac in perioada urmatoare, pentru ca nu stiu daca ma voi tine de ele si nici nu era asta scopul articolului. Pur si simplu sper sa-mi iasa in cale oportunitati noi de a face lucruri deosebite.

Sa vedem pe unde m-o duce Vespa. 🙂

More from my site

  • In tara lui „dar daca …”.In tara lui „dar daca …”.
  • De unde invata copiii tampenii!De unde invata copiii tampenii!
  • Berile mainstream din Romania schimba in masa strategiileBerile mainstream din Romania schimba in masa strategiile
  • 10 semne care imi spun ca nu vreau sa lucrez cu tine.10 semne care imi spun ca nu vreau sa lucrez cu tine.
  • Despre oamenii care se razgandesc …Despre oamenii care se razgandesc …
  • Do not outsource your brain!Do not outsource your brain!
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: experimente, Personal s@#t! Tagged With: comportament, hipster, mainstream, semne

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

vlogul din dressing

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – prima gazduire web din Romania optimizata pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • Imi plac companiile care se implica in educatie!
  • 3 workshop-uri UTILE de dezvoltare profesionala la Congress Hall!
  • 3 moduri sigure de a-ti pierde angajatii in 2019.
  • Hangouts – August no.2
  • De ce esuezi ca antreprenor?

Comentarii recente

  • eBogdaneBogdan (1 comments) la Hangouts – August no.2
  • Ștefan Sacaleanj (1 comments) la Nu putem fi toti manageri!
  • Adrian Monoranu (1 comments) la Bugetul de promovare – cum il estimam?
  • cismaru (1 comments) la Bugetul de promovare – cum il estimam?
  • Adrian Monoranu (1 comments) la Nu putem fi toti manageri!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts heineken iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2019 Adrian Monoranu