Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Sacul fara fund de la ING a fost interzis de CNA.

Scris de Adrian Monoranu pe 25 iulie, 2013 2 comentarii

Acum 2 luni scriam un post intr-o pauza de la scoala despre o reclama care imi statea pe creier. Spuneam atunci ca influenta copiilor asupra parintilor e mare si ca dpdv strategic este un spot cu potential urias. Ma intrebam atunci daca nu cumva e diminuat efectul de faptul ca micii poznasi nu prea inteleg care-i treaba cu asigurarile dar iata ca s-a gasit cineva care sa reclame la CNA faptul ca in urma difuzarii spotului pe canalul Disney, kinderii au inceput sa ceara sa li se dea sacul cu jucarii care, dupa spusele reclamantului, nici macar nu se gaseste de cumparat pe piata.

Mie mi se pare cam trasa de par reclamatia si deja stim ca majoritatea reclamatiilor sunt frame-ups de la concurenta pentru ca CNA-ul nu prea se sesizeaza singur. In fine, faptul ca spotul e reclamat nu poate decat sa demonstreze eficienta sa. Spuneam atunci si o spun si-acum, este probabil cel mai catchy mesaj pe care l-am auzit la TV/Radio in ultimii 10 ani, probabil la nivelul reclamelor de la mijlocul anilor ’90, lucru destul de greu de realizat in momentul de fata prin comparatie cu perioada aceea cand spoturile erau mult mai putine si creierul consumatorului mult mai putin poluat si plictisit de mesaje publicitare.

Sursa foto: www.dailybusiness.ro

Nu sunt un fan ING, nu-s clientul lor si nici nu prea cred ca o sa fiu pentru ca toata treaba asta cu joaca mie nu-mi inspira prea mare incredere, dar mi se pare genial spotul si cred ca merita sa scriu doua posturi despre ei. 🙂 Hai sa ne mai uitam odata la spot, pe internet inca e disponibil, chiar daca pe TV a fost interzis de CNA. Enjoy!

PS. Merci Nicu pentru headz-up! 🙂

More from my site

  • Probabil cel mai catchy mesaj din RO.Probabil cel mai catchy mesaj din RO.
  • The best Super Bowl Ad in 2018.The best Super Bowl Ad in 2018.
  • Bergenbier, Minculescu si Cheloo – nici prietenii nu mai stiu de ce!Bergenbier, Minculescu si Cheloo – nici prietenii nu mai stiu de ce!
  • Au si ei impotentii lor.Au si ei impotentii lor.
  • Despre impotenta strategica si creativa – partea a IV-aDespre impotenta strategica si creativa – partea a IV-a
  • Ce primesti cand cumperi ieftin in online?Ce primesti cand cumperi ieftin in online?
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, consumer psychology, Sonor Etichete: cna, ing, reclama, sac fara fund cu jucarii, spot interzis

Comentarii

  1. Ioana D. a zis

    26 iulie, 2013 la ora 2:46 am

    Mediul de marketing din Romania se schimba tot mai mult. Un alt exemplu de spot publicitar „altfel” este cel de la Doncafe. Doncafe 1 – 0 Jacobs. http://www.youtube.com/watch?v=8m3bxBL21xU

    Răspunde
  2. Razvan a zis

    26 iulie, 2013 la ora 2:49 pm

    Simpatica reclama. Poata a fost o banca concurenta. Au vazut ca reclama e foarte buna si au zis ca ar atrage prea multi clienti.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected (75 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (75 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (75 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (75 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (75 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu