Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

De ce folosesc foursquare pentru check-in?

Scris de Adrian Monoranu pe 8 iunie, 2013 Un comentariu

Ma intreaba unii amici pe retelele de socializare de ce folosesc foursquare in loc sa dau pur si simplu check-in pe facebook. Care-i diferenta? Probabil unii sunt putin suparati ca nu le dau tag in check-in-uri :)). Adevarul e ca mai folosesc si facebook pentru check-in dar fix in situatia in care vreau sa-i dau tag cuiva, sa arat propriu-zis ca sunt cu cineva acolo. Altfel, da, folosesc foursquare si uneori path. Motivul principal este ca foursquare si path imi permit sa sharuiesc check-in-ul si pe facebook si pe twitter in acelasi timp. Iar path are niste efecte pe fotografii mult mai cool decat cele oferite de facebook, dar asta e mai putin relevant.

Cand dau check-in imi place sa sharuiesc si o poza si daca luam exemplul weekend-ului trecut cand am colindat o parte din Bucovina ca „ambasador” Silva si trebuia sa promovez cat mai multe locatii interesante prin cate mai multe retele de socializare, iata cum foursquare devine mult mai folositor decat facebook. Pentru ca le are pe toate. Si de ce sa mint, imi place si ideea de a fi intr-o competitie cu ceilalti, de a aduna puncte, badge-uri si mayorships.

In plus, foursquare imi permite sa citesc si sa las la randul meu „tips” (adica ponturi nu bacsis) despre locurile pe care le vizitez. De exemplu, acum 2 ani cand am vizitat Borsa si cautam un restaurant bun sa mancam, am ales citind tips de pe foursquare. Evident, cei de la restaurant habar n-aveau ce e ala foursquare si m-am amuzat copios cand am vazut reactia chelnerului cand a auzit ca am citit pe net ca au cea mai buna mancare din zona. A fost ceva de gen … „cine a scris asta despre noi pe internet” ca si cum era de rau.

Intre timp foursquare a mai crescut si in RO si am ajuns la vreo 400 de prieteni si acolo asa ca am destul de mult feedback si destule tips de citit fapt pentru care il gasesc util. Nu e doar un loc prin care sa semnalizezi unde te afli, ci un loc prin care unele firme, cel putin cele din sectorul horeca, ar putea colecta feedback de la clienti si ar putea „recruta” pe termen lung ambasadori. Despre asta si despre multe altele in prezentarea mea „Social Media pentru companii” de luni 10 iunie de la Social Media 4 Students Iasi. 🙂 Stay tuned!

More from my site

  • Chiar vrei sa fii consultant Social Media?Chiar vrei sa fii consultant Social Media?
  • De ce vin companiile straine in Iasi?De ce vin companiile straine in Iasi?
  • Hangouts – Gist Iasi.Hangouts – Gist Iasi.
  • Hangouts – BinduHangouts – Bindu
  • Hangouts – August no.2Hangouts – August no.2
  • Hangouts – Moshe Studio.Hangouts – Moshe Studio.
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Academic, Blogging, evenimente, facebook, online marketing, Public speaking, social media Etichete: companii, foursquare, iasi, social media 4 students

Comentarii

  1. elena a zis

    1 iulie, 2013 la ora 10:49 am

    Perfect de acord. Si prietenii mei ma roaga uneori sa le dau tag cand dau check in, dar eu le spun ca daca nu esti pe forsquare nu am cum :))) Si e fun, exact cum ai zis tu , pentru ca iti da impresia de joc.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • Hangouts – Gist Iasi.
  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu (19 comments) la A invata vs. a descoperi.
  • gabitzu200 (19 comments) la A invata vs. a descoperi.
  • RADU (19 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Filep M (19 comments) la Neumarkt – Berea cea mai bere?
  • bConnected (19 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu