Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Profi vs. Justin Bieber.

Scris de Adrian Monoranu pe 8 februarie, 2013 8 comentarii

Zilele trecute am prins un spot pe TV al carui background sonor m-a surprins. Stiam melodia dar nu puteam sa-mi amintesc exact unde am auzit-o. Reclama e irelevanta asa ca nici n-am bagat in seama continutul. Cu sunetul am ce am. O sa va las mai intai sa ascultati si voi ce am auzit eu si dupa aceea mai discutam. O sa va placa, va garantez. E un soi de cor de copii care canta si te indeamna sa vii la magazine si sa profiti de nu stiu ce reducere. Modul in care canta este insa cel care conteaza. Iata spotul.

Si acum ascultati refrenul acesta.

Seems familiar? Si-acum va intreb, cat de mare credeti ca este impactul asupra consumatorului? Credeti ca a fost o alegere cu intentii „ascunse” sau pur si simplu a fost o alegere motivata de linia melodica armonioasa? Hai s-auzim niste pareri!

More from my site

  • Profi scade TVA-ul mai devreme!Profi scade TVA-ul mai devreme!
  • Hai sa ne intalnim in Orasul Profi!Hai sa ne intalnim in Orasul Profi!
  • Batalia e pe discount-uri.Batalia e pe discount-uri.
  • Preturi reduse si vacante spectaculoase! (p)Preturi reduse si vacante spectaculoase! (p)
  • Povestiri despre colorata Lefkada – partea a III-a – de vizitat.Povestiri despre colorata Lefkada – partea a III-a – de vizitat.
  • Tu faci un shopping inainte de concediu?Tu faci un shopping inainte de concediu?
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, retail, Sonor Etichete: justin bieber, magazine, profi, reduceri, Sonor

Comentarii

  1. Ana- a zis

    8 februarie, 2013 la ora 2:33 pm

    poate au cumparat drepturile , mai stii ? 🙂

    Răspunde
  2. Razvan a zis

    9 februarie, 2013 la ora 1:48 pm

    Personal cred ca a fost doar „o alegere motivata de linia melodica armonioasa”. E greu sa creezi ceva original, fara un precedent.

    Răspunde
  3. Iulian a zis

    11 februarie, 2013 la ora 3:39 pm

    Asta e un fel de spalare de creier, problema e ca reclama aia e pentru pusti carora le place melodia, deci nu si-au „targetat” clientela

    Răspunde
  4. Oana a zis

    11 februarie, 2013 la ora 7:13 pm

    Toate reclamele de la Profi sunt urate rau de tot.
    Cand il aud pe Justin Bieber imi vine sa vars.:D

    Răspunde
  5. Manu a zis

    12 februarie, 2013 la ora 3:51 pm

    Justin Bieber, cor de copii cantand despre preturi si reduceri, etichete albastre… frate astea pentru mine sunt imagini desprinse din filme s.f. care prezinta o lume post-apocaliptica in care un comunism modern e unica sansa de supravieturire – ma sperie rau de tot. Eu chiar nu-i inteleg pe cei care detin depozitele de gen, sincer cred ca un slogan de genul ,,cumpara de la noi ca sa-ti ramana de o bere” e mai valabil decat sa platesti drepturi de autor pt o melodie a lui Bieber care provoaca repulsie in randul a 98% din barbati! E clar ca un procent mare din targetul unui magazin de gen este ,,maistrul” sau ,,mesterul” care e specialist frate si care stie el de unde sa cumpere marfa de calitate (sanchi) deci mai bine s-ar adresa lui!

    Răspunde
  6. dirtman a zis

    13 februarie, 2013 la ora 6:03 pm

    Deodata ce are impact asupra unui public cu muzica aia a lui, penibila din punctul meu de vedere, de ce n-ar fi buna intr-o reclama ?

    Răspunde
  7. Marian a zis

    16 februarie, 2013 la ora 5:57 am

    Nu au avut nici o intentie ascunsa parerea mea. Nici nu mi-am dat seama de legatura dintre J. Bieber si reclama aia. Cred doar ca a fost o simpla alegere si putin cam neinspirata!

    Răspunde
  8. Sandu a zis

    19 februarie, 2013 la ora 5:34 pm

    Are 2 sau 3 videoclipuri pe youtube in top 10 cele mai vizualizate, cred ca asta s-a intamplat cu un motiv chiar daca este doar un copil.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.

Comentarii recente

  • Filep M (5 comments) la Neumarkt – Berea cea mai bere?
  • bConnected (5 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (5 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (5 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (5 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu