Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

De ce am ales sa sustin/merg la 11even?

Scris de Adrian Monoranu pe 19 mai, 2012 Lasă un comentariu

Se apropie cu pasi repezi ziua de 30 mai in care voi merge la 11even. Asa cum deja stiti si puteti vedea din sidebar, sunt ambasadorul acestui eveniment si asta pentru ca imi place ideea. Acum 2 saptamani va povesteam prima data despre acest eveniment si lansam competitia pentru bloggeri, impreuna cu ceilalti ambasadori ai evenimentului. Revin azi cu un post pentru a va aduce aminte ca mai aveti cateva zile pana la terminarea concursului si inca mai puteti castiga. Trebuie sa va spun de asemenea ca cele mai bune intrebari puse speakerilor vor fi la randul lor premiate de catre partenerii evenimentului: Icar Tours, Polirom si Shoppiness.

Sa revenim la subiectul din titlu. Am sa va vorbesc despre motivatia mea de a sustine si de a merge la acest eveniment. Asa cum spuneam si in postul trecut, am ales sa sustine evenimentul pentru ca echipa a avut inspiratia si curajul sa nu faca un eveniment gratuit. In felul acesta valoarea acestuia va creste si la fel si asteptarile celor ce vor fi in sala. Vom asista probabil la prezentari mai bune si vom vedea mult feedback din partea salii sub forma de intrebari.

Am ales sa sustin 11even si pentru ca am inceput sa cred din ce in ce mai mult in educatia alternativa. Atat timp cat sistemul educational este deficitar si invechit, mi se pare normal ca tinerii sa profite de sansa de a asculta profesionisti adevarati vorbindu-le despre motivatii si experiente. E important sa intelegem ca educatia e importanta si ca aceste sanse nu trebuie ratate.

Din pacate sunt prea multe initiative de acest tip fara bilet de acces, fara taxa de participare si fara valoare clar definita. Am invatat in timp ca pretul si strategia de pret sunt foarte importante si ca un produs fara un pret corespunzator nu convinge chiar daca are cea mai buna promovare. Asadar, felicitari echipei de organizare, succes in vanzarea biletelor si ne vedem la 11even pe 30 mai.

More from my site

  • Delivering high expectations vs. Delivering value.Delivering high expectations vs. Delivering value.
  • Marketing facut pe bucati.Marketing facut pe bucati.
  • Pasiunea adevarata inspira!Pasiunea adevarata inspira!
  • De ce mor pasiunile?De ce mor pasiunile?
  • Business Days – diferenta dintre asteptari si realitate.Business Days – diferenta dintre asteptari si realitate.
  • Atitudinea precede comportamentul.Atitudinea precede comportamentul.
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, evenimente, Marketing, Public speaking Etichete: 11even, motivatie, pret, speakeri, strategie

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu