Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Despre Bizcamp, sali pline si strangeri de mana.

Scris de Adrian Monoranu pe 5 May, 2012 4 Comments

Joi am fost invitat la Bizcamp. Initial pentru o prezentare, apoi pentru o prezentare si un workshop. Eram in Bucuresti cand am aflat ca trebuie sa tin si workshop-ul, m-am intors in Iasi marti seara si miercuri dimineata am realizat ca de fapt feelingul meu de zi de luni era fals. Asta insemna ca a doua zi aveam prezentare si workshop de tinut la Bizcamp. Oups, mi-am zis.

Pana la urma am incropit rapid o prezentare despre cum sa te reprezinti ca si brand personal si m-am adaptat. 7 pasi simpli, inspirati dintr-un post scris in urma cu vreo 3 saptamani. Ce bine e sa-ti asterni gandurile undeva, nu? In sala au fost peste 100 de oameni, studenti in mare majoritate, dar studentii aceia care conteaza. La sfarsit am primit multe intrebari si aplauze. Multumesc!

Am fugit, literalmente, dupa prezentare pentru ca aveam un curs la universitate. Si cand ajung in sala, surpriza, 4 oameni. Li s-a mai alaturat o persoana dupa vreo 15 minute. 5 in total si n-a mai aparut nimeni. Asta la un curs de Bazele Marketingului, probabil cel mai lejer si mai usor curs pe care il predau dar in acelasi timp si cel mai interesant si usor de urmarit dintre toate disciplinele comune pe care le studiaza studentii mei din anul 2. Sa fii al naibii!

Am plecat cu un gust amar de la curs. Un gust care s-a amarat rau de tot in ultimii 3-4 ani de cand interesul a inceput sa scada simtitor in randul presupusilor studenti de la FEAA. M-am intors la Ramada unde trebuia sa tin workshop-ul despre Social Media. Am gasit o sala plina, probabil peste 50 de locuri la care s-au mai adaugat inca vreo 15-20 de scaune. Full. Prezentare, intrebari, aplauze, strangeri de mana, schimb de opinii, networking. Multumesc!

Si ma intreb acum, cum naibii sa-ti mai gasesti motivatia de a veni cu zambetul pe buze sa predai niste cursuri care nu sunt departe de ceea ce faci la workshop-urile la care lumea se inghesuie in sala, unor studenti care nici nu catadicsesc sa calce pe la scoala desi e gratis, gratis, gratis! Si va asigur ca nu fac absolut niciun fel de schimbari de atitudine de la evenimente la scoala, dedicarea mea este aceeasi, atentia pentru prezentari identica si disponibilitatea de a raspunde la intrebari la fel. CUM?

Le multumesc celor de la Bizcamp pentru ca mi-au dat ocazia sa ma simt apreciat, sa primesc aplauze si sa-mi confirm ca ceea ce spun e inca valoros pentru ca raportandu-ma la feedback-ul de la facultate imi vine sa ma las de catedra si sa ma ascund undeva intr-un colt intunecos. Astept cu interes 11even, un eveniment platit, nu sunt speaker dar voi fi in sala si sunt sigur ca va fi sala plina. Asa da!

Cum sa fii propriul tau brand ambassador!

View more presentations from Adrian Monoranu.
1,2,3 social media

View more presentations from Adrian Monoranu.

More from my site

  • Despre cursuri festive, studenti si firme!Despre cursuri festive, studenti si firme!
  • Executia este intotdeauna mai importanta decat ideea!Executia este intotdeauna mai importanta decat ideea!
  • Sa fie oare criza de marketeri?Sa fie oare criza de marketeri?
  • Adevarul despre MARKETING e ca SE INVATA!Adevarul despre MARKETING e ca SE INVATA!
  • Despre Zilele Marketerului 2009 – editia de crizaDespre Zilele Marketerului 2009 – editia de criza
  • O noua prima zi de scoala!O noua prima zi de scoala!
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • LinkedIn

Filed Under: Academic, evenimente, Marketing, Multumiri, Personal s@#t!, Public speaking Tagged With: bizcamp, evenimente, feaa, studenti

Comments

  1. Oana Blaga says

    5 May, 2012 at 12:03 pm

    Acum ma pregateam si eu de un articol pe blog despre Bizcamp. A fost o experienta minunata din ambele perspective (speaker si simplu participant). Chiar daca a fost o zi plina, insa plina de oameni, informatii si “voie buna”.
    Si poate ca studentii nu mai vin pe la cursuri, insa dau pe la multe workshop-uri,deoarece considera amfiteatrul un mediu formal si invechit, pe cand workshop suna asa mai actual si mai “trendy”.Poate un rebranding al cursurilor, o noua imagine, si studentii vor fi mai multi! Cine stie?

    Reply
    • Adrian Monoranu says

      5 May, 2012 at 1:13 pm

      @Oana Blaga: Nu, Oana, studentii aceia care merg la workshop-uri sunt cam aceeasi care vin si la cursuri. Altfel nu i-as fi recunoscut in sala de la Ramada. Restul sunt pseudo-studenti, vanatori de diplome, mobilier. Cat despre rebranding-ul cursurilor … poate ti se pare invechit ce-am sa spun dar facultatea este un mediu in care studentul primeste informatii de baza iar la noi transferul se face greoi pentru ca sistemul pre-universitar i-a invatat pe studenti sa taca, sa asculte si sa invete buchea cartii, nu sa reactioneze, sa puna intrebari si sa se informeze pe cont propriu si din alte surse. Eu trebuie sa ma asigur ca studentul a inteles baza, esentialul si apoi sa-l motivez sa citeasca dar cred ca nu motivatia este cuvantul cel mai potrivit, ci CONSTRANGEREA iar eu sunt de parere ca dragoste cu de-a sila nu se poate. Asa ca ii mai intreb din nou pe cei veniti la plimbare la universitate — ce cautati aici mai copii? Poate aveti treaba in alta parte si noi va retinem …

      Reply
  2. Gabi says

    5 May, 2012 at 1:52 pm

    Eu m-am inscris pentru SEM days, eveniment care si pe siteul tau apare, dar sper ca speakerii nu o sa fusareasca o prezentare :)) Eu am dat totusi niste bani.

    E adevarat ce zici, parerea mea e ca workshopurile sunt mai bine impachetate ca prezentare si de aia se inghesuie lumea. Plus ca totusi nu uita ca acolo vin oameni interesati direct, pe cand la facultate nu la toti studentii le place un curs sau altu.

    Eu am ramas dupa pauza singur la un curs acuma de curand :))

    Reply
  3. Oana Blaga says

    5 May, 2012 at 2:42 pm

    Intradevar, facultatea e o baza…insa asa cum spuneai, e ‘foamea’ asta de diplome..si nu numai la workshop.uri..conferinte,etc. ci si de diplome de facultate. Este acea conceptie gresita, ca daca ai diploma de facultate, gata ai job bine platit si ai sa o duci tare bine. Poti avea ‘o carte’ de diplome, insa daca le.ai obtinut doar de dragul de a le obtine, sau ca da bine la CV, eu una le consider irelevante.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – prima gazduire web din Romania optimizata pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Recent Posts

  • Sa fii curajos nu e lucru putin!
  • Epoca noilor imperii.
  • The best Super Bowl Ad in 2018.
  • Ziua in care mi-as fi dorit mai multe camasi!
  • Vin la Oaie!

Recent Comments

  • Alin Ștefan Stan (4 comments) on Epoca noilor imperii.
  • Raluca Gherghel (4 comments) on Epoca noilor imperii.
  • iacov elena (4 comments) on Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Alin Ștefan Stan (4 comments) on Epoca noilor imperii.
  • Adrian Monoranu (4 comments) on Soferii gospodari isi cumpara anevolpe de pe net.

Tags

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia heineken iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2018 Adrian Monoranu