Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Despre Bizcamp, sali pline si strangeri de mana.

Scris de Adrian Monoranu pe 5 mai, 2012 4 comentarii

Joi am fost invitat la Bizcamp. Initial pentru o prezentare, apoi pentru o prezentare si un workshop. Eram in Bucuresti cand am aflat ca trebuie sa tin si workshop-ul, m-am intors in Iasi marti seara si miercuri dimineata am realizat ca de fapt feelingul meu de zi de luni era fals. Asta insemna ca a doua zi aveam prezentare si workshop de tinut la Bizcamp. Oups, mi-am zis.

Pana la urma am incropit rapid o prezentare despre cum sa te reprezinti ca si brand personal si m-am adaptat. 7 pasi simpli, inspirati dintr-un post scris in urma cu vreo 3 saptamani. Ce bine e sa-ti asterni gandurile undeva, nu? In sala au fost peste 100 de oameni, studenti in mare majoritate, dar studentii aceia care conteaza. La sfarsit am primit multe intrebari si aplauze. Multumesc!

Am fugit, literalmente, dupa prezentare pentru ca aveam un curs la universitate. Si cand ajung in sala, surpriza, 4 oameni. Li s-a mai alaturat o persoana dupa vreo 15 minute. 5 in total si n-a mai aparut nimeni. Asta la un curs de Bazele Marketingului, probabil cel mai lejer si mai usor curs pe care il predau dar in acelasi timp si cel mai interesant si usor de urmarit dintre toate disciplinele comune pe care le studiaza studentii mei din anul 2. Sa fii al naibii!

Am plecat cu un gust amar de la curs. Un gust care s-a amarat rau de tot in ultimii 3-4 ani de cand interesul a inceput sa scada simtitor in randul presupusilor studenti de la FEAA. M-am intors la Ramada unde trebuia sa tin workshop-ul despre Social Media. Am gasit o sala plina, probabil peste 50 de locuri la care s-au mai adaugat inca vreo 15-20 de scaune. Full. Prezentare, intrebari, aplauze, strangeri de mana, schimb de opinii, networking. Multumesc!

Si ma intreb acum, cum naibii sa-ti mai gasesti motivatia de a veni cu zambetul pe buze sa predai niste cursuri care nu sunt departe de ceea ce faci la workshop-urile la care lumea se inghesuie in sala, unor studenti care nici nu catadicsesc sa calce pe la scoala desi e gratis, gratis, gratis! Si va asigur ca nu fac absolut niciun fel de schimbari de atitudine de la evenimente la scoala, dedicarea mea este aceeasi, atentia pentru prezentari identica si disponibilitatea de a raspunde la intrebari la fel. CUM?

Le multumesc celor de la Bizcamp pentru ca mi-au dat ocazia sa ma simt apreciat, sa primesc aplauze si sa-mi confirm ca ceea ce spun e inca valoros pentru ca raportandu-ma la feedback-ul de la facultate imi vine sa ma las de catedra si sa ma ascund undeva intr-un colt intunecos. Astept cu interes 11even, un eveniment platit, nu sunt speaker dar voi fi in sala si sunt sigur ca va fi sala plina. Asa da!

Cum sa fii propriul tau brand ambassador!

View more presentations from Adrian Monoranu.
1,2,3 social media

View more presentations from Adrian Monoranu.

More from my site

  • SuPORTing 2013 – cronica + foto.SuPORTing 2013 – cronica + foto.
  • Adevarul despre MARKETING e ca SE INVATA!Adevarul despre MARKETING e ca SE INVATA!
  • O noua prima zi de scoala!O noua prima zi de scoala!
  • Despre cursuri festive, studenti si firme!Despre cursuri festive, studenti si firme!
  • Despre Zilele Marketerului 2009 – editia de crizaDespre Zilele Marketerului 2009 – editia de criza
  • Un exemplu de personal branding … si curaj! Un exemplu de personal branding … si curaj!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, evenimente, Marketing, Multumiri, Personal s@#t!, Public speaking Etichete: bizcamp, evenimente, feaa, studenti

Comentarii

  1. Oana Blaga a zis

    5 mai, 2012 la ora 12:03 pm

    Acum ma pregateam si eu de un articol pe blog despre Bizcamp. A fost o experienta minunata din ambele perspective (speaker si simplu participant). Chiar daca a fost o zi plina, insa plina de oameni, informatii si „voie buna”.
    Si poate ca studentii nu mai vin pe la cursuri, insa dau pe la multe workshop-uri,deoarece considera amfiteatrul un mediu formal si invechit, pe cand workshop suna asa mai actual si mai „trendy”.Poate un rebranding al cursurilor, o noua imagine, si studentii vor fi mai multi! Cine stie?

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      5 mai, 2012 la ora 1:13 pm

      @Oana Blaga: Nu, Oana, studentii aceia care merg la workshop-uri sunt cam aceeasi care vin si la cursuri. Altfel nu i-as fi recunoscut in sala de la Ramada. Restul sunt pseudo-studenti, vanatori de diplome, mobilier. Cat despre rebranding-ul cursurilor … poate ti se pare invechit ce-am sa spun dar facultatea este un mediu in care studentul primeste informatii de baza iar la noi transferul se face greoi pentru ca sistemul pre-universitar i-a invatat pe studenti sa taca, sa asculte si sa invete buchea cartii, nu sa reactioneze, sa puna intrebari si sa se informeze pe cont propriu si din alte surse. Eu trebuie sa ma asigur ca studentul a inteles baza, esentialul si apoi sa-l motivez sa citeasca dar cred ca nu motivatia este cuvantul cel mai potrivit, ci CONSTRANGEREA iar eu sunt de parere ca dragoste cu de-a sila nu se poate. Asa ca ii mai intreb din nou pe cei veniti la plimbare la universitate – ce cautati aici mai copii? Poate aveti treaba in alta parte si noi va retinem …

      Răspunde
  2. Gabi a zis

    5 mai, 2012 la ora 1:52 pm

    Eu m-am inscris pentru SEM days, eveniment care si pe siteul tau apare, dar sper ca speakerii nu o sa fusareasca o prezentare :)) Eu am dat totusi niste bani.

    E adevarat ce zici, parerea mea e ca workshopurile sunt mai bine impachetate ca prezentare si de aia se inghesuie lumea. Plus ca totusi nu uita ca acolo vin oameni interesati direct, pe cand la facultate nu la toti studentii le place un curs sau altu.

    Eu am ramas dupa pauza singur la un curs acuma de curand :))

    Răspunde
  3. Oana Blaga a zis

    5 mai, 2012 la ora 2:42 pm

    Intradevar, facultatea e o baza…insa asa cum spuneai, e ‘foamea’ asta de diplome..si nu numai la workshop.uri..conferinte,etc. ci si de diplome de facultate. Este acea conceptie gresita, ca daca ai diploma de facultate, gata ai job bine platit si ai sa o duci tare bine. Poti avea ‘o carte’ de diplome, insa daca le.ai obtinut doar de dragul de a le obtine, sau ca da bine la CV, eu una le consider irelevante.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu