Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Deschidem, deschidem, dar ce?

Scris de Adrian Monoranu pe 9 April, 2012 7 Comments

Cam de vreo 2-3 saptamani ma intalnesc in aproape fiecare intersectie mai mare din Iasi cu niste billboard-uri pe care scrie mare “Deschidem.ro“. O campanie de teasing, mi-am spus. Sambata, cand era si vremea mai buna, am iesit putin prin oras la pozat cu cativa nikonisti destoinici si iar am dat peste maginificele panouri. Asa ca ajuns acasa am decis sa intru sa vad care e treaba.

Asa cum banuiam, fix o campanie de teasing insa una care mi-a atras atentia un pic mai mult decat celelalte. E un soi de teasing-promotie, un mix intre cele doua. Din cate am observat ideea este sa-ti uploadezi pana la 5 poze pe pagina cu pricina si sa astepti pana se urca toate pozele necesare dupa care sa vezi ce-a iesit. E ca un fel de puzzle urias iar la sfarsit banuiesc ca afli ce se deschide.

Eu mi-am urcat cele 5 poze insa nu prea am rabdare asa ca mi-am mai rugat cativa prieteni sa urce si ei si sa facem puzzle-ul mai repede. Probabil asta e si ideea, de a viraliza cat mai repede mesajul si de a convinge primii utilizatori sa raspandeasca linkul cat mai departe, fie pentru a castiga premiul, fie pentru a vedea ce inseamna puzzle-ul respectiv.

Sincer va spun, nu prea ma intereseaza iPad-ul, nu l-am gasit niciodata util, prefer un netbook performant in aceeasi bani insa daca e sa castig poate o sa-mi schimb ideea. Cert e ca mai mult ma intereseaza ce apare odata cu finalizarea puzzle-ului. Am o banuiala dar nu ma mai pronunt pentru ca am mai facut-o si in urma cu ceva timp si m-am inselat vis a vis de un alt teasing care s-a dovedit a fi o chestie politica. Sper sa nu fie si de data asta asa. 🙂

In concluzie, astept sa vad ce se deschide. Banuiala mea devine tot mai aproape de confirmare in fiecare zi. Oricum, ideea campaniei este destul de interesanta, premiul pare tentant, fotografiile sunt acum la indemana oricui iar internetul este practic peste tot si pentru aproape oricine. Sa vedem acum cat de repede se va forma puzzle-ul!

 

 

More from my site

  • Ce e cu Poc Romania?Ce e cu Poc Romania?
  • 1+1 de Halloween la Cinema City.1+1 de Halloween la Cinema City.
  • Castiga 2 bilete la Noaptea Devoratorilor de Publicitate – IasiCastiga 2 bilete la Noaptea Devoratorilor de Publicitate – Iasi
  • Revin cu RCA-Ieftin.ro – detalii suplimentareRevin cu RCA-Ieftin.ro – detalii suplimentare
  • Sa zicem pe romaneste Happy Dragobete.Sa zicem pe romaneste Happy Dragobete.
  • Cat de importanta e grija pentru client?Cat de importanta e grija pentru client?
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • LinkedIn

Filed Under: advertising, concursuri, foto, internet, Marketing, Promotions Tagged With: campanie, deschidem.ro, ipad 3, panou, teasing

Comments

  1. catalin says

    9 April, 2012 at 8:23 am

    In regulamentul campaniei organizatorul este SC Iulius Management Center SRL asta inseamna ca fie e o campanie la Iulius Mall sau la Palas.

    Reply
  2. Andreea R says

    9 April, 2012 at 8:24 am

    Banuiam si dupa data, dar dupa ce citesti regulamentul vezi organizatorul, asa ca misterul dispare. 🙂

    Reply
  3. Andrei says

    9 April, 2012 at 9:01 am

    Partea amuzanta e ca indirect, prin intermediul acestui blog faci reclama la promotie si cei care vor citi la randul lor vor avea curiozitatea de a baga 5 poze si de a participa la promotie, asadar ar trb ceruti niste banuti de la organizator. :P.

    Reply
  4. somnulescu says

    9 April, 2012 at 1:45 pm

    Deschidem Palas-ul? Nu cumva sa-l inchida si sa-l demoleze, asa cum se tot vehiculeaza prin presa locala.

    Reply
  5. Ana says

    9 April, 2012 at 5:04 pm

    eu vreau sa vand un ipad2 🙂 vrea cineva? e almost new

    Reply
  6. L.Razvan says

    15 April, 2012 at 5:39 pm

    Mie imi suna a publicitate nonconventionala toata treaba asta, e publicitatea mordna, ieftina si cu impact mare la publicul tanar.

    Reply
  7. Carmen says

    1 May, 2012 at 12:15 pm

    astept si eu sa vad, insa banuiala mea tot catre Palas se indreapta. insa, indiferent de ce se deschide, campania e bine gandita.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – prima gazduire web din Romania optimizata pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Recent Posts

  • Sa fii curajos nu e lucru putin!
  • Epoca noilor imperii.
  • The best Super Bowl Ad in 2018.
  • Ziua in care mi-as fi dorit mai multe camasi!
  • Vin la Oaie!

Recent Comments

  • Alin Ștefan Stan (12 comments) on Epoca noilor imperii.
  • Raluca Gherghel (12 comments) on Epoca noilor imperii.
  • iacov elena (12 comments) on Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Alin Ștefan Stan (12 comments) on Epoca noilor imperii.
  • Adrian Monoranu (12 comments) on Soferii gospodari isi cumpara anevolpe de pe net.

Tags

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia heineken iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2018 Adrian Monoranu