Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Deschidem, deschidem, dar ce?

Scris de Adrian Monoranu pe 9 aprilie, 2012 7 comentarii

Cam de vreo 2-3 saptamani ma intalnesc in aproape fiecare intersectie mai mare din Iasi cu niste billboard-uri pe care scrie mare „Deschidem.ro„. O campanie de teasing, mi-am spus. Sambata, cand era si vremea mai buna, am iesit putin prin oras la pozat cu cativa nikonisti destoinici si iar am dat peste maginificele panouri. Asa ca ajuns acasa am decis sa intru sa vad care e treaba.

Asa cum banuiam, fix o campanie de teasing insa una care mi-a atras atentia un pic mai mult decat celelalte. E un soi de teasing-promotie, un mix intre cele doua. Din cate am observat ideea este sa-ti uploadezi pana la 5 poze pe pagina cu pricina si sa astepti pana se urca toate pozele necesare dupa care sa vezi ce-a iesit. E ca un fel de puzzle urias iar la sfarsit banuiesc ca afli ce se deschide.

Eu mi-am urcat cele 5 poze insa nu prea am rabdare asa ca mi-am mai rugat cativa prieteni sa urce si ei si sa facem puzzle-ul mai repede. Probabil asta e si ideea, de a viraliza cat mai repede mesajul si de a convinge primii utilizatori sa raspandeasca linkul cat mai departe, fie pentru a castiga premiul, fie pentru a vedea ce inseamna puzzle-ul respectiv.

Sincer va spun, nu prea ma intereseaza iPad-ul, nu l-am gasit niciodata util, prefer un netbook performant in aceeasi bani insa daca e sa castig poate o sa-mi schimb ideea. Cert e ca mai mult ma intereseaza ce apare odata cu finalizarea puzzle-ului. Am o banuiala dar nu ma mai pronunt pentru ca am mai facut-o si in urma cu ceva timp si m-am inselat vis a vis de un alt teasing care s-a dovedit a fi o chestie politica. Sper sa nu fie si de data asta asa. 🙂

In concluzie, astept sa vad ce se deschide. Banuiala mea devine tot mai aproape de confirmare in fiecare zi. Oricum, ideea campaniei este destul de interesanta, premiul pare tentant, fotografiile sunt acum la indemana oricui iar internetul este practic peste tot si pentru aproape oricine. Sa vedem acum cat de repede se va forma puzzle-ul!

 

 

More from my site

  • Ce e cu Poc Romania?Ce e cu Poc Romania?
  • Dragostea de carte schimba lumea!Dragostea de carte schimba lumea!
  • Vin la Oaie!Vin la Oaie!
  • The Communication Pancake.The Communication Pancake.
  • Copacii sunt dovada ca noi am trait aici!Copacii sunt dovada ca noi am trait aici!
  • Un Portret pentru Un Vis!Un Portret pentru Un Vis!
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, concursuri, foto, internet, Marketing, Promotions Etichete: campanie, deschidem.ro, ipad 3, panou, teasing

Comentarii

  1. catalin a zis

    9 aprilie, 2012 la ora 8:23 am

    In regulamentul campaniei organizatorul este SC Iulius Management Center SRL asta inseamna ca fie e o campanie la Iulius Mall sau la Palas.

    Răspunde
  2. Andreea R a zis

    9 aprilie, 2012 la ora 8:24 am

    Banuiam si dupa data, dar dupa ce citesti regulamentul vezi organizatorul, asa ca misterul dispare. 🙂

    Răspunde
  3. Andrei a zis

    9 aprilie, 2012 la ora 9:01 am

    Partea amuzanta e ca indirect, prin intermediul acestui blog faci reclama la promotie si cei care vor citi la randul lor vor avea curiozitatea de a baga 5 poze si de a participa la promotie, asadar ar trb ceruti niste banuti de la organizator. :P.

    Răspunde
  4. somnulescu a zis

    9 aprilie, 2012 la ora 1:45 pm

    Deschidem Palas-ul? Nu cumva sa-l inchida si sa-l demoleze, asa cum se tot vehiculeaza prin presa locala.

    Răspunde
  5. Ana a zis

    9 aprilie, 2012 la ora 5:04 pm

    eu vreau sa vand un ipad2 🙂 vrea cineva? e almost new

    Răspunde
  6. L.Razvan a zis

    15 aprilie, 2012 la ora 5:39 pm

    Mie imi suna a publicitate nonconventionala toata treaba asta, e publicitatea mordna, ieftina si cu impact mare la publicul tanar.

    Răspunde
  7. Carmen a zis

    1 mai, 2012 la ora 12:15 pm

    astept si eu sa vad, insa banuiala mea tot catre Palas se indreapta. insa, indiferent de ce se deschide, campania e bine gandita.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.

Comentarii recente

  • bConnected (13 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (13 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (13 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (13 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (13 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu