Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Deschidem, deschidem, dar ce?

Scris de Adrian Monoranu pe 9 aprilie, 2012 7 comentarii

Cam de vreo 2-3 saptamani ma intalnesc in aproape fiecare intersectie mai mare din Iasi cu niste billboard-uri pe care scrie mare „Deschidem.ro„. O campanie de teasing, mi-am spus. Sambata, cand era si vremea mai buna, am iesit putin prin oras la pozat cu cativa nikonisti destoinici si iar am dat peste maginificele panouri. Asa ca ajuns acasa am decis sa intru sa vad care e treaba.

Asa cum banuiam, fix o campanie de teasing insa una care mi-a atras atentia un pic mai mult decat celelalte. E un soi de teasing-promotie, un mix intre cele doua. Din cate am observat ideea este sa-ti uploadezi pana la 5 poze pe pagina cu pricina si sa astepti pana se urca toate pozele necesare dupa care sa vezi ce-a iesit. E ca un fel de puzzle urias iar la sfarsit banuiesc ca afli ce se deschide.

Eu mi-am urcat cele 5 poze insa nu prea am rabdare asa ca mi-am mai rugat cativa prieteni sa urce si ei si sa facem puzzle-ul mai repede. Probabil asta e si ideea, de a viraliza cat mai repede mesajul si de a convinge primii utilizatori sa raspandeasca linkul cat mai departe, fie pentru a castiga premiul, fie pentru a vedea ce inseamna puzzle-ul respectiv.

Sincer va spun, nu prea ma intereseaza iPad-ul, nu l-am gasit niciodata util, prefer un netbook performant in aceeasi bani insa daca e sa castig poate o sa-mi schimb ideea. Cert e ca mai mult ma intereseaza ce apare odata cu finalizarea puzzle-ului. Am o banuiala dar nu ma mai pronunt pentru ca am mai facut-o si in urma cu ceva timp si m-am inselat vis a vis de un alt teasing care s-a dovedit a fi o chestie politica. Sper sa nu fie si de data asta asa. 🙂

In concluzie, astept sa vad ce se deschide. Banuiala mea devine tot mai aproape de confirmare in fiecare zi. Oricum, ideea campaniei este destul de interesanta, premiul pare tentant, fotografiile sunt acum la indemana oricui iar internetul este practic peste tot si pentru aproape oricine. Sa vedem acum cat de repede se va forma puzzle-ul!

 

 

More from my site

  • Ce e cu Poc Romania?Ce e cu Poc Romania?
  • Welcome Pack to College! (p)Welcome Pack to College! (p)
  • Inca o dovada ca statul nu e un business.Inca o dovada ca statul nu e un business.
  • Dragostea de carte schimba lumea!Dragostea de carte schimba lumea!
  • Vin la Oaie!Vin la Oaie!
  • The Communication Pancake.The Communication Pancake.
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, concursuri, foto, internet, Marketing, Promotions Etichete: campanie, deschidem.ro, ipad 3, panou, teasing

Comentarii

  1. catalin a zis

    9 aprilie, 2012 la ora 8:23 am

    In regulamentul campaniei organizatorul este SC Iulius Management Center SRL asta inseamna ca fie e o campanie la Iulius Mall sau la Palas.

    Răspunde
  2. Andreea R a zis

    9 aprilie, 2012 la ora 8:24 am

    Banuiam si dupa data, dar dupa ce citesti regulamentul vezi organizatorul, asa ca misterul dispare. 🙂

    Răspunde
  3. Andrei a zis

    9 aprilie, 2012 la ora 9:01 am

    Partea amuzanta e ca indirect, prin intermediul acestui blog faci reclama la promotie si cei care vor citi la randul lor vor avea curiozitatea de a baga 5 poze si de a participa la promotie, asadar ar trb ceruti niste banuti de la organizator. :P.

    Răspunde
  4. somnulescu a zis

    9 aprilie, 2012 la ora 1:45 pm

    Deschidem Palas-ul? Nu cumva sa-l inchida si sa-l demoleze, asa cum se tot vehiculeaza prin presa locala.

    Răspunde
  5. Ana a zis

    9 aprilie, 2012 la ora 5:04 pm

    eu vreau sa vand un ipad2 🙂 vrea cineva? e almost new

    Răspunde
  6. L.Razvan a zis

    15 aprilie, 2012 la ora 5:39 pm

    Mie imi suna a publicitate nonconventionala toata treaba asta, e publicitatea mordna, ieftina si cu impact mare la publicul tanar.

    Răspunde
  7. Carmen a zis

    1 mai, 2012 la ora 12:15 pm

    astept si eu sa vad, insa banuiala mea tot catre Palas se indreapta. insa, indiferent de ce se deschide, campania e bine gandita.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Adrian Monoranu la Viata cu un Fiat 500.
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu