Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Nu mai abuzati de Facebook Events!

Scris de Adrian Monoranu pe 18 noiembrie, 2011 2 comentarii

Stiu, nu sunt singurul care spune asta. Au mai fost si altii inaintea si nu i-a auzit nimeni. Totusi nu mai suport. Sunt invitat la tot felul de cretinitati denumite evenimente si nici macar unul nu se apropie de sensul cuvantului eveniment.

In logica mea, eveniment inseamna: concert, petrecere, aniversare, expozitie, piesa de teatru, opera, serata, meci, etc. Pana aici totul e ok. Nu ma supar atunci cand primesc invitatii pentru astfel de evenimente. Pare normal, chiar daca de multe ori nu sunt in target.

In logica altora, eveniment inseamna: reduceri, pranz, happy-hour, tombola, concurs, barfa si astea sunt doar cateva exemple. De ce as vrea sa dau attend la un pranz. As putea sa primesc o invitatie pe telefon daca cineva doreste sa ia pranzul cu mine, as putea sa beau o cafea la pret redus cu un prieten, as putea chiar sa ma inscriu la un concurs dar nu trebuie sa creati un eveniment pentru asta.

Facebook va ajunge sa inchida si accesul la evenimente in curand la fel cum a facut si cu serviciul de updates, tocmai pentru ca lumea abuza de el. Abuzati de un serviciu destinat evenimentelor, trimiteti invitatii la intamplare si spamati. Rata de raspuns e din ce in ce mai mica pentru ca e imposibil sa participam la atatea evenimente in acelasi timp.

De altfel raspunsul e irelevant si e trist. Nici nu va intereseaza daca lumea da attend, nu folositi asta ca un barometru ci folositi doar o modalitate de a face spam, de a va face auziti, de a transmite un mesaj pe care 90% din cei care-l primesc nu vor sa-l auda. Aveti la dispozitie un instrument foarte bun dar il folositi complet anapoda si in loc sa construiti o relatie, distrugeti tot in schimb.

Facebook e o unealta de marketing, am mai spus asta. Din pacate nu toti cei care-l folosesc au si cunostintele necesare pentru a-l folosi eficient. Si stiti ce e mai trist, e normal sa fie asa. Si mai normal ar fi ca acestia sa ceara sfaturile celor care stiu (si da pot sa spun ca sunt unul dintre cei care ar putea sa la ofere) dar din pacate nu se intampla asa. De ce? Pentru ca sfaturile sunt de multe ori scumpe si in fond ce e asa complicat cu Facebook-ul asta?

Daca imi pot schimba singur acasa un robinet si un bec si n-am nevoie de instalator sau electrician, atunci de ce mi-ar trebui sfaturi despre cum sa folosesc Facebook? Asta e filosofia tipica. Atentie totusi, ciocanul e o unealta foarte utila in constructii si a stat la baza multor realizari ale omului dar de foarte multe ori pe parcurs a strivit degete si a daramat ceea ce s-a construit in timp. 😉

Succes!

More from my site

  • Cum sa folosesti Facebook Events corect in 10 pasi?Cum sa folosesti Facebook Events corect in 10 pasi?
  • Reguli despre cum sa NU faci campanii pe Facebook!Reguli despre cum sa NU faci campanii pe Facebook!
  • Publicitate outdoor – intre norme si diferentiere.Publicitate outdoor – intre norme si diferentiere.
  • Aproape am renuntat la Facebook.Aproape am renuntat la Facebook.
  • De ce nu scriem corect?De ce nu scriem corect?
  • Ce-am invatat lucrand pentru americani!Ce-am invatat lucrand pentru americani!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: facebook, social media Etichete: abuz, events, facebook, reguli

Comentarii

  1. Claudiu a zis

    18 noiembrie, 2011 la ora 11:36 pm

    Ca bine le zici! Sustin argumentatia. De-aia e plin de social media experti, gurus si alte feluri de atotstiutori.

    Răspunde

Trackbacks

  1. Cum sa folosesti Facebook Events corect in 10 pasi? | Marketing in cuvinte si imagini spune:
    25 ianuarie, 2012 la 12:25 pm

    […] (function() { var s = document.createElement('SCRIPT'), s1 = document.getElementsByTagName('SCRIPT')[0]; s.type = 'text/javascript'; s.async = true; s.src = 'http://widgets.digg.com/buttons.js'; s1.parentNode.insertBefore(s, s1); })(); TweetShareIn urma cu ceva posturi scriam despre abuzul pe care il fac multi utilizatori de Facebook, in special proprietarii de localuri, asupra sectiunii Events. Spuneam atunci ca nu e ok sa faci un event pentru orice prostie, ca e spam atunci cand faci un event doar ca sa atragi atentia cuiva asupra unei promotii si lista o gasiti aici. […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • O chestiune de nuanta la Vel Pitar
  • My answers to W+K planner’s questions
  • Brand-blogger-consumator – un triunghi conjugal.
  • Sa va mai explic o data cum se castiga Vocea Romaniei.
  • Interstellar trebuie vazut neaparat!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu