Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Un mic sfat gratuit pentru colegii de la promovare din UAIC

Scris de Adrian Monoranu pe 12 martie, 2011 Lasă un comentariu

Fiind printre fanii Universitatii „Al. I. Cuza” din Iasi pe Facebook, primesc evident, update-urile ce apar pe pagina respectiva. Trebuie sa recunosc ca nu le dau atentie de fiecara data dar acum a aparut ceva ce mi-a prins privirea. E vorba de o poza cel putin interesanta. Am studiat-o cu atentie si am cautat explicatii imediat. Va spun imediat ce-am aflat. Deocamdata iata poza:

Da, am accesat si eu site-ul recomandat si ma asteptam sa gasesc ceva similar, ceva legat de admiterea de la UAIC. Si am gasit … doar ca e vorba de site-ul vechi, cu informatiile din 2010, nicidecum actualizat si de asemenea cu cateva legaturi care nu mai sunt valide. Stiu ca sunt carcotas dar de ceva timp infouaic.com nu mai exista, ci este de fapt 360.uaic.ro, de ex. 🙂 Anyway, iata un printscreen mai jos si cu ce-am gasit.

Ceea ce vreau sa semnalizez este faptul ca nu e ok sa dam drumul la materiale de promovare dintr-o campanie de marketing pana nu integram toate mediile de comunicare si pana nu ne asiguram ca informatiile nu sunt actualizate si aplicatiile functionale. Universitatea are peste 5000 de fani pe FB si toti acestia au vazut sau vor vedea poza cu pricina. O parte dintre ei sunt in target-ul campaniei in mod direct pentru ca se inscriu la master dar ceilalti reprezinta surse de informatii pentru tinerii care vin sa se inscrie. Prin urmare cred ca toti sunt interesati sa vada informatii actualizate.

Intre timp, am luat legatura cu Cosmin, de la departamentul de comunicare si am aflat ca e un print pe care au de gand sa-l foloseasca in campania offline si ca de fapt poza e un leak. Totusi e postata de cineva care are acces la administrarea paginii si e clar din interior. No excuses here! Revenind asupra problemei, cred ca poate Facebook-ul n-ar trebui implicat in aceasta campanie, sau cel putin nu in faza de anuntare a campaniei de informare asupra admiterii.

Acesta poate fi integrat ulterior in campanie, in momentul in care deja tinerii au luat contact cu pagina de Facebook a Universitatii fiind eventual stimulat chiar prin intermediul printului cu pricina. Este un lucru recunoscut faptul ca paginile de FB pot fi folosite mult mai bine ca si hub-uri de campanie decat site-urile care au nevoie de eforturi suplimentare de promovare, SEO, etc. Printul prezentat poate deveni de fapt un tab in profilul paginii iar in momentul in care incepe campania poate deveni chiar landing page. Intre timp se poate face cod html in spatele pozei si se pot crea butoane functionale care pot duce vizitatorii direct pe site-ul admiterii mentionat anterior.

Este important sa intelegem cum si cand putem integra FB in campaniile de comunicare, chiar si pentru postarea materialelor care de fapt vor fi tiparite mai tarziu. Nu vreau sa fac din tantar armasar pentru ca nu e damage-ul asa de mare dar sper sa fie o lectie buna de care sa se tina cont in viitor. 🙂 Si poate vedem si landing page-ul de care zicea, ce zici Cosmine?

More from my site

  • Superpromovare Algida la admitere UAIC si Asachi in IasiSuperpromovare Algida la admitere UAIC si Asachi in Iasi
  • Azi deschidem portile pentru noi marketeri … si nu numaiAzi deschidem portile pentru noi marketeri … si nu numai
  • Admiterea la UAIC se promoveaza intens!Admiterea la UAIC se promoveaza intens!
  • Dragostea de carte schimba lumea!Dragostea de carte schimba lumea!
  • Epoca noilor imperii.Epoca noilor imperii.
  • Vin la Oaie!Vin la Oaie!
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Academic, facebook, Marketing, online marketing, print, social media, studii de caz Etichete: 2011, admitere, campanie, facebook, print, UAIC

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected (1 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (1 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu