Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

De ce n-am scris despre spotul Neumarkt?

Scris de Adrian Monoranu pe 17 februarie, 2011 10 comentarii

M-a intrebat cineva zilele trecute de ce n-am scris despre spotul cu fratele. Chiar, de ce n-am scris? E simplu, pentru ca nu sunt prea multe de scris. E un spot pe care nu-l inteleg si prin urmare n-am ce sa comentez. L-am vazut o data la tv si de vreo 2 ori pe net. M-am mai uitat azi de 2 ori la el si tot n-am inteles care e faza. Uitati-va si voi, in caz ca nu stiti despre ce vorbesc.

M-am mai uitat si eu odata acum cand l-am pus si tot nu ma prind care-i treaba. Prin urmare trag si eu concluzia clasica a publicitarului roman. Nu sunt in target. Nici nu vreau sa fiu. E adevarat ca eu chiar nu-s in target dar la fel de adevarat e ca macar teoretic, datorita preocuparii mele pt advertising, ar trebui sa inteleg ceva, sa ma prin de o chichita, dar nimic. Nimic nu ma provoaca la spotul asta, nimic nu ma atata. E atat de fad si sec incat aproape ca ma adoarme.

Nu inteleg ce ar trebui sa inteleaga cei din target, care e de fapt indemnul brandului, care e pozitionare, care e usp-ul, ce tre sa faci daca esti bautor de Neumarkt. Pot sa presupun ca incurajeaza socializare si apropierea dintre doi prieteni, pot sa ma gandesc ca e vreo metafora prin care li se sugereaza ca insusi brandul poate fi fratele lor sau pot sa ma gandesc ca e, in a sick twisted way, o „reincarnare” a conceptului de male bonding lansat in urma cu ceva ani de Bergenbier. Evident pot sa ma gandesc ca gresesc in tot ce am scris mai sus. Cam atat. Astept pareri!

More from my site

  • Bucegi da umorul pe legenda!Bucegi da umorul pe legenda!
  • Berile mainstream din Romania schimba in masa strategiileBerile mainstream din Romania schimba in masa strategiile
  • Ursus inscrie pentru nationala de fotbal!Ursus inscrie pentru nationala de fotbal!
  • Azuga – o bere premium la pet?Azuga – o bere premium la pet?
  • Care-i faza cu containerul Heineken? #ChampionTheMatchCare-i faza cu containerul Heineken? #ChampionTheMatch
  • Manchester United + Chevrolet = Love!Manchester United + Chevrolet = Love!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, strategic planning Etichete: bere, fratele, motiv, neumarkt, spot

Comentarii

  1. Marius Danga a zis

    17 februarie, 2011 la ora 12:57 pm

    or fi aflat ei dintr-un studiu pe bautorii de bere ca principala chestie pe care o apreciaza la o bere este „gustul puternic si amarui”. si tot repeta asta in toata reclama …
    M.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      17 februarie, 2011 la ora 12:58 pm

      @Marius Danga: asta inteleg, e declaratia lor de pozitionare, dar care e faza cu fratele?

      Răspunde
  2. Andrei Danila a zis

    17 februarie, 2011 la ora 1:43 pm

    Sunt curios daca berea asta chiar are un gust puternic si amarui 🙂 . Poate asta e ideea, sa faca fiecare roman sa mearga la alimentara sa cumpere o sticla si sa verifice gustul puternic si amarui. Si asa au vandut cateva milioane de sticle 🙂 . Glumesc. E o reclama cu buget de 12 Euro, cred, si cu target de genul ” bautori de bere cu putini bani ” care sa aprecieze ” gustul puternic si amarui” :)). Slaba.

    Răspunde
  3. Andrei Danila a zis

    17 februarie, 2011 la ora 1:44 pm

    Oricum, daca acum ma intreaba cineva daca stiu o bere cu gust puternic si amarui… ii spun ca stiu.

    Răspunde
  4. Marius Danga a zis

    17 februarie, 2011 la ora 3:15 pm

    faza cu fratele ar putea fi asa: mediile in care vin astia carora le place berea cu gust puternic si amarui sunt atat de diverse incat singura lor legatura (frate) este ca tuturor le place berea asta. zic si eu.

    Răspunde
  5. diana a zis

    18 februarie, 2011 la ora 1:07 pm

    Cum ar veni ca, acum, acest spot chiar mi.a lasat un gust f puternic amarui…l-am mau vazut dar nu i-am dat impirtanta, dar acum…..e puternic amarui….

    Răspunde
  6. GarridoTravel a zis

    18 februarie, 2011 la ora 3:59 pm

    Reclama fare sens,seaca si plictisitoare.Nu are pic de haz…dar prin aceste „calitati” deja cred ca stie toata lumea care este berea „cu gust puternic si amarui”

    Răspunde
  7. vacante reusite a zis

    22 februarie, 2011 la ora 11:12 pm

    Marius, sunt de aceeasi parre cu tine.
    Oricum, neumarkt e bere buna 😀

    Răspunde
  8. Dan a zis

    6 martie, 2011 la ora 12:56 am

    intre timp a disparut filmul astfel ca daca dai play primest ”no video file”

    Răspunde

Trackbacks

  1. Analizam reclame la cafea (IV) | Reclame TV spune:
    21 februarie, 2011 la 1:07 am

    […] Adrian Monoranu a incercat o analiza la spotul Neumarkt, berea cu gustul puternic si amarui. […]

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Adrian Monoranu la Viata cu un Fiat 500.
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu