Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Si totusi exista … Rom american

Scris de Adrian Monoranu pe 11 ianuarie, 2011 3 comentarii

Pentru cei care nu ma urmaresc pe FB, revin cu o fotografie facuta in urma cu cateva zile pe cand vizitam Gheorgheniul. Am zabovit putin intr-un soi de supermarket local unde plimbandu-ma printre rafturi am dat peste ceva ce cautasem cu infrigurare si prin Iasi si prin Bacau in urma cu cateva luni, dar fara succes. Iata!

Da, Rom cu steagul american pe ambalaj chiar exista. Nu e un mit. Nu e o gluma, el chiar a fost lansat, probabil intr-o editie limitata sub forma de test. Asta au zis si cei de la McCann atunci cand si-au justificat strategia dar mai in gluma mai in serios nimeni n-a crezut ca e pe bune. Au reusit s-o dea pe dupa cires si sa ia toata lumea la misto. Parca-mi aduc aminte cuvintele lui Botan in timp ce ironiza cativa bloggeri care spusesera ca s-au prins de smecherie si ca de fapt Rom-ul american a fost doar o gluma.

Ei bine, uite ca n-a fost. A fost doar o incercare esuata de a introduce o extensie de linie. Reactia a fost negativa, publicul a raspuns vehement si de aici evolutia catre campania plina de patriotism aparuta ulterior. Cu alte cuvinte, sunt sigur ca daca publicul ar fi avut o reactie de acceptare, acum am fi vazut pe langa banalul ambalaj tricolor si pe cel prezentat mai sus.

Anyway, ironia e si mai mare cu cat eu am gasit acest sortiment intr-un magazin din zona ungureasca a tarii si ma gandesc, tot ironic, ca e oarecum normal ca aici sa fi prins mai bine. Cred ca orice alt steag ar putea sa prinda mai bine decat cel romanesc. Bine, bine, exagerez, ajung sa fiu xenofob si chiar nu-s. Experienta din ultimele 2 zile cu cei de la pensiune a fost ok, chiar daca Zsolt, gazda noastra nu a reusit sa ne traduca cu succes tot meniul. 🙂

More from my site

  • Bucharest not Budapest – o campanie cu potential.Bucharest not Budapest – o campanie cu potential.
  • Romanii sunt destepti.Romanii sunt destepti.
  • Bravatar.me – check it out!Bravatar.me – check it out!
  • Despre spammeri cu inversunare …Despre spammeri cu inversunare …
  • Go Ninja, Go Ninja, Go – una pentru nostalgici si parinti!Go Ninja, Go Ninja, Go – una pentru nostalgici si parinti!
  • Ce poate fi mai simplu decat atat?Ce poate fi mai simplu decat atat?
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Branding Deloc, Cei Patru Pe, experimente, Marketing, packaging, romanisme Etichete: ambalaj, american, ciocolata, rom, unguri

Comentarii

  1. Ana a zis

    12 ianuarie, 2011 la ora 5:27 pm

    Asta e Rom de-al lui jack sparrow.

    Răspunde

Trackbacks

  1. Romanii sunt destepti. | Marketing in cuvinte si imagini spune:
    25 noiembrie, 2012 la 11:18 am

    […] au gandit o campanie super smechera pentru ROM, comentata indelung la vremea ei. Inclusiv de mine, aici. M-am ferit atunci sa dau verdicte, am comentat doar ironia situatiei. Altii insa s-au grabit sa […]

    Răspunde
  2. Bucharest not Budapest - o campanie cu potential. | Marketing in cuvinte si imagini spune:
    24 iulie, 2013 la 10:31 am

    […] altora, continua seria campaniilor cu pronuntat caracter “patriotic”. Dupa cunoscuta campanie cu americanii si mai putin cunoscuta campanie ce facea referire la sugestiile la adresa romanilor oferite de […]

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu