Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Probleme cu bila?

Scris de Adrian Monoranu pe 15 decembrie, 2010 4 comentarii

Urasc spitalele. Saptamana trecuta insa, am tot mers pe la spitalul Spiridon pentru ca din nefericire mama mea a trebuit sa petreaca putin timp pe acolo pentru niste investigatii. Nimic grav dar necesar. Mergand zi de zi pe acolo am avut ocazia sa vad chestii noi si sa ma conving de calitatea sistemului sanitar din Ro. Nu pot sa zic ca e chiar asa de rau insa am avut parte de un tramtament mai bun pentru ca ni s-au deschis niste usi. In fine, nu despre asta e vorba.

Intr-una din zile mama m-a rugat sa-i cumpar niste ziare si reviste pentru ca se plictisea. Intre cerintele ei se regasea si revista Femeia de Azi. Nu stiu daca e un supliment al revistei Femeia sau e o publicatie independenta dar oricum e o revistuta de maxim 32 de pagini intr-un format intre A4 si A5. Am cumparat revista si am simtit in interiorul ei o chestie care parea nelalocul ei. Evident, m-am gandit ca trebuie sa fie o mostra. La pipait parea de o consistenta solida si chiar m-a facut curios.

Cand am ajuns in rezerva mamei mele am desfacut ambalajul de plastic si din interiorul revistei a cazut un flyer de care erau capsate doua pastile. Am facut si o poza.

Interesanta e asocierea tipului de pastile. Dupa cum se vede din poza e vorba de Anghirol, un ajutor pentru bila lenesa. Culmea e ca una dintre problemele maica-mii este exact asta. Evident, o coincidenta. Totusi daca judecam dupa publicul revistei nu e chiar o coincidenta atat de mare. E clar ca bila „se leneveste” odata cu varsta si din moment ce revista adreseaza un public 40+ asocierea pare fireasca.

Nu stiu daca multa lume ar lua niste pastile primite intr-o revista dar ca si touchpoint pare sa fie o alegere buna. Cred ca se putea gasi si o forma mai buna de prezentare decat decuparea si capsarea a doua pastile dintr-o folie obisnuita dar e criza, ce sa facem. In plus, revista e una cu un pret mic si publicul acesteia nu e foarte pretentios asa ca putem gasi o scuza.

In final, exemplul este unul foarte bun dpdv didactic asa ca dragi studenti bagati la cap. In curand o sa fie randul vostru sa faceti astfel de asocieri pentru ca se apropie proiectele. 🙂

More from my site

  • Despre touchpoint-uri vechi si noiDespre touchpoint-uri vechi si noi
  • Santierul Palas – un touchpoint bun?Santierul Palas – un touchpoint bun?
  • UAIC – touchpoint pentru un sedan misteriosUAIC – touchpoint pentru un sedan misterios
  • Pilula de a doua zi cu strategie media!Pilula de a doua zi cu strategie media!
  • Hangerul rusinii si CRM-ul!Hangerul rusinii si CRM-ul!
  • O categorie care da batai de capO categorie care da batai de cap
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, consumer psychology, experimente, Marketing, Promotions Etichete: anghirol bio, bila, femeia de azi, touchpoint, tratament

Comentarii

  1. daniela a zis

    17 decembrie, 2010 la ora 12:22 am

    nu cred ca ar trebui sa ai ceva cu revista. tu o cumperi ca nu ai ce face daca o citesti. cei de la Anghirol isi fac reclama prin intermediul revistei.

    Răspunde
  2. Boilere a zis

    22 decembrie, 2010 la ora 12:16 pm

    Acum de sarbatori multi dintre noi putem avea probleme cu bila de aceea cred ca o s-o las mai moale cu carnea de porc.Sarbatori fericite tuturor!

    Răspunde
  3. Oana Roman a zis

    22 decembrie, 2010 la ora 12:26 pm

    Eu cred ca sunt multi care i-au pastile date ca reclama pentru diverse reviste,din pacate!

    Răspunde
  4. Loredana a zis

    6 ianuarie, 2011 la ora 12:10 pm

    Publicitatea la medicamente este constransa de lege. Este interzisa acordarea de mostre castre publicul larg. Doar medicii pot acorda mostre catre pacienti (in urma unui control, evident).
    In revista data sunt mostre de Anghirol deoarece nu este medicament ci este un supliment alimentar (plante in mare parte). Prin urmare si efectele secundare sunt mult reduse.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • Hangouts – Gist Iasi.
  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu (16 comments) la A invata vs. a descoperi.
  • gabitzu200 (16 comments) la A invata vs. a descoperi.
  • RADU (16 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Filep M (16 comments) la Neumarkt – Berea cea mai bere?
  • bConnected (16 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu