Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Apus de soare printre viile Casei Olteanu

Scris de Adrian Monoranu pe 25 august, 2010 11 comentarii

Acum doua zile am avut ocazia sa merg impreuna cu un prieten la una din cramele imprastiate pe colinele Iasului. Nu sunt un mare amator de vinuri, cu atat mai putin un cunoscator. Am mers de curiozitate pentru ca aveam sansa sa vad o crama relativ noua, si sa observ tehnologia de fabricatie a vinului si pot sa va spun ca a fost o incantare!

Am plecat catre Barnova cu amicul meu pe un drum cam peticit si prafuit in egala masura. Dacia SuperNova nu ne-a lasat la greu si am ajuns destul de rapid la Visani, pe colinele pe care se intind viile Casei Olteanu. Am intrat in curtea cramei care nu e deloc asa cum imi imaginam. Dupa cum spuneam, nu sunt un cunoscator, si credeam ca o crama presupune galerii subterane si beciuri. Nicidecum!

Am intrat in curte unde am gasit o constructie moderna cu iz de secol XXI. Ne-a intampinat o doamna si apoi Marian, fiul familiei Olteanu, cel care ne si invitase. Ulterior i-am cunoscut si pe dl. si dna. Olteanu, cei care au pus bazele acestei case de vinuri. Am mers in crama unde am avut ocazia sa-l cunosc pe Catalin Zamfir, oenolog casei Olteanu si am aflat cateva lucruri simple despre acest domeniu total necunoscut mie.

Marian ne-a explicat cum functioneaza tehnologia de fabricatie si in ce consta procesul de fermentatie, cum poate fi controlat si ce inseamna asta. Am trecut ulterior la o sesiune de degustare a vinurilor specifice Casei Olteanu. Mai intai Aligote, apoi Feteasca Regala, Feteasca Alba si am incheiat cu un cupaj de vinuri rosii foarte sec. Sincer, chiar daca nu sunt un cunoscator sau pasionat al oenologiei si vinurilor in general, pot sa spun ca vinurile m-au impresionat. Aromele sunt deosebite iar consistenta si gustul te fac imediat sa-ti dai seama ca e vorba de vinuri de calitatea superioara. As fi vrut sa spun premium dar parca mi se pare un cuvant vulgar pentru un domeniu atat de nobil.

Dupa ce am terminat degustarea si dupa o discutie pe teme  de marketing si promovare cu Marian, ne-am retras pe terasa cramei de unde am putut admira un asfintit incredibil. Imi pare rau ca nu am facut o poza sa va arat pentru ca a fost extraordinar. In dreapta Iasul parea un urias linistit care se intinde pentru un somn odihnitor. Soarele s-a lasat incet incet dupa dealul imbracat de podgoria casei Olteanu si noi am lasat aerul curat si racoarea si am revenit intre betoane, praf si zapuseala!

More from my site

  • STFSTF
  • Sticla de 1 milion – iar reclame, iar manele!Sticla de 1 milion – iar reclame, iar manele!
  • Impertinenta = boala grea in Romania.Impertinenta = boala grea in Romania.
  • Sunday is a regular day.Sunday is a regular day.
  • 2013 in review.2013 in review.
  • Spam cu iz de coment cinstit :)Spam cu iz de coment cinstit 🙂
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: experimente, Marketing, Pozitionare, romania Etichete: alba, aligote, casa olteanu, feteasca, gramma wines, regala, vin, visani

Comentarii

  1. Iulian Lita a zis

    25 august, 2010 la ora 9:02 pm

    asta pare mai mult un articol sponsorizat.. sunt curios cat ai primit pt el… eventual poti sa-mi spui pe mail, daca nu vrei sa faci publica suma 🙂

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      25 august, 2010 la ora 9:34 pm

      Nu e sponsorizat. E un articol scris pentru un prieten! 🙂

      Răspunde
  2. Kiddy a zis

    26 august, 2010 la ora 4:30 pm

    Daca mi-ar placea vinul….dar nu…de ce are gust de pastile like almost every time!

    Răspunde
  3. Adrian Monoranu a zis

    26 august, 2010 la ora 5:18 pm

    @Kiddy: Te asigur ca acesta nu are deloc gust de pastile si nici nu are vreo treaba cu acestea. Este un vin foarte bun si natural cu proces de fabricatie controlat la fiecare etapa! Ar trebui sa-l incerci! 🙂

    Răspunde
  4. Marius a zis

    26 august, 2010 la ora 5:46 pm

    Fara suparare mono dar ultimul tau comment ma duce cu gandul la un agent de vanzari care in discursul sau laudativ catre produs nu spune nimic relevant. Nu ma intereseaza dak a fost sau nu platit articolul, si nici dak e scris pt un prieten apropiat… Insa ar trebui sa ne spui mai multe despre vinul in sine. Cum ti s-a parut? Dulce, amarui, cam tare pt gusturile tale… Scuze dar expresia „controlat la fiecare etapa” ma face sa rad, sau cel putin sa zambesc 🙂

    Răspunde
  5. Adrian Monoranu a zis

    26 august, 2010 la ora 6:02 pm

    @Marius: Intentia mea nu a fost sa laud vinurile. Daca ai citit postul mai cu atentie, probabil ai remarcat ca am spus ca nu sunt un cunoscator, ci mai degraba novice. Nu pot eu sa dau verdicte vis a vis de calitate si alte aspecte. Tot in post am scris ca am aflat de la oenolog cateva detalii despre fabricatie si procese iar detaliul acesta cu „controlat la fiecare etapa” face parte din micul sau discurs. Asadar nu vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba!

    Răspunde
  6. george stratuat a zis

    27 august, 2010 la ora 4:30 pm

    Gustul de pastile este probabil impregnat in papilele tale gustative ,ca urmare a consumului indelungat de chestii de proasta calitate

    Răspunde
  7. Centrale termice electrice a zis

    25 octombrie, 2010 la ora 4:09 pm

    pare interesanta experienta

    Răspunde
  8. tudorica a zis

    15 noiembrie, 2010 la ora 4:13 pm

    Acum,aproximativ o luna am degustat aproape toate vinurile de la Casa Olteanu. Nici eu nu sunt mare cunoscator(student in anul 1 la masterul Tehnologia si controlul calitatii bauturilor) dar cu siguranta pot sa-ti spun ca vinurile produse de ei sunt chiar bune,sanatoase si nu au nici o legatura cu pastilele cu etichete faine care le consumi 🙂
    Majoritatea vinurilor lor au 12,5% vol. alcool,sunt tinere, seci,aromele sunt deosebite si diverse (de la aroma de fruct necopt la pepene galben copt). Nu pot sa-ti descriu in cuvinte pompoase vinurile asa cum vezi pe etichetele de francusa,busuioaca…contrafacute. Treci pe acolo ca se merita…nu ai nimic de pierdut!

    Răspunde
  9. Bogdan Bocse a zis

    29 ianuarie, 2011 la ora 2:31 am

    Despre Aligote-ul de la Gramma / Casa Olteanu am scris si eu aici:

    http://vinuldeduminica.blogspot.com/2010/07/aligote-2009-gramma-casa-olteanu.html

    Răspunde

Trackbacks

  1. Gramma Wines – Casa Olteanu Iasi | Alin Balan spune:
    7 decembrie, 2010 la 9:17 pm

    […] Icar Tours, bottlenotes, monoranu.ro, vinuldeduminica.blogspot.com, vinul.ro, linkedin.com, paharnicul.winespot.ro, bursa.ro   […]

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu