Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

CRM de calitate la Orange – NOOOOT

Scris de Adrian Monoranu pe 25 septembrie, 2009 10 comentarii

Cred ca trebuie sa precizez din start ca e vorba de serviciul de relatii cu clientii ce poate fi apelat de pe propriul telefon. Altfel, la Orange Shop, desi stai la o coada interminabila, lucrurile se mai rezolva. De unde insa atata inversunare. De curand mi-am luat un iPhone si pentru ca il folosesc pe un pre-pay, ieri mi-am activat o optiune de trafic de date numai ca surpriza, nu se conecta.

Am sunat ca tot omul la relatii cu clientii, am ascultat robotelul pana am ajuns la meniul care ma interesa, nu am aflat mare lucru asa ca am cerut sa fiu transferat la un operator care mi-a spus foarte fransh ca tre sa sun la alt numar, 484. Am sunat si acolo, am ascultat robotelul, am aflat ca tre sa platesc 0,55 euro pentru convorbirea respectiva fiindca deh, prostia se plateste, am acceptat (chiar si statutul de prost) si am vorbit. Surprinzator sau nu n-am aflat decat ca tre sa sun la alt numar, 408, dar la care se lucreaza cu program de la 9 la 18.

Cum deja era tarziu, n-am mai putut suna insa am facut-o a doua zi, adica azi. Iar un robot destul de incalcit care nu m-a ajutat deloc drept pentru care am cerut sa fiu transferat catre un „consultant” la 408. I-am explicat foarte frumos ce problema am, mi-a zis ca tre sa am setari, i-am explicat ca le am dupa care mi-a zis ca e o problema de la cartela si tre sa ma duc la un Orange Shop. M-am conformat si am purces.

La Orange Shop, dupa o coada de o ora si un pic am ajuns pe mana unui tip care mi-a rezolvat problema in 30 de secunde. Era vorba de o setare de pe SIM pe care evident nu o puteam rezolva de pe telefon dar, surprinza … se putea rezolva prin apelul la 408 despre care tocmai v-am povestit. Asadar, eu am pierdut o ora asteptand si alta ora prin trafic ca sa ajung la Orange Shop pentru ca un plictisit de la 408 nu avea chef sa verifice setarile cartelei SIM? Frumos nu?

Oricum cred ca asemenea intamplari sunt cu zecile chiar si pe parcursul unei zile si nu mai surprind pe nimeni. Cu toate astea aici se vede o mare diferenta intre operatori. Desi lately nu prea mai sunt nici fan Vodafone (vezi postul de aici) acolo nu a trebui niciodata sa stau o ora la rand pana sa vorbesc cu un consultant. De ce? Pentru ca la Vodafone se rezolva o groaza de chestii prin telefonul la relatii cu clientii. Si asta inseamna CRM in era digitala dragii mei.

Asta pentru ca in perioada actuala lucrez sa-mi termin teza de doctorat si CRM-ul este fix tema pe care o studiez. Din fericire sau din pacate am ales CRM-urile din banci. Va las pe voi sa intelegeti de ce zic „din fericire”. Dar asta-i alta mancare de peste despre care promit sa va spun dupa ce termin teza. Pana atunci sa ne citim sanatosi si weekend fain!

More from my site

  • Permission Marketing in RO?Permission Marketing in RO?
  • Marea Ieseala la Radio este putin comparativaMarea Ieseala la Radio este putin comparativa
  • E foame mare pe la Antena 1E foame mare pe la Antena 1
  • Experiente negative cu Vodafone – „cea mai tare retea din Romania” Experiente negative cu Vodafone – „cea mai tare retea din Romania”
  • I hate to be the one who says „I told you so!”I hate to be the one who says „I told you so!”
  • Cosmote si curentul EMO – cine sunt looserii?Cosmote si curentul EMO – cine sunt looserii?
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Customer care, internet, Marketing, telecom Etichete: 408, 484, crm, orange, plictiseala, relatii cu clientii, shop, vodafone

Comentarii

  1. monoxid (Adrian Monoranu) a zis

    25 septembrie, 2009 la ora 11:40 am

    Twitter Comment


    CRM de calitate la Orange – NOOOOT | Marketing in cuvinte si imagini – [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
  2. Yoyo a zis

    25 septembrie, 2009 la ora 12:21 pm

    Apelul la Orange-Servicii Clienti se taxeaza doar seara din cate stiu. Si asta e o chestie noua pentru ca inainte nu se taxa nimic. In schimb eu am alta nemultumire. Daca sun la ei de cateva ori (nu stiu un numar exact, dar putine ori), iti intrerupe accesul la servicii clienti pentru o luna…lucru enervant, zic eu…

    Răspunde
  3. L3ST a zis

    26 septembrie, 2009 la ora 10:33 pm

    „Din fericire” pentru ca nu poti scrie de rau in teza de doctorat, nu? 🙂

    Răspunde
  4. Bogdan a zis

    3 octombrie, 2009 la ora 9:54 pm

    Problema aceasta a aparut la Orange de cand au ales sa faca outsource pe mare parte din apelurile de Customere Care – in special cartele pre pay. Astfel de fapt nu ai vb cu un angajat Orange mai mult ca sigur ci cu un operator de la (CGS) cel mai probabil. Acestia nu sunt foarte pregatiti unu la mana si mai mult nu au acces la toate informatiile si aplicatiile din CRM-ul Orange……

    Răspunde
  5. Doru a zis

    15 noiembrie, 2009 la ora 4:14 pm

    un lucru pe care l-am invatat lucrand la marele „Vodafone” (Connex-Vodafone): pana iti rezolvi problema, memorezi numele operatorului si ora convorbirii, si aia ti-e dovada incompetentei/lipsei de interes. Eventual, in cazul in care vrei ca interlocutorul sa-si dea tot interesul sa te ajute, il intrebi numele de vreo doua ori la inceputul convorbirii, a.i. sa stie ca e „spus” daca nu-si face jobul bine. 🙂

    Răspunde
  6. monoxid (Adrian Monoranu) a zis

    16 noiembrie, 2009 la ora 12:24 pm

    Twitter Comment


    @georgetoma ai avut curaj sa suni. uite ce-am patit eu ultima data cand am sunat. 🙂 [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
  7. zoe a zis

    5 februarie, 2010 la ora 4:42 pm

    n-am inteles ce legatura are CRM-ul cu asta?
    mai invata si apoi da-ti cu parerea…

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      5 februarie, 2010 la ora 4:45 pm

      @zoe: eu zic sa mai citesti tu odata si ai sa-ti dai seama. daca Orange ar avea un sistem CRM mai bun, atunci ar sti ce probleme am mai avut si nu ar trebui sa explic de fiecare data cand sun. in plus, daca ar fi in stare sa gestioneze ca lumea informatiile poate ar inaltura problemele inainte sa apara.

      Răspunde

Trackbacks

  1. Twitted by mariussescu spune:
    25 septembrie, 2009 la 4:03 pm

    […] This post was Twitted by mariussescu […]

    Răspunde
  2. Twitted by purple_ro spune:
    25 septembrie, 2009 la 6:31 pm

    […] This post was Twitted by purple_ro […]

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu