Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Millennium Bank are curaj!

Scris de Adrian Monoranu pe 8 septembrie, 2009 8 comentarii

Cum spuneam si in postul anterior, zilele astea am stat destul de mult in fata televizorului. Cu atat mai mult in ultimele 2 zile pentru ca a fost si vremea prielnica acestui sport. Nu am putut sa nu remarc cateva spoturi noi si printre ele se numara si cele din ultima campanie a celor de la Millennium Bank. Am remarcat de asemenea ca au schimbat si agentia renuntand la colaborarea cu GMP in favoarea celor de la Ogilvy.

Schimbarea aduce cu sine si o schimbare de orientare. Cu toate astea si momentul este unul diferit. Daca spre inceputul anului toate bancile fugeau dupa depozite se pare ca acum se incepe relaxarea bancara si se mai dau drumul la credite. Nu e la fel pentru toate bancile dar Millennium arata ca are bile si vine cu o campanie foarte curajoasa. La polul opus cred ca se afla BRD care deruleaza in prezent o campanie prin care isi stimuleaza rau platnicii cu premii, doar doar s-or gandi sa plateasca ratele.

In fine, iata spoturile din campania celor de la Millennium. Va las sa le vedeti si vorbim imediat dupa. 😉

Dragute nu? Insightul pare bun pentru ca nu putini romani au recurs la ideea aceasta de a intretine pe cineva mai in varsta in speranta ca vor mosteni o casa. Criza accentueaza cautarile romanilor pentru solutii alternative. Millennium vrea sa mai relaxeze politica de creditare si acesta nu e un lucru rau. Pana aici toate bune si salut curajul.

Imi pun insa un semn de intrebare legat de finalul spotului, acolo unde apar detaliile tehnice ale conditiilor de creditare. Vad ca apar notiunea de Euribor si ma mir pentru ca asta presupune faptul ca umilii nostri consumatori au devenit peste noapte educati in domeniul dobanzilor si al calculului acestora. E drept ca facultatile de economie au din ce in ce mai multi absolventi dar mi-e greu sa cred ca acesta a fost argumentul folosit in alegerea acestei decizii.

Singura explicatie plauzibila este cea in care banca doreste sa educe clientul in aceasta directie. In acest scenariu pozitiv, ma gandesc, banca doreste ca un simplu consumator sa vina la banca si sa intrebe de Euribor, de calculul dobanzii si sa descopere ca Millennium e o banca transparenta care nu ascunde comisioane si algoritmi dubiosi de calcul. Ar fi un plus dar e destul de greu de atins. Tu ce crezi?

Later edit: Iata ca dupa o ora de la publicarea postului, primesc si newsletterul de la IAA in care sunt informat ca s-a lansat campania. Niste informatii suplimentare gasiti aici. Nimic insa despre ideea de a integra informatiile tehnice din spatele dobanzii. 🙁

More from my site

  • Batalia pentru creativitate.Batalia pentru creativitate.
  • Exista shopping dupa Black Friday?Exista shopping dupa Black Friday?
  • Cine nu se spala pe maini cand iese de la toaleta?Cine nu se spala pe maini cand iese de la toaleta?
  • Cum se vand corect piesele auto in online.Cum se vand corect piesele auto in online.
  • Mutari strategice la RCS-RDS – Discovery out, DIGI Life/World in.Mutari strategice la RCS-RDS – Discovery out, DIGI Life/World in.
  • De sezon.De sezon.
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, insight, Marketing, strategic planning Etichete: consumator, credite, educare, fitness, insight, jacuzzi, matusica, millennium bank

Comentarii

  1. monoxid (Adrian Monoranu) a zis

    8 septembrie, 2009 la ora 9:23 am

    Twitter Comment


    Millennium Bank are curaj! | Marketing in cuvinte si imagini – [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
  2. Marius Sescu a zis

    8 septembrie, 2009 la ora 9:39 am

    Au fost destule scandaluri legate de Euribor, mai ales cei care au facut credite si s-au trezit cu ratele duble datorita fluctuatiei de curs.

    Cred ca cei care vor un credit se informeaza acum mult mai bine si sunt atenti la toate comisioanele. Dilema e alta, daca 6,5% peste Euribor e comision fix sau maximul admis. Ma gandesc ca Millenium vrea sa se asigure in cazul in care Euribor scade. Pana la urma, tot despre profitul minim garantat al bancii e vorba.

    As face orice pentru casa – asta e fraza cheie, are sanse sa intre in folclorul publicistic.

    Răspunde
  3. Adrian Monoranu a zis

    8 septembrie, 2009 la ora 10:07 am

    @Marius Sescu: E adevarat ca Euribor e o notiune destul de prezenta in cotidian dar in anumite cercuri. Eu zic ca totusi se cam hazardeaza. E un foc de paie cu a fost si cu DAE. Uite ca fac si rime! Yeah man! 🙂

    Răspunde
  4. Gigi a zis

    8 septembrie, 2009 la ora 12:11 pm

    Da deci vezi Duamni, Millenium Bank vrea sa dea bani de casa ca sa fim noi fericiti. Bravo lor, poate asa imi mai iau un Palat sau un staul la mioare.
    Euribor zici, Haa haaa haaa, pai cine nu stie ce este Euriborul si de ce crezi ca numai in anumite cercuri se folosesc acesti termeni? Sa stii ca eu i-am chemat pe baieti in vestiar si le-am zic asa: De azi inainte fiecare se intereseaza ce este Euriborul si cine nu stie ii transform salariul in dolari. Iar cine stie il trec pe lista Uefa. Noi toata ziua vorbim despre Euribor in familia mea din ghencea, cu varul virgil, victor si cu giovanni, cu argaseala. Toata ziua despre euribor, imediat ce ma duc si imi numar oile ma uit pe internet sa vad cat mai este euriborul, cred ca am sa calculez si eu un euribor la mioarele mele ca de la o vreme nu prea mai dau lapte si trebuie sa inteleaga ca e criza si daca nu accepta le tai, un berbecut lui Mutu ca sa aiba si el ce da la TAS, unul lui Ganea ca o sa se califice in primavara, unul lui Copos ca acusi ii pica echipa in B, lui Nea Jan ca e bolnav cu toate boalile, cu capul , cu toatecele, unul lui Petrescu poate pleaca din tara si unul lui Craciunescu sa faca el arogante in Groapa. Haaa haaa haaaa, auzi cica noi ceilalti nu stim ce este Euriborul. Haaa Haaa Haaa.

    Răspunde
  5. Anna a zis

    8 septembrie, 2009 la ora 1:18 pm

    Si Piraeus Bank au avut o campanie sustinuta pentru creditele imobilire care i-a propulsat pe piata, dar mie mi s-a parut ca au renuntat cam devreme. E o miscare buna daca reusesc sa se faca mai bine cunoscuti, astfel incat sa creasca gradul de incredere al cumparatorilor.
    Poate sunt eu intr-o pasa proasta azi, dar ma aflu in publicul tinta si reclamele astea doua nu reusesc sa ma impresioneze.

    Răspunde
  6. Mada a zis

    8 septembrie, 2009 la ora 6:58 pm

    Nu stiu altii ce cred … important e ca e cea mai neinspirata perioada in care poti sa faci credite. La orice banca exista ceva ascuns ..un comision oricat ar fi el de mic.

    Răspunde
  7. Adrian Monoranu a zis

    8 septembrie, 2009 la ora 7:26 pm

    @Mada: E foarte adevarat dar tocmai din cauza ca majoritatea consumatorilor s-au obisnuit cu aceste mici capcane, eu cred ca Millennium incearca macar sa creeze idea de transparenta. E cam cu dus intors pentru ca tepuitii nu vor crede dar pentru cei care pun pret pe o tentativa de sinceritate … are sanse sa prinda. Vom vedea nu?

    Răspunde
  8. iulia a zis

    16 septembrie, 2009 la ora 4:18 pm

    Scuze de off-topic

    Concurs de fotografie pentru tinerii pana in 24 de ani.

    Se pot face inscrieri in concurs pana pe 1 octombrie 2009. (perioada a fost prelungita recent, initial termenul limita era 15 august 2009.

    Sunt si cateva premii frumusele, asa ca multa bafta!

    Informatii despre regulament gasiti aici:

    http://www.adrnordest.ro/user/file/news/09.03/concurs_fotografie.pdf

    si aici

    http://www.adrnordest.ro/news.php

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu