Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Barclay’s – despre safe banking pe timp de criza

Scris de Adrian Monoranu pe 10 iulie, 2009 3 comentarii

Despre criza ca si insight am mai scris in alte posturi anterioare. A venit vremea sa va arat un spot cu totul si cu totul despre criza. L-am gasit azi la Razvan si m-am gandit ca merita sharuit pentru ca insighturile desi sunt triste sunt cat se poate de adevarate, mai ales pentru piata americana si vest-europeana. Iata spotul.

Acum ganditi-va daca toata aceasta scena nu vi se pare cunoscuta. Daca ati mai fost in ultima vreme la cinematograf sau ati urmarit ultimele releass-uri din lumea filmelor, ati remarcat probabil ca toate marile productii vorbesc despre sfarsitul lumii si alte situatii similare. Ei bine, si acest spot porneste cam de la aceeasi poveste insa e un sfarsit al lumii de business.

Investitii masive in produse false, in comunicare fara sens, in consumatori care nu exista sau care refuza sa gandeasca, investitii eronate in servicii si produse care nu exista. Nimic nu poate arata mai bine aceasta situatie decat spotul de mai devreme. Si cum toata lumea constientizeaza ca traim intr-o lume pe cale sa se naruie …

More from my site

  • Am bagat bani la Caritas.Am bagat bani la Caritas.
  • 3 moduri sigure de a-ti pierde angajatii in 2019.3 moduri sigure de a-ti pierde angajatii in 2019.
  • Sa nu ne grabim cu grecii.Sa nu ne grabim cu grecii.
  • Cum se rezolva o criza de imagine/PR?Cum se rezolva o criza de imagine/PR?
  • Cand indiferenta doare.Cand indiferenta doare.
  • Despre romani si pasiunile lor … sau nu!Despre romani si pasiunile lor … sau nu!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, insight, Marketing Etichete: barclay's, criza, fake, investitii, safe banking

Comentarii

  1. monoxid (Adrian Monoranu) a zis

    10 iulie, 2009 la ora 11:36 am

    Twitter Comment


    Barclay’s – despre safe banking pe timp de criza | Marketing in cuvinte si imagini – [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
  2. mariussescu (Marius Sescu) a zis

    12 iulie, 2009 la ora 12:16 am

    Twitter Comment


    Barclay’s – despre safe banking pe timp de criza [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
  3. valah (Costi) a zis

    12 iulie, 2009 la ora 2:02 am

    Twitter Comment


    RT @mariussescu: Barclay’s – despre safe banking pe timp de criza [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu