Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Gusto – pufuletii inofensivi de la Publicis

Scris de Adrian Monoranu pe 19 iunie, 2009 10 comentarii

Zilele trecute am vazut un update pe AdCritics. E o critica a Ioanei pentru spotul de promovare al pufuletilor Gusto realizat de Publicis. Imi place spotul insa m-a surprins un pic. Viralul cu smiley face-urile din lanul de porumb (a se vedea analogia porumb-faina-pufuleti) mi-a placut mult si aproape ca ma apucam sa scriu despre el. Credeam ca e o gluma. E unul din viralele bune facute in Ro in ultima vreme. Din pacate nu-l gasesc acum pe youtube dar sunt sigur ca l-ati vazut si pe la stiri.

Spotul ce a urmat, adica cel de mai sus, nu este totusi cel mai potrivit, punctul meu de vedere. Nu capitalizeaza foarte bine valoarea creata de viral si e pacat. De unde s-a pornit de la extraterestri se ajunge la un tip cu fata de caine. Singurul lucru in comun e ideea de aparitie stranie. Ideea din copy in care se spune ca nu trebuie sa te ingrijoreze nimic mi se pare destul de buna. E o trimitere care face si mai evident continutul simplu al produsului si faptul ca poate fi consumat fara ca fetiscanele sa-si faca griji ca se ingrasa.

Despre optimism … pot doar sa cred ca s-a insistat pe pastrarea sloganului anterior dar nu mi se pare foarte potrivita. Poate va mai amintiti acest spot care a circulat parca si pe TV in urma cu ceva timp desi mi se pare cam riscant sa difuzezi asaceva. Per, total mi-a placut mai mult spotul cu tipul decapitat desi lumea a zis atunci ca n-are legatura cu produsul. Era insa mai in legatura cu sloganul. Acuma au dat-o soft si poate e mai bine. Pozitionare din asta pe fete ingrijorate de greutate. Si pana la urma ele sunt targetul pentru ca eu vad toata ziua studentele cu pungi de pufuleti in mana.

More from my site

  • Manchester United + Chevrolet = Love!Manchester United + Chevrolet = Love!
  • Ce teme au de facut unii studenti!Ce teme au de facut unii studenti!
  • Go Ninja, Go Ninja, Go – una pentru nostalgici si parinti!Go Ninja, Go Ninja, Go – una pentru nostalgici si parinti!
  • Probabil cel mai catchy mesaj din RO.Probabil cel mai catchy mesaj din RO.
  • Au si ei impotentii lor.Au si ei impotentii lor.
  • Despre impotenta strategica si creativa – partea a IV-aDespre impotenta strategica si creativa – partea a IV-a
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, coerenta, Pozitionare, strategic planning Etichete: fata de caine, gusto, headless, publicis, pufuleti, spot

Comentarii

  1. ciprian a zis

    19 iunie, 2009 la ora 1:46 pm

    Ha ha.. al doilea e mai sadic si totodata funny.
    Cel cu extrateresti mi se pare o tampenie si putin „dezGUSTOtor” – parca ar incerca sa ma convinga sa mananc mancare pentru caini sau daca as manca as deveni un ciudat ca ala.. wtf.

    Răspunde
  2. Laura Pintilii a zis

    19 iunie, 2009 la ora 7:16 pm

    Mono, pufuletii ingrasa!… fereasca d-zeu de kilograme puse cu pufuleti … Vb foarte serios!!!

    Răspunde
  3. Cristiana_Cj a zis

    20 iunie, 2009 la ora 8:44 am

    ce Dumnezeu e cu reclama asta cretina???? ce legatura are omu ala cu pufuletii?? Hraneste`ti optimismul mancand pufuleti????? Altceva mai cretin de atata ati putut produce?? Asta`i movitul pt care imi vine sa arunc televizorul pe geam cand vad cate o reclama din`asta X(

    Răspunde
  4. Cosmetice a zis

    22 iunie, 2009 la ora 8:13 pm

    Sincer mi se par cam aiurite reclamele:| nu au nici un sens. chiar ca parca vor sa ne convinga sa luam mancare pentru catei

    Răspunde
  5. Bio a zis

    22 iunie, 2009 la ora 10:28 pm

    Un pic cam ciudat daca nu chiar sadic modul de a prezenta niste pufuleti. 😕 ca ingrasa sau nu sau ingredientele contin doar ca un copil care s-ar uita la reclama cred k si-ar taia si el capul doar ca sa manance pufuleti ( sa nu pune la indoiala creativitatea si inventiile copiilor).

    Răspunde
  6. critica a zis

    8 iulie, 2009 la ora 1:57 pm

    gusto?! e cea mai penala reclama frate!!!
    „curata o portocala,si…”
    si si-a taiat capul
    penala si aceea cu „fata de caine”

    Răspunde
  7. mircea a zis

    8 iulie, 2009 la ora 2:11 pm

    deci astea s cele mai CRETINE reclame din istorie.. mai ales aia cu cainele

    Răspunde
  8. Alex a zis

    9 iulie, 2009 la ora 12:35 am

    Sunt doua dintre cele mai stupide si enervante reclame pe care le-am vazut. Stupide… nici nu trebuie sa explic de ce le consider astfel (God knows ca nu sunt putine motivele). Enervante pentru ca sunt difuzate efectiv in FIECARE pauza publicitara de pe AXN-uri (printre putinele posturi pe care le urmaresc mai des).

    Răspunde
  9. Razvan Pascu a zis

    9 iulie, 2009 la ora 2:41 pm

    Super tare reclama. 🙂

    Cred ca voi scrie si eu un articol pe tema asta.

    Răspunde
  10. Desi a zis

    29 aprilie, 2010 la ora 8:06 pm

    Mie-mi pare prosteacă (cea cu câinele), cred că iniţial idee a fost nu chiar rea, dar mesajul nu a fost transmis corect consumatorului, nu se pune accent pe produs ci pe poblema persoanei..

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu