Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Costache, tu esti Costache?

Scris de Adrian Monoranu pe 15 iunie, 2009 4 comentarii

Costache, tu esti Costache? Vin dupa tineeeeeeeeeeee! Romtelecom foloseste de ceva timp acest spot si introduce un nou concept de comunicare. Ideea e mentinuta si in spotul nou pentru promotia cu WII. Din nefericire n-am gasit inca spotul nou. Pe termen scurt, conditia de coerenta in comunicare este indeplinita dar ce ne facem pe termen lung. De la povestile pentru copii la filme de groaza? Hmmmm ….

[ad]

More from my site

  • Costache reloaded – incepe sa-mi placa GrafittiCostache reloaded – incepe sa-mi placa Grafitti
  • Despre mituri si branduri.Despre mituri si branduri.
  • Se cauta endorseri? Se cauta endorseri?
  • Huidu & Gainusa vs. Serial Caller & TarzanHuidu & Gainusa vs. Serial Caller & Tarzan
  • Romtelecom renunta la Serial Caller pentru TarzanRomtelecom renunta la Serial Caller pentru Tarzan
  • Clicknet si proverbialul „daca”!Clicknet si proverbialul „daca”!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, insight, strategic planning, telecom Etichete: costache, filme de groaza, povesti, romtelecom, serial killer

Comentarii

  1. alex a zis

    15 iunie, 2009 la ora 10:13 am

    Azi dimineata am mai vazut una simpatica, la dolce. Sta "Costache" sub pat si se da jos omuletu din pat si-i zice: "Decat sa stai acolo – apropo draga, e cam mult praf sub pat – nu mai bine vii cu noi si ne uitam la un film? [Costache in pat alaturi de cuplu. Tot sotul catre Costache:] Hai, stai linistit ca nu-ti iau bani ca la cinema, ca nici noi nu platim abonamentul 6 luni. Uite, un thriller, poate mai inveti si tu ceva!". Mi s-a parut amuzant, mai ales mutra speriata a lui Costache 🙂

    Răspunde
  2. Razvan a zis

    15 iunie, 2009 la ora 7:06 pm

    Foarte tare spotul :)) Nu e originalitate pura, dar comunica intr-un mod eficient si amuzant ideea de baza a campaniei.

    Răspunde

Trackbacks

  1. monoxid (Adrian Monoranu) spune:
    15 iunie, 2009 la 12:54 pm

    Twitter Comment


    Costache, tu esti Costache? BLOG: [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
  2. l3st (l3st) spune:
    15 iunie, 2009 la 4:00 pm

    Twitter Comment


    Reclama asta la RTC e chiar misto: [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu