Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Mini-malist – insight si geniu

Scris de Adrian Monoranu pe 21 mai, 2009 Un comentariu

Iata cum am dat azi din greseala peste un spot care mi-a dat mult de gandit. E vorba de o campanie a celor de la BMW pentru brandul Mini prin care incearca sa comunice … dar mai bine va las pe voi sa vedeti si vorbim dupa.

Foarte tare nu? Un Mini care se da „back to the roots” si foloseste esenta numelui de brand. In sfarsit un Mini care consuma putin si pe deasupra mai si polueaza putin. E un spot plin de insighturi. Aproape ca se calca pe picioare ca sa-si faca loc. Mini e un brand despre care lumea stia ca inseamna economie. Spatiu de parcare mic, motor mic, consum mic, intr-un cuvant Mini.

Mai nou Mini inseamna aventura, putere si extravaganta foarte bine stilizata. In orice caz nu mai inseamna consum mic (cu propulsoare de 1,4, 1,6 si 2.0 nu cred ca putem vorbi de consum mic). Evident a avut loc un shifting catre alt segment de consumatori insa iata cum Mini revine in atentia celor care doresc un mini consum.

E clar, criza afecteaza si marile companii si daca „regii” consumatori vor masini care consuma putin atunci asta trebuie sa primeasca. Cu toate astea, Mini se foloseste si de trendurile actuale si promoveaza alaturi de consum si un grad redus de emisii de CO2 ceea ce inseamna ca vrea sa fie un brand cat se poate de „verde”.

Si astfel avem 3 insighturi intr-un spot in timp ce in alte spoturi nu regasim nici macar unul. Avem traditie, avem criza si avem verde. Avem Mini!

More from my site

  • Unirea – un trascau ieftin bun la vreme de crizaUnirea – un trascau ieftin bun la vreme de criza
  • 3 moduri sigure de a-ti pierde angajatii in 2019.3 moduri sigure de a-ti pierde angajatii in 2019.
  • 1 luna cu seria 1 – review auto.1 luna cu seria 1 – review auto.
  • Sa nu ne grabim cu grecii.Sa nu ne grabim cu grecii.
  • BMW xDrive Offroad Experience – by Apan Motors IasiBMW xDrive Offroad Experience – by Apan Motors Iasi
  • Cum se rezolva o criza de imagine/PR?Cum se rezolva o criza de imagine/PR?
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, auto, insight, naming, strategic planning, studii de caz Etichete: bmw, consum, criza, geniu, insight, mic, mini

Comentarii

  1. Florin a zis

    22 mai, 2009 la ora 3:03 pm

    Nu cred ca ar prinde la noi, cu criza cu tot.
    Tot pe extravaganta si consum se merge.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu