Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Brokeback mountain in Bucegi pentru TIFF 2009

Scris de Adrian Monoranu pe 17 mai, 2009 Lasă un comentariu

Festivalul International de Film Transilvania, editia 2009, are un spot de promovare nou nout. Este un spoof dupa Brokeback Mountain, destul de reusit zic eu.

Nu sunt un mare cunoscator al fenomenului cinematografic insa imi plac filmele iar cand filmele au legatura cu advertisingul atunci devin subiect de interes pentru mine. N-aveam cum sa ratez ocazia de a comenta un pic acest clip. Va las sa-l urmariti si vorbim dupa.

Spotul nu e rau si avand in vedere ca e un spoof, respecta „regulile”. Firul epic este asemanator cu filmul original, personajele isi pastreaza calitatea iar umorul este prezent pe tot parcursul. Cu toate acestea, trimiterea catre ideea de festival de film este poate putin cam fada.

Replica de final trezeste reactii placute insa poate ca merita o replica din partea celui de-al doilea personaj. In plus, cei doi baci, bine intruchipati de altfel, ar fi putut avea un accent sau o vorba mai mocaneasca si nu una mai degraba intelectuala.

E drept ca festivalul de film nu e pentru mocani dar mie mi-ar fi placut sa aud un grai ardelenesc pur. Poate mergea si o adaptare a Mioritei cu cei doi ciobani care traiesc o poveste de amor si unul este ucis de al treilea din gelozie. :))) Sick, sick, sick!

More from my site

  • Bucegi da umorul pe legenda!Bucegi da umorul pe legenda!
  • Hitler, Saddam si Stalin creeaza valva in reclameHitler, Saddam si Stalin creeaza valva in reclame
  • Experienta unica pentru castigatorii Heineken Champion The Match!Experienta unica pentru castigatorii Heineken Champion The Match!
  • Manchester United + Chevrolet = Love!Manchester United + Chevrolet = Love!
  • Ce teme au de facut unii studenti!Ce teme au de facut unii studenti!
  • Go Ninja, Go Ninja, Go – una pentru nostalgici si parinti!Go Ninja, Go Ninja, Go – una pentru nostalgici si parinti!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Idei genitale, insight, Personal s@#t! Etichete: brokeback mountain, bucegi, clip, spot, tiff 2009

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu