Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Puya si tonurile de asteptare de la Vodafone

Scris de Adrian Monoranu pe 16 mai, 2009 5 comentarii

Iata un nou spot de la Vodafone care continua in comunicarea cool folosindu-se de starurile in voga ale muzicii romanesti. Ma mir cum de nu au colaborat si cu Elena Gheorghe. Este totusi o doza de risc dar e posibil ca dupa seara asta toata lumea sa-si doreasca un ringtone cu ea.

Ma intreb oare de ce aud atat de greu de ringtonurile astea de asteptare. Orange le-a lansat de vreo 2 ani si Muziton de la Cosmote este disponibil tot cam de prin aceeasi vreme. Sunt eu in urma?

Via Americanu’.

More from my site

  • Vodafone – intre strategie si coincidenta?Vodafone – intre strategie si coincidenta?
  • Nu putem fi toti manageri!Nu putem fi toti manageri!
  • A citi.A citi.
  • The Communication Pancake.The Communication Pancake.
  • Batalia pentru creativitate.Batalia pentru creativitate.
  • Vodafone aduce in Romania iPhone 7!Vodafone aduce in Romania iPhone 7!
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, telecom Etichete: comunicare, cool, puya, tonuri de asteptare, vedete, vodafone

Comentarii

  1. Sergiu a zis

    17 mai, 2009 la ora 8:43 am

    tare! hahaha

    Răspunde
  2. Adrian Matei a zis

    17 mai, 2009 la ora 2:15 pm

    Da. Super. Ce sa zic. Chiar daca muzica romaneasca e de 3 lei 50, a incropit vodafone o campanie „cool”.
    ? . Ma depaseste notiunea. Cool inseamna sa fii la moda, sa fii in tendinte la imbracaminte, gusturi muzicale etc. O mare prostie — hai sa fim toti o mare turma.

    Răspunde
  3. Adrian Matei a zis

    17 mai, 2009 la ora 2:35 pm

    Cat despre faptul ca nu au colaborat cu Elena Gheorghe … bine au facut. Locul ocupat la eurovision reflecta foarte bine mediocritatea in care se zbate lumea muzicala din Romania.
    Ori Puya, ori Smiley, ori Moga, ori Elena Gheorghe … Vodafone a cheltuit banii cam aiurea. Nu cred ca va avea rezultate bune campania lor.
    Sincer (si tragic in acelasi timp), aveau mai mult succes daca faceau reclame cu manelisti ce poarta lanturi de aur de 1 kg, tricouri mulate peste cele 3 randuri de burti slinoase din dotare + ceafa lata de porc pe care se sprijina lanturile. Adica meltenii atat de adulati de foarte multi potentiali consumatori ai vodafone.
    Ok, poate nu asta vor ei sa atraga in randul clientilor. Dar … e mai practic. 🙂

    Răspunde
  4. bagamare a zis

    18 mai, 2009 la ora 9:30 am

    foarte interesant clipul.
    vad ca vodafone se tine bine cu ce e la moda. 🙂

    Răspunde
  5. Musca cu reactie a zis

    19 mai, 2009 la ora 11:22 pm

    Stiam acest spot, e super tare idea!

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected (8 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (8 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (8 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (8 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (8 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu