Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Bergenbier – The big moment!

Scris de Adrian Monoranu pe 12 aprilie, 2009 8 comentarii

Si ca sa fie mainstream=ul complet iata si ultimul spot al celor de la Bergenbier. Nu au schimbat agentia dar au schimbat mai tot ceea ce inseamna brand in afara de nume si slogan. Spuneam in trecut ca schimbarea asta nu e chiar binevenita insa la cat de prost merge comunicarea in mainstream anul acesta cred ca e posibil sa aiba ceva succes.

Dintre toti competitorii din zona sa doar Timisoreana pare sa ramana pe pozitii in timp ce toti ceilalti schimba dramatic. Sefi, femei, unisex, criza si alte concepte isi fac loc in comunicarea acestora. Si daca Bergenbier se pare ca a dat tonul la toate aceste schimbari iata ca totusi la ei focusul (cel putin in spot) ramane pe barbati. Chiar daca acel „male bonding” nu mai este atat de vizibil totusi in spot nu vad nicio femeie cu sticla sau paharul de bere in mana. Uitati-va si voi!

Desi nu sunt un consumator de Bergenbier si in general prefer berile super-premium in defavoarea tuturor celorlalte imi parea rau ca Bergenbier a hotarat sa faca aceasta schimbare totala. E drept ca fotbalul din RO nu mai vinde deloc si ca aproape ca nu are sens sa te manjesti intr-o mocirla obosita de valize si scandaluri de presa. Cu toate astea schimbarea pare un pic prea evidenta.

Am inteles ca au schimbat si gustul si e ok poate sa vina cu un concept nou de comunicare insa nu cred ca renuntarea la galben in favoarea rosului este benefica. Vom vedea insa in viitor prin vanzarile pe care le vor inregistra.

More from my site

  • Cosmote – una calda, una receCosmote – una calda, una rece
  • Bucegi da umorul pe legenda!Bucegi da umorul pe legenda!
  • Berile mainstream din Romania schimba in masa strategiileBerile mainstream din Romania schimba in masa strategiile
  • Ursus inscrie pentru nationala de fotbal!Ursus inscrie pentru nationala de fotbal!
  • Manchester United + Chevrolet = Love!Manchester United + Chevrolet = Love!
  • Ce teme au de facut unii studenti!Ce teme au de facut unii studenti!
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, Branding Deloc, coerenta, insight, Marketing, strategic planning Etichete: 2009, bergenbier, big, moment, rebranding, spot, the big moment

Comentarii

  1. Bungust a zis

    13 aprilie, 2009 la ora 6:03 pm

    In Ardeal, Bergenbier e pe nicaieri. Daca n-ar fi bauta in sud, ar fi vai de dopurile si de sticlele lor. Ti-o spun ca ardelean.

    Răspunde
  2. guri spurcate a zis

    13 aprilie, 2009 la ora 10:22 pm

    ai dreptate. fotbalul romanesc chiar ca nu mai vinde deloc

    Răspunde
  3. Mircea Popescu a zis

    14 aprilie, 2009 la ora 8:12 pm

    Subscriu la ce zice Bungust, e o bere destul de proasta.

    Răspunde
  4. Alex a zis

    21 aprilie, 2009 la ora 7:59 pm

    Nu stiu ce s-a intamplat cu Bergenbierul. Ori nu mai bausem de mult, dar zilele trecute am avut „ocazia” sa gust un Bergenbier, sub noul ambalaj si am avut ciudata senzatie ca si gustul e altul. Cu nimic mai bun decat old one..Se confirma ca au umblat si la „compozitie”. O miscare nu prea grozava, pe ambele directii. Pacat!

    Răspunde
  5. Articole de presa a zis

    23 aprilie, 2009 la ora 6:18 pm

    Nu inteleg de ce in Romania nu se produce bere cu dublu maltz?, ca e mult mai buna de cat cea blonda, bruneta, roshcata, sau tricolora.

    Răspunde
  6. Mihai a zis

    9 mai, 2009 la ora 12:34 pm

    Ziceai ca Timisoreana nu a schimbat? Ba a schimbat! I-au micsorat concentratia de malt dar pentru asta nu se face reclama…am vazut intamplator pe o sticla mai veche ca extractul era mai mare!

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      9 mai, 2009 la ora 3:21 pm

      @Mihai: Daca aceasta schimbare nu se vede in comunicare atunci este aproape nula. Publicul nu sta sa citeasca etichete si in plus nu are foarte des sansa de a compara. Concentratia de malt nu este principala grija a consumatorului de bere. Pentru el „gustul” primeaza. 🙂

      Răspunde

Trackbacks

  1. Reclama Bergenbier: Big Moment | Marius Sescu spune:
    12 aprilie, 2009 la 5:26 pm

    […] Via Mono […]

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.

Comentarii recente

  • bConnected la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu