Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Coke Zero – Can’t drink?

Scris de Adrian Monoranu pe 1 februarie, 2009 9 comentarii

For the last two weeks since I’ve first seen this TVC ‘ve been trying to understand its message. Of course, they’re trying to focus on taste and this is probably why the main caracters are 2 tongues. Also the eye character is meant to mark the difference between what you see and what you get. In other words „You’ll never know what it tastes like untill you try it. Of course it says Coke Zero but it tastes the same”.

I think Coke is trying in vain to convince the audience that the taste is the same. Everyone who has ever tried the Zero Coke knows it’s not the same. I think the main competitor, Pepsi Max, has a much better message although it’s a bit old. Of course you remember „Maximum taste, no sugar!”. Actually, the taste of Pepsi Max and Coke Zero is quite the same but anyone can understand that Pepsi is not lying to its consumers. In my opinion, Coke makes a mistake that will make it to the marketing mistakes books. A brand should never lie to its customers. There won’t anyone to lie on a second ocasion.
And another thing. These two tongues … they kinda remind me of these two guys. Can you see a resemblance? The two tongues – the boss and the thug and the lemons the slick and the looser. Maybe it’s just a coincidence. 🙂

More from my site

  • Adica voi nu vedeti un model aici?Adica voi nu vedeti un model aici?
  • Nou design de la COKE pentru vara!Nou design de la COKE pentru vara!
  • Ce poate fi mai simplu decat atat?Ce poate fi mai simplu decat atat?
  • Cine castiga cel mai mult din lansarea Galaxy S5?Cine castiga cel mai mult din lansarea Galaxy S5?
  • Cum sa iti alegi evenimentele la care participi cat mai eficient?Cum sa iti alegi evenimentele la care participi cat mai eficient?
  • Borsec se aliniaza pe HoReCaBorsec se aliniaza pe HoReCa
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Cei Patru Pe, Pozitionare, Reclame comparative Etichete: can't drink, coke, coke zero, pepsi max

Comentarii

  1. Bungust a zis

    2 februarie, 2009 la ora 11:09 pm

    Hai sa fim seriosi! Are un gust de dat cu mucii-n fasole.

    Răspunde
  2. mihai vintila a zis

    3 februarie, 2009 la ora 2:32 pm

    Reclama este infiorator de proasta !
    Coca Cola uneori omoara ideile bune cu realizari proaste.
    Asta e una dintre ele.

    Răspunde
  3. Denisa a zis

    3 februarie, 2009 la ora 4:24 pm

    Both the commercials are idiotic, with a „plus” for the disgusting tongues that make you everything but thirsty and craving for Coke. It may, however, make you buy once, but, as you said, promoting an advantage that doesn’t exist will make users become skeptical towards every new Coca Cola product. I don’t think that average sells and popularity will be affected, though, it is too much of a symbol to be left out or disregarded.

    Răspunde
  4. George a zis

    5 februarie, 2009 la ora 12:12 am

    „personajele” nu au nici cea mai mica legatura cu barbatii(piata tinta). Si mi se pare chiar gretos sa vezi un barbat cum linge o sticla de cola….pornind de la premisa ca personajul „limba” este barbat, dar ma rog…daca asa vad cei de la Coca-Cola

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      5 februarie, 2009 la ora 1:26 pm

      @George: I never thought that he two characters represent two males and certainly I didn’t think about one guy licking a bottle. Man that is really … yukkkk!

      Răspunde
  5. George a zis

    5 februarie, 2009 la ora 10:54 pm

    avand in vedere vocile celor doua personaje, nu cred ca sunt reprezentate de o femeie, iar daca privim cu atentie una dintre cele 2 ” limbi” chiar se plimba pe sticla..:)) la modul asta am interpretat reclama, care mi se pare total inadecvata…

    Răspunde
  6. serban a zis

    18 februarie, 2009 la ora 4:17 pm

    e groaznica…

    Răspunde
  7. SuperAnk a zis

    3 martie, 2009 la ora 4:59 am

    :)))))))reclama asta…nu-mi inspira decat dezgust!

    cea de la pepsi twist lemon,in schimb,imi place la nebunie.

    macar e amuzanta.cum zicea cineva mai sus:

    Coca-Cola uneori omoara ideile bune cu realizari proaste 😐

    Răspunde

Trackbacks

  1. BlogDePierdutVremea» Blog Archive » Când mă trezesc dimineaţa spune:
    1 februarie, 2009 la 5:09 pm

    […] o dau mai departe? Să n-o dau? O dau către Dany şi către Mono (că tot se întreba el „what the fuck happened with […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Studiu despre utilizarea Internetului in Romania via Manafu!
  • Quiet quitting in universitati.
  • Nu mai e la fel la facultate …
  • Care-i faza cu containerul Heineken? #ChampionTheMatch
  • Avem un nou lider mondial?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu