Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

UAIC – touchpoint pentru un sedan misterios

Scris de Adrian Monoranu pe 20 noiembrie, 2008 47 comentarii

In drum spre servici, de dimineata am remarcat pe scarile universitatii Cuza o masina acoperita cu o husa. Mi-a atras atentia, normal, pentru ca nu e tocmai un loc in care vezi asaceva. Probabil va dati seama si singuri din poza de mai jos.
Image Hosting
Probabil ca un dealer din Iasi doreste sa lanseze un nou model si pentru asta a inchiriat spatiul respectiv de la UAIC. Bravo pentru universitate pentru ca valorifica spatiile de expunere. Pana la urma de ce sa nu o faca. Copoul este o zona foarte traficata si luand in calcul ca locatia nu a mai fost folosita pana acum pentru asaceva eu zic ca alegerea este foarte buna. Este un touchpoint excelent. Sa vedem acum despre ce masina o fi vorba. Eu am sa incerc sa aflu din sursele mele. Sursele voastre ce va zic? Daca nu aveti surse incercati macar sa ghiciti! Astept! šŸ™‚

More from my site

  • Ai putea sa reusesti imposibilul cu Vodafone 4G+Ai putea sa reusesti imposibilul cu Vodafone 4G+
  • Azi se lanseaza noul Ford Focus, dar eu l-am condus deja!Azi se lanseaza noul Ford Focus, dar eu l-am condus deja!
  • Noul BMW X3 lansat in IasiNoul BMW X3 lansat in Iasi
  • UAIC si proiectul EndPolioNowUAIC si proiectul EndPolioNow
  • Despre Windows 7, marketing si strategic planningDespre Windows 7, marketing si strategic planning
  • Superpromovare Algida la admitere UAIC si Asachi in IasiSuperpromovare Algida la admitere UAIC si Asachi in Iasi
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, auto, Marketing, PR Etichete: auto, iasi, lansare, publicitate, touchpoint, UAIC

Comentarii

  1. Ioana a zis

    20 noiembrie, 2008 la ora 10:44 am

    Poate trec azi pe acolo si trag cu ochiu’ sub fusta masinii šŸ™‚

    Răspunde
  2. mike a zis

    20 noiembrie, 2008 la ora 10:47 am

    Pai sa ne gandim…BMW -NU pentru ca deja au masinutza ceva mai la vale,Mercedes sau Audi -destul de mica probabilitatea,Kia:ar fi bani bagati aiurea deci ma gandesc la Skoda,Seat sau Opel si daca avem in vedere si carui segment de piata vor sa se adreseze (tineri,venituri medii ,etc) ar fi destul de mare probabilitatea.
    don’t pwnt me if i am wrong.

    Răspunde
  3. Ioana a zis

    20 noiembrie, 2008 la ora 11:24 am

    Posibil sa fie cum zici.
    Eu stiu sigur ca nu e Renault si atat šŸ™‚

    Răspunde
  4. envi a zis

    20 noiembrie, 2008 la ora 12:11 pm

    opel saracii? care mai au putin si ii paste falimentul?

    Răspunde
  5. Cosmin Vaman a zis

    20 noiembrie, 2008 la ora 2:27 pm

    Intrati in sala pasilor si se rezolva misterul. Nici macar nu trebuie sa va uitati pe sub fusta masinii. Ar fi atat de nedelicat… šŸ˜›

    Răspunde
  6. Adrian Monoranu a zis

    20 noiembrie, 2008 la ora 3:08 pm

    Am observat acum ca e vorba de noul BMW Seria 7. Nice!

    Răspunde
  7. mike a zis

    20 noiembrie, 2008 la ora 3:43 pm

    :|:|:| noul BMW seria 7 ai zis? acolo? :|:|

    Răspunde
  8. Ioana a zis

    20 noiembrie, 2008 la ora 3:55 pm

    seria 7? poate au pus-o in speranta ca rectorul are bani de ea :p

    Răspunde
  9. mike a zis

    20 noiembrie, 2008 la ora 4:53 pm

    @Ioana ..spera ei dar spera cam degeaba šŸ˜€

    Răspunde
  10. ciprian a zis

    20 noiembrie, 2008 la ora 6:41 pm

    Am trecut pe la 2 si exact cand am coborat din tramvai am dat cu ochii de „Chestia asta invelita in ceolofan”… Erau niste muncitori si carau niste panouri si au cam atinso cu un cot de i-au pornit alarma. Nush ce era ,dar nu o vreau in fata blocului daca tipa in halul ala :))

    Răspunde
  11. ciprian a zis

    20 noiembrie, 2008 la ora 6:42 pm

    omg.. cate greseli gramaticale am strecurat in 3 fraze.. ooopsss.. šŸ˜€

    Răspunde
  12. simici a zis

    20 noiembrie, 2008 la ora 6:45 pm

    care rector?.. vechiul? noul?.. sau de fapt is una si aceeasi persoana ;))

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      20 noiembrie, 2008 la ora 6:49 pm

      aidi uai simeoane, chiar tu di sub biroul rectorului faci aici fente? :))

      Răspunde
  13. Adrian Matei a zis

    20 noiembrie, 2008 la ora 11:04 pm

    Tre sa fie o marca de lux. Musai. In perioada asta de recesiune, fiţoşii nu vor renunta la masini.
    Locaţia e foarte bine aleasa.

    Răspunde
  14. mike a zis

    20 noiembrie, 2008 la ora 11:17 pm

    deci ce era in seara asta in fata la acolo de parca se dadea mancare moca la toti studentii din Iasi šŸ™‚ oricum masina arata si face €.si modul de lansare a fost bine gandit.felicitari celor de la BMW! šŸ˜›

    Răspunde
  15. Ionut Danifeld a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 1:14 am

    Asta e o prostie din pmdv. Este o diferenta intre un mall, un centru comercial, o piata, un spatiu public si o universitate.
    Hai sa ne gandim si altfel, e doar un mic pas spre un intreg val de reclama abuziva in universitati.

    Vrei sa folosesti spatiul din Copou, incearca sa-l folosesti intr-un mod mai cultural si a face studentul sa se simta bine.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      21 noiembrie, 2008 la ora 1:17 am

      Mie mi se pare o alegere foarte buna din partea celor de la BMW. Din partea universitatii … de ce nu? Pana la urma nu interfereaza in niciun fel cu activitatile studentesti si e un brand premium si o masina de top, la fel ca si universitatea asa ca …

      Răspunde
  16. Ionut Danifeld a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 1:34 am

    1. Eram acum ceva timp si vroiam sa lipesc un afis in Corpul A. Avea autorizatie si vine Gicu de ala de poata si incepe sa tipe ca de ce lipim un alt afis ca el s-a saturat tot sa le rupa.
    Asta vis-a-vi de faptul ca e mai usor sa pui o masina afara decat un afis.

    2. Eu am zis mereu ca Univesitatea Cuza este o universitate de top.
    Un lucru care Cuza este afara din top, este modul care faliciteaza unii si dezavanteajeaza pe altii.
    Eu unul is foarte curios, daca s-ar face un sondaj in randul studentilor daca sunt deacord cu masina pe scari.

    Răspunde
  17. mike a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 10:33 am

    Iti zic eu ca toti ar fi de acord šŸ˜€ mai fac si cocalarii si pitzipoancele poze :))

    Răspunde
  18. OanaBee a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 10:39 am

    Uitati-va, dragi studenti, la ceva ce nu o sa aveti niciodata. Modul e placut, momentul? Am auzit ca e o criza, ceva…

    Răspunde
  19. Cosmin Vaman a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 10:41 am

    Da mai, corect, e criza. Trebuia dezvelit un Logan šŸ˜€

    Răspunde
  20. Adrian Monoranu a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 10:43 am

    Loganul ala de 70.000 de euro :)))))))

    Răspunde
  21. Ioana a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 11:55 am

    Aiurea cu seria 7..nu prea inteleg. Mai degraba puneau seria 7 la Time Out si aduceau seria 1 de acolo la Uni..seria 7 e pentru bunici nu studenti…e ditai vaporul de masina.

    Răspunde
  22. envi a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 12:35 pm

    @ioana
    cred ca glumesti! iar aduci standarde de afara aici, la noi? seria 7 pentru bunici NU pt studenti? sa zicem ca e adevarat, daca prin bunici cuprinzi intervalul de varsta 25-40 dar si cu +/- 3-4 ani pe alocuri…

    Răspunde
  23. Ioana a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 12:55 pm

    @ envi
    ce standarde de afara? mie seria 7, audi A8, mercedes clasa E etc, imi par a fi masini de oameni peste 45 de ani, batrancioase, nicidecum pentru tineri de 25 dupa incadrarea facuta de tine.

    Răspunde
  24. Adrian Monoranu a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 1:26 pm

    @Ioana:

    Da Ioana, sunt masini pentru oameni de peste 45 de ani dar afara. La noi mai degraba segmentul 35-45 conduce asaceva. E o realitate si pozitionarea se face pe piata din Romania.

    Răspunde
  25. blue a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 2:22 pm

    Salut, din cate am inteles, masina a fost lansata ieri pe piata iesean.. cu „surle si trambite” .. cu un dineu in sala pasilor pierduti, cu reflectoare etc….

    Răspunde
  26. Ioana a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 2:33 pm

    Sincer e pentru prima data cand aud ca se lanseaza un model in afara concesiunii.
    @ Mono – ciudat, dar cu siguranta stii mai bine šŸ™‚

    Răspunde
  27. Ionut Danifeld a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 6:15 pm

    @Mono: ai zis ca e pentru segmentul 35-40 ani. Ai pus punctul pe ‘i’. Daca aceasta masina de lux este pentru acest segment, daca segmentul sunt oamenii cu venituri mari spre foarte mari, nu studentul … atunci de ce aceasta masina a fost lansata in UAIC?

    Nu trebuie lansata intr-un mediu care este frecventat de acest segment? Plus, intorcand capul este o masina noua cu tenta futurista lansata intr-un spatiu incarcat de istorie :). Asta ca a doua observatie.

    Nu era mai bine de lansat intr-un Time-Out, unde este un spatiu mai select? E doar un exemplu.

    O masina care se adreseaza studentilor sau oamenilor cu venituri medii isi avea mai degraba locul acolo :).

    Răspunde
  28. Adrian Monoranu a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 6:39 pm

    @Ionut Danifeld: Ionut. De cate ori ai urcat tu pe scarile alea in Corpul A? Eu rareori vad acolo vreun student. Asta sa fie prima la mana. A doua chestie, spatiul respectiv are un impact foarte mare asupra trecatorilor pentru ca e puternic luminat iar lansarea s-a facut seara cand toate luminile universitatii erau aprinse. A treia chestie, BMW Seria 7 este o masina pentru persoanele ce doresc clasa si prestigiu (desi nu multi de la noi le au) nu fitze si glamour (cam ceea ce ofera Timeout). Asa ca nu mai argumentati degeaba ca nu e locul potrivit fiindca cei care trec prin Copou seara dupa ora 6 cu masina nu sunt studenti. Ziua a fost acoperita cu o husa. Ca am fost noi curiosi si ne-am interesat sa vedem ce e, asta e partea a doua, dar lansarea s-a facut cand cei care isi plimba masinile de lux pe singura strada din Iasi care permite asaceva (un fel de loc de promenada pe 2 sau 4 roti) isi faceau aparitia. Era normal ca pentru acest target sa alegi un loc de impact cum sunt scarile universitatii.
    Daca a gresit Universitatea? Eu unul nu cred, pentru ca s-a asociat cu performanta, eleganta, clasa si stilul. Nu vad inadvertente strategice!

    Răspunde
  29. Adrian Matei a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 10:26 pm

    De acord, Ioana. Masina e pentru cei de 35-40+ de ani.
    Excelenta argumentatie, Mono.
    Excelenta locatia aleasa si de Bmw.

    Răspunde
  30. mike a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 10:36 pm

    i totally agree with you

    Răspunde
  31. oanabee a zis

    21 noiembrie, 2008 la ora 11:28 pm

    cei care trec pe copou seara dupa 6 SUNT studenti. Cei despre care vbesti tu ca isi etaleaza banii lui taticu nu sunt, cu siguranta, potentiali cumparatori (pe care mi i-as dori, cel putin). Imi pare rau, dar vreau sa sper ca sunt oameni educati in consum care sa isi achizitioneze masina asta pentru ce ai zis tu mai sus si sa nu se adreseze taranilor care asculta HAUS in statia de autobuz.

    Răspunde
  32. Costin Oane a zis

    22 noiembrie, 2008 la ora 3:18 pm

    Misto teasing-ul. Te face curios, sa vezi ce e dupa husa, mai ales ca e pus intr-un loc destul de „anapoda”. Interesant

    Răspunde
  33. Adrian Monoranu a zis

    22 noiembrie, 2008 la ora 5:57 pm

    @Costin Oane:

    S-ar putea sa nici nu fi fost gandit ca teasing. Pur si simplu au vrut sa faca lansarea seara si era normal sa tina masina acoperita ziua. Ca s-a creat valva si interes pentru ce era dedesubt … efect secundar, parerea mea. Oricum, pana la urma au impuscat 2 iepuri dintr-un foc. šŸ™‚

    Răspunde
  34. Costin Oane a zis

    22 noiembrie, 2008 la ora 5:59 pm

    La asta nu nm-am gandit. Dar ai dreptate!

    Răspunde
  35. Lucian a zis

    22 noiembrie, 2008 la ora 7:10 pm

    Ii sfatuiesc pe toti sa se uite la posesorii de masini BMW. 99% sunt manelisti, asa ca locatia este foarte buna. Oricum seara, in parcarea de mai sus de aduna toata „spuma” din oras. Prin „spuma” nu inteleg „inteligenta” in nici un caz. Asa ca dealerul are toate sansele sa mai vanda vreo masina…:)) Eventual poate sa-i vopseasca vreo aripa sau capota in negru si sa-i puna niste jante cromate…

    Răspunde
  36. Adrian Monoranu a zis

    22 noiembrie, 2008 la ora 8:07 pm

    Aia sunt looserii care si-au luat seria 3 SH din Germanica cu 9000 de euro. Totusi discutam de seria 7. E drept ca in Romanica BMW inseamna de multe ori cocalar dar nici nu trebuie sa stea cu mainile in san si sa se multumeasca cu statutul asta. Au ceva de munca sa spele imaginea dar au inceput binisor cu lansarea asta. šŸ˜‰

    Răspunde
  37. George a zis

    26 noiembrie, 2008 la ora 2:46 pm

    Mono… te rog frumos sa nu ii cataloghezi pe toti cei cu seria 3 ca fiind „looserii”… stii tu de ce… ai un prieten f bun care are un seria 3.
    Cat despre remarca „posesorii de masini BMW. 99% sunt manelisti”… cred ca este mult prea rautacioasa. Or fi multi dintre ei care sunt manelisti convertiti in house-eri(de ochii lumii)… dar nu poti sa generalizezi chiar asa. La fel de bine f multi dintre cei care si-au luat BMW au avut in minte exact ce zicea Mono:performanta, eleganta, clasa si stil… parerea mea…

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      26 noiembrie, 2008 la ora 5:08 pm

      George, remarca cu cei cu seria 3 era strict un reply pentru ce scria in commentul anterior. E vorba despre cei care parcheaza noaptea la universitate. šŸ™‚

      Răspunde
  38. George a zis

    27 noiembrie, 2008 la ora 4:15 pm

    imi retrag cuvintele in acest caz… šŸ˜›

    Răspunde
  39. Costin a zis

    1 decembrie, 2008 la ora 12:47 pm

    Daca era sa generalizeze spunea 100%. Lucian are dreptate ! Gandeste-te la cunoscutii tai care au BMW. Este o marca renumita pentru „manelismul” posesorilor. Nu numai in Iasi. peste tot in tara.

    Răspunde
  40. Adrian Monoranu a zis

    1 decembrie, 2008 la ora 12:55 pm

    @Costin:

    Nu toti cunoscutii mei care au BMW sunt si manelisti. Ba chiar pot sa spun ca mai toti si le-au cumparat pentru performante. šŸ˜‰

    Răspunde
  41. Lucian a zis

    4 decembrie, 2008 la ora 3:08 am

    :)) De asta isi iau BMW pe motorina, pentru ca vor performanta ?:)) Daca aveau M3 poate se gandeau la asa ceva. E singurul BMW acceptabil. Si nu vad legatura intre manele si asa-zisa performata….Poti sa ai Ferarri si capul tau sa fie plin de manele….

    Răspunde
  42. Adrian Monoranu a zis

    4 decembrie, 2008 la ora 9:28 am

    @Lucian:

    Eu unul am masina cu motor pe benzina si cred ca o sa continui asa. Totusi nu neg performantele motoarelor diesel. Motorul de 2L de la BMW a fost votat drept cel mai performant motor diesel al ultimilor ani, drept urmare uite un motiv pentru care cineva ar putea opta pentru motorizarea diesel. In plus, acest motor are 150 CP si propulseaza masina pana la aproape 240 km/h ceea ce nu fac foarte multe motoare pe benzina de aceeasi putere. M3 e pentru adrenalina si nu neaparat doar performanta. Asa ca sa dam Cezarului ce-i al Cezarului. šŸ˜‰

    Răspunde
  43. Luky a zis

    12 decembrie, 2008 la ora 2:10 pm

    Buna!Fiind responsabila de imaginea BMW pana acu cv timp in urma am inteles ce inseamna de fapt…eleganta, rafinament, putere!Asa ca Seria 7 se potriveste celor ce au aceste calitati…cat despre loc..aceasta universitate este una din cele mai impunatoare si frumoase cladiri…Si asa se poate face o conexiune intre cele doua!As putea continua despre acest subiect dar cred ca aceasta marca vorbeste de la sine!

    Răspunde

Trackbacks

  1. UAIC si proiectul EndPolioNow | Marketing in cuvinte si imagini spune:
    24 februarie, 2010 la 10:57 am

    […] a modelului Seria 7 de la BMW care a avut loc tot pe scarile corpului al UAIC si despre care am scris la momentul […]

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • Hangouts – Gist Iasi.
  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu la A invata vs. a descoperi.
  • gabitzu200 la A invata vs. a descoperi.
  • RADU la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Filep M la Neumarkt – Berea cea mai bere?
  • bConnected la Vlogging-ul nu e deloc usor.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu