Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Romstal – de ce sa fii original?

Scris de Adrian Monoranu pe 4 septembrie, 2008 5 Comments

Ieri ma grabeam sa ies in oras si cand am deschis usa imi cade pe picioare un catalog. Curios lucru pentru ca acum cateva zile scrisesem un post despre modul in care Ikea isi promoveaza colectiile si culmea … e exact la fel. E clar ca e o coincidenta dar imediat mi-am zis ca trebuie sa va spun si voua despre asta.

Ei bine da, se pare ca ideea de a-ti lasa catalogul direct la usa in loc de cutia postala s-a cam rasuflat. 🙂 De ce? Pentru ca in Romania e clar ca e mai usor sa copiezi decat sa inventezi. N-am avut privilegiul sa primesc catalogul Ikea dar am primit unul de la Romstal asa cum se vede si din poza. Ceea ce este imbucurator totusi este ca se investeste si in altceva decat ATL. Catalogul e de buna calitate grafica si destul de stufos asa ca banuiesc ca a costat mai mult de 2 euro ceea ce inseamna o suma frumusica. Mai ales ca a fost lasat la absolut toate usile fara sa se faca vreo segmentare (de altfel ar fi fost destul de greu dar nu imposibil).

Image Hosting

E bine dar totusi se putea incerca si ceva mai original. Mai ales ca e vorba de Romstal care are in portofoliu o gramada de produse si business-uri. Puteau sa sugereze ceva in legatura cu unul dintre acestea. In loc, l-au aruncat pur si simplu pe pres. Sunt la inceput, dar as vrea sa vad chestii mai inovative pe viitor. Remeber Joe’s Pizza? 🙂

More from my site

  • Hangerul rusinii si CRM-ul!Hangerul rusinii si CRM-ul!
  • Cateva cuvinte despre programul Limitless Romania. (P)Cateva cuvinte despre programul Limitless Romania. (P)
  • Magister Dixit e o boala grea!Magister Dixit e o boala grea!
  • Au si ei impotentii lor.Au si ei impotentii lor.
  • BRD se tine de flashmob-uri prin facultati. :)BRD se tine de flashmob-uri prin facultati. 🙂
  • Ai putea sa reusesti imposibilul cu Vodafone 4G+Ai putea sa reusesti imposibilul cu Vodafone 4G+
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: advertising Tagged With: catalog, door to door, hanger, romstal

Comments

  1. Laura Alexandru says

    4 septembrie, 2008 at 10:48 am

    Ideile originale nu suntla tot pasul…pe de alta parte, pentru Iasi e ceva nou, nu :)? Pana la urma e si un motiv practic pentru care nu se pun in cutia de scrisori: nu incap :P.

    Răspunde
  2. Adrian Monoranu says

    4 septembrie, 2008 at 12:03 pm

    @Laura Alexandru:

    Am vrut sa ma amagesc ca nu din cauza volumului nu l-au pus in cutia postala, desi sunt sigur ca sunt sanse mai mari de 50% 🙂

    Răspunde
  3. Ioana Grigoriu says

    5 septembrie, 2008 at 10:32 am

    Nu stiu cum fac toti aceiasi chestie in acelasi timp. Eu azi m-am trezit la usa cu o sacosica de la Praktiker, unde era frumos aranjat un catalog de mobila si decoratiuni 🙂

    Răspunde
  4. Petrisor Socol says

    5 septembrie, 2008 at 11:06 am

    Eu pur si simplu nu mai deschid cutia postala. Este indesata de ofertele „promotionale” . ganditi-va ca stau la 100 de metri de un hypermarket

    Răspunde
  5. me says

    2 octombrie, 2008 at 1:27 pm

    in cadrul firmei se numeste Catalog Gen Ikea,deci observi ca au fost foarte „originali”

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

vlogul din dressing

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – prima gazduire web din Romania optimizata pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • Imi plac companiile care se implica in educatie!
  • 3 workshop-uri UTILE de dezvoltare profesionala la Congress Hall!
  • 3 moduri sigure de a-ti pierde angajatii in 2019.
  • Hangouts – August no.2
  • De ce esuezi ca antreprenor?

Comentarii recente

  • eBogdaneBogdan (4 comments) la Hangouts – August no.2
  • Ștefan Sacaleanj (4 comments) la Nu putem fi toti manageri!
  • Adrian Monoranu (4 comments) la Bugetul de promovare – cum il estimam?
  • cismaru (4 comments) la Bugetul de promovare – cum il estimam?
  • Adrian Monoranu (4 comments) la Nu putem fi toti manageri!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts heineken iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2019 Adrian Monoranu