Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Beko – frigiderul cu mesaje!

Scris de Adrian Monoranu pe 30 mai, 2008 9 comentarii

Ei bine, aflu si eu ca s-a inventat o chestie la care ma gandeam de ceva vreme incoace. Vedeam mereu prin filme cum isi lipesc americanii biletele pe frigider, apoi am vazut ca se practica si la noi, au aparut tot felul de magneti, post-it-uri etc. Inca de cand eram prin liceu si aveam un breloc care putea inregistra vreo 5 secunde si apoi le reda, ma intrebam de ce nu incorporeaza cineva o chestie din asta intr-un frigider si astfel nu mai tre sa scrii. In plus pentru un copil vocea parintelui e mult mai autoritara decat scrisul. Poti sa te folosesti de intonatie si de tonalitate, pe cand in scris totul este fad. Chiar daca pui un semnul exclamarii la sfarsit, parca nu-i acelasi lucru. De asemenea, poti sa te lingusesti pe langa prietena sau sotie, poti sa fii ferm, seducator, trist, vesel, entuziast, etc.
Uite ca Beko a facut chiar asta. Ne da acum posibilitatea sa fim perceputi exact asa cum dorim. Sincer asteptam de mult inventia asta, chiar daca mie nu-mi foloseste la nimic deoarece locuiesc singur (cel putin asa cred … pentru ca uneori mi se pare ca gasesc lucruri miscate prin casa). Totusi as putea sa-mi las mesaje si sa-l folosesc pe post de reminder (uite cum le dau eu idei celor de la Beko). Ar putea fi un soi de struto-camila folositoare, cel putin pentru mine.
Spotul e interesant dar nu-mi pare prea buna ideea de a introduce si al doilea produs (masina de spalat). Stiti ca se spune ca atunci cand fugi dupa 2 iepuri nu prinzi niciunul … ei bine se pot crea confuzii. Ma gandesc ca se pot confunda caracteristicile intre produse. Initial eu credeam ca masina de spalat are si ea functia asta de inregistrare. Abia dupa ce am urmarit spotul pana la capat cu atentie mi-am dat seama ca de fapt ea indeparteaza parul. 🙁 Cred ca doar frigiderul era de ajuns in acest spot. Parerea mea …

More from my site

  • Puma shopping cu Zorile StorePuma shopping cu Zorile Store
  • IKEA – brandul care a spus NU televizorului!IKEA – brandul care a spus NU televizorului!
  • Cateva cuvinte despre noul Toyota Aygo. (P)Cateva cuvinte despre noul Toyota Aygo. (P)
  • 5 motive pentru care-ti dau ignore pe FB5 motive pentru care-ti dau ignore pe FB
  • Ursus – De zmeura, de mere si de … soareUrsus – De zmeura, de mere si de … soare
  • Clicknet si proverbialul „daca”!Clicknet si proverbialul „daca”!
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Cei Patru Pe, Idei genitale, Marketing Etichete: beko, reminder

Comentarii

  1. Laura Alexandru a zis

    30 mai, 2008 la ora 3:03 pm

    cred ca ideea este sa arate consumatorului cat de inovativ este Beko („Solutii ingenioase de la Beko”), asa ca ofera doua exemple: frigiderul cu inregistrare si masina de spalat care curata parul de animale. Cred ca in situatia asta, mesajul nu este diluat, ci subliniat de caracteristicile celor doua produse prezentate simultan.

    Răspunde
  2. Ioana Grigoriu a zis

    30 mai, 2008 la ora 9:03 pm

    Serios iti spun ca mi-a trecut si mie ceva de genul asta prin cap, numai ca eu mi-as dori sa apara programul carui sa-i dictez si el sa-mi scrie in word, poate ma aude si pe mine cineva cu ocazia asta.
    Laura are dreptate, probabil ca cei de la Beko au vrut sa sublinieze faptul ca pe langa aceste doua solutii prezentate in spot mai au si altele, astfel lasa clientul sa descopere celelalte produse cu solutiile aferente.
    Se vede o schimbare de atitudine si indreptarea acestui brand asupra tehnologiei (calitate+utilitate). Foarte buna ideea.:)

    Răspunde
  3. Yoyo a zis

    31 mai, 2008 la ora 10:16 am

    Chestia cu frigiderul e simpatica…zici ca e robotul de la telefon. Iar masina de spalat…am si eu nevoie de una din aia, avand in vedere ca am pisica 🙂

    Răspunde
  4. andi a zis

    31 mai, 2008 la ora 11:30 am

    cred ca e foarte folositor in cazul tau. poti sa le lasi mesaje celor care iti muta mobila prin casa 😀

    Răspunde
  5. anca a zis

    4 iunie, 2008 la ora 1:18 pm

    Parerea mea este ca acest spot vrea sa iasa din tipar, frigiderul cu mesajele inregistrate iar masina de spalat cu optiunea noua. Au ceva in plus fata de celelalte marci, iar pentru potentialii consumatori poate fi inteles ca o atasare emotionala fata de produsele respective…(pentru unii nu ar deranja pretul mai ridicat)..Cine este atasat de frigider..nimeni! Dar pentru faptul ca el va contine pe langa alimentele bine pastrate, si mesajele familiei tot bine pastrate, astfel frigiderului ii vei acorda si o altfel de atentie. Sincer chiar mi-ar placea sa am aceste produse, chiar daca stiu ca au un pret mai ridicat. 🙂

    Răspunde
  6. Adrian Monoranu a zis

    4 iunie, 2008 la ora 1:21 pm

    @Anca Nu e vorba de atasament fata de produs. Cred ca mai degraba fata de brand. 😛

    Răspunde
  7. Ioana Grigoriu a zis

    4 iunie, 2008 la ora 1:54 pm

    Referitor la Beko nu cred ca are un pret foarte ridicat si ma bazez pe experienta personala cand afirm acest lucru, pentru ca acum cateva luni cautam o combina frigorifica cu functia „No frost” si dintre toate celelalte marci prezente in magazin, Beko era singurul care indeplinea formula magica pret-calitate. Sunt foarte multumita de el pentru ca ma atentioneaza cand ceva este in neregula, oricum o astfel de investitie nu o faci in fiecare an, in ceea ce priveste mesajele am optat pentru post-it si daca e musai sun persoana 😛

    Răspunde
  8. anca a zis

    4 iunie, 2008 la ora 10:21 pm

    recitind ceea ce am scris mai sus imi dau seama ca am gresit (era vorba despre marca) 😀 poate si pentru faptul ca am vrut sa spun mai multe si am zis sa nu ocup spatiu:))

    Răspunde

Trackbacks

  1. Spot Beko: Ce faci, am o surpriza! | Marius Sescu spune:
    30 mai, 2008 la 4:45 pm

    […] nici macar post-it-uri nu folosesc, deci nu as fi tentat de asa ceva, oricat de convingator e Mono in demersul lui, cum ca ar fi un lucru util aceasta functie. Deja ma sperii cand deschid frigiderul […]

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.

Comentarii recente

  • Filep M la Neumarkt – Berea cea mai bere?
  • bConnected la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu