Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Bergenbier – editia galbena

Scris de Adrian Monoranu pe 14 mai, 2008 7 comentarii


Zilele trecute am remarcat o noua campanie lansata de Bergenbier din seria celor legate de fotbal. Pana la inceputul anului divizia fotbal a Bergenbier (si tot ceea ce tine de echipa nationala) era in portofoliul celor de la McCann dar acum ea a trecut alaturi de cealalta divizie in gradina celor de la Leo Burnett. Asteptam de ceva timp prima campanie pe fotbal dupa lunga colaborare Inbev-McCann. Sincer eram curios sa vad daca cei de la Leo vor folosi valoarea creata anterior (lucru incontestabil de altfel). Stim cu totii cat de orgoliosi sunt plannerii si mai ales cei de la Leo asa ca ma asteptam sa vad o schimbare radicala. Totusi aceasta nu s-a produs. E adevarat ca exista multe chestii schimbate dar „Fii in galben!” ramane conceptul de baza doar ca de data asta nu mai e un indemn ci o constatare (probabil datorata si faptului ca acum suntem calificati la turneul european – comunica ideea de certitudine mai bine). Din pacate nu a aparut spotul decat pe TV si nu vi-l pot arata aici. Sper ca in cateva zile sa apara pe undeva.
Imi place insa ideea dar si mai mult imi place site-ul nou creat Romania in Galben! si de asemenea salut efortul 360 al celor de la Leo. Practic, Bergenbier vrea sa fie alaturi de suporteri in orice moment si comunica faptul ca si suporterii pot fi aproape de echipa nationala si atunci cand nu sunt meciuri. Astfel, orice suporter poate sa-si downloadeze un wallpaper pentru calculator sau telefon mobil sau un avatar pentru mess. Bergenbier ofera de asemenea si kiturile de suporter pe baza unor alegeri facute de tricolori, dar cere in schimb dovezi de simpatie pentru echipa nationala (pana acum lumea nu s-a prea inghesuit). Sunt foarte curios daca echipamentul oferit va fi original asa cum este cel din poza.
Le urez succes celor de la Inbev, Leo si bineinteles tricolorilor la turneul european. Nu vreau sa fac o comparatie cu spoturile de pe vremea celor de la McCann pentru ca e prematur. Gurile rele ar spune ca Leo are treaba mai usoara pentru ca nationala e deja la Euro si nu trebuie decat sa comunice asta. Eu spun ca si lupta continua pentru calificare din ultimii ani a fost o sursa extrem de buna de inspiratie, drept dovada si campaniile anterioare. Vom vedea in viitor ce va mai aduce nou Leo.

More from my site

  • Despre endorseri si plus-valoare …Despre endorseri si plus-valoare …
  • Ursus inscrie pentru nationala de fotbal!Ursus inscrie pentru nationala de fotbal!
  • Bergenbier – tricourileBergenbier – tricourile
  • Cateodata se intampla!Cateodata se intampla!
  • #priNeamt III 2014 – ziua 3.#priNeamt III 2014 – ziua 3.
  • Bergenbier, Minculescu si Cheloo – nici prietenii nu mai stiu de ce!Bergenbier, Minculescu si Cheloo – nici prietenii nu mai stiu de ce!
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, Marketing, Promotions, strategic planning, Uncategorized Etichete: 360, bergenbier, fotbal

Comentarii

  1. Bogdan Alupoaie a zis

    14 mai, 2008 la ora 11:19 am

    nici bine nu s-au trezit barbatii de la ziua lor si Bergenbier vine cu o noua campanie menita sa sustina fotbalul … foarte tare

    Răspunde
  2. Adrian Monoranu a zis

    14 mai, 2008 la ora 12:11 pm

    @Bogdan Inbev promoveaza diferit Bergenbier pe fotbal. Intotdeauna au facut asa. Astfel se explica cele doua campanii diferite. Uneori acestea se suprapun dar asta nu poate fi decat un castig pentru brand. Nu exista riscul bulversarii auditoriului pentru ca e o strategie destul de veche si solida. In plus, fotbalul e prezent si in spoturile celelalte ca fiind unul din motivele pentru care barbatii doresc sa evadeze. 🙂

    Răspunde
  3. Ioana Grigoriu a zis

    14 mai, 2008 la ora 1:10 pm

    Noua campanie Bergenbier nu ma impresioneaza, pentru ca am mai intalnit ideea in ceea ce priveste meciurile echipei locale: „imbracte in culoarea x si primeste nu stiu ce premiu sau ai parte intrare gratuita la meci”.
    Apreciez totusi faptul ca au lansat-o la nivel national.
    Mono, cine este Elena?

    Răspunde
  4. Adrian Monoranu a zis

    14 mai, 2008 la ora 4:17 pm

    @Ioana Grigoriu: Elena este fata care mi-a lasat nr de tel sub stergator la meci. 🙂

    Răspunde
  5. Bogdan Alupoaie a zis

    14 mai, 2008 la ora 4:41 pm

    nu m-am referit la bulversarea consumatorului ci dupa parerea mea cel care are de castigat tot consumatorul este. Vreau sa spun ca e o chestie forte pentru brand.
    Oricum diseara la finala cupei uefa voi bea un Bergenbier in cinstea zilei barbatului( nu am primit cadou si nici zi libera nu am avut oricum deci nu am evadat:P ) si in cinstea fotbalului romanesc.
    Forta Poli ! Forta Steaua 😀
    OFFTOPIC: Elena o fi avand restanta la vreun obiect predat de tine :))

    Răspunde

Trackbacks

  1. Cristian Nistor » Blog Archive » De ce revin pe blogul meu? spune:
    16 mai, 2008 la 10:37 am

    […] este intrebarea pe care vreau sa o pasez sub forma unei lepse lui Bogdan, Petru, Mono,    Marius D, Marius S, Bonti, Daniel, Cristi ,Ieronim, Iustin. Cam atat ca oricum leapsa merge […]

    Răspunde
  2. Bergenbier - tricourile | Marketing spune:
    23 mai, 2008 la 8:07 am

    […] care bineinteles ii are tot pe Chivu si Mutu in prim plan. Am mai spus care e parerea mea si in postul anterior dar acum vreau sa atrag atentia asupra prezentei in spot a jingle-ului din campania pentru Ziua […]

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu