Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Ziua barbatului – bere, fotbal si femei pentru toata lumea …

Scris de Adrian Monoranu pe 8 aprilie, 2008 7 comentarii

Leo si Inbev au lansat noua campanie pentru Ziua Barbatului. De data asta pare-se una cu idealuri mai inalte. Au inceput anul trecut si au evoluat. Au lansat ideea de zi a barbatului si acum incearca pasul urmator, legalizarea ei. Au infiintat si o organizatie a barbatilor din Romanica OBR (al carei acronim nu intamplator se poate citi „o bere”) si da-i bataie. Cum spuneam si intr-un post anterior se pare ca sunt dispusi sa faca si un pact cu diavolul pentru a obtine legalizarea (au anuntat ca sustin si legalizarea zilei de 8 martie ca fiind Ziua Femeii). Toate bune pana aici.

Poate ca unii se intreaba ce ar avea de castigat Inbev si mai ales Bergenbier de pe urma acestei legalizari. Pai nu e prea complicat. Barbatul roman isi va aduce mereu aminte ca ziua sa a fost introdusa de o marca de bere. Care anume? Normal, Bergenbier. N-as miza ca lumea o sa-si aminteasca asa de usor lucru asta dar cu mici campanii de amintire lansate in zona cred ca s-ar putea crea un comportament de asociere pe termen lung. Frumos, ce sa zic. Imi rezerv dreptul de a spune ca se cam hazardeaza putin. Judecand dupa cifrele obtinute anul trecut cand Leo ne flutura pe sub nas faptul ca aproape 500 k de romani au votat pe site Ziua Barbatului nu as fi atat de convins ca aceasta campanie va prinde. Totusi 500 de mii de barbati reprezinta destul de putin. Chiar si luand in calcul ca acestia sunt toti utilizatori de internet. In Romania sunt cam 10 mil de barbati dintre care cred ca cel putin 5 mil au peste 18 ani, deci posibili bautori de bere. Din astia 5 mil cam 2 mil zic ca sunt utilizatori de internet si au votat un sfert. Sunt niste estimari insa pe mine nu prea m-au convins. Se pare ca acum au mutat votul in off-line pentru ca si-au dat seama ca cifrele astfel obtinute ar fi mai relevante pentru core-target. Eu astept sa vad rezultatele. Imi place ideea si sincer sper ca Leo si Inbev sa faca publice niste cifre. Le doresc succes!

More from my site

  • Avem nevoie de Ziua Barbatului!Avem nevoie de Ziua Barbatului!
  • Berea Stejar capitalizeaza pe valoarea Zilei BarbatuluiBerea Stejar capitalizeaza pe valoarea Zilei Barbatului
  • Din categoria „in trafic nu e nimeni mai prost ca mine”!Din categoria „in trafic nu e nimeni mai prost ca mine”!
  • Masina timpului s-a inventat in Romania!Masina timpului s-a inventat in Romania!
  • Primul meu brad de Craciun!Primul meu brad de Craciun!
  • De ce sa tin un badaran in magazinul meu?De ce sa tin un badaran in magazinul meu?
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising Etichete: cifre, core-target, ziua barbatului

Comentarii

  1. Grigoriu Ioana a zis

    8 aprilie, 2008 la ora 9:59 am

    Imi place spotul e foarte reusit, acuma nu stiu cat succes va avea avand in vedere ca nu am vazut centru de votare si in plus 2008 e an electoral…
    OBR este infiintat de Bogdan Naumovici (director de creatie 23), care a declarat ca este o organizatie impotriva matriarhatului.
    Le urez si eu succes si astept rezultatele 😀

    Răspunde
  2. Eduard Sufaru a zis

    9 aprilie, 2008 la ora 9:45 pm

    Am postat pe blog-ul echipei http://fivies5.blogspot.com si pe blog-ul personal http://eduardsufaru.blogspot.com o idee, o parere personala asupra unui spot pentru ZIUA BARBATULUI!Invit pe Adrian Monoranu, participantii la OC, precum si pe oricine interesat de asa ceva sa o citeasca, si sa o slefuim impreuna!

    Răspunde
  3. Ana a zis

    9 aprilie, 2008 la ora 10:56 pm

    T.A.T.A. – Alianta Antidiscriminare a Tuturor Taticilor nu sustine propunerea legislativa initiata de un producator de bere, prin care se doreste legiferarea Zilei Barbatului si a Tatalui ca zi libera pe 5 mai. De ce oare nu puneti ziua tatilor intr-o Duminica ? Sa spunem prima Duminica din iunie spre exemplu in prima Duminica a lunii martie ? Interesanta parere 🙂

    Răspunde
  4. Mihai a zis

    12 aprilie, 2008 la ora 12:36 pm

    tare oricum perseverenta:) si pentru Edy..interesant.
    Si pentru ceilalti cititori o idee super tare http://www.eunublochezintersectia.ro/
    cel putin mie mi-a placut..nu stiu voi..

    Răspunde
  5. Bogdan a zis

    13 aprilie, 2008 la ora 10:35 am

    Pentru Grigoriu Ioana: este in Iasi centru de votare in Iulius Mall, parter, de vreo 4 zile.

    Răspunde
  6. Grigoriu Ioana a zis

    13 aprilie, 2008 la ora 3:14 pm

    Mersi frumos Bogdan! Am sa ma duc sa vad si eu cati barbati se duc sa voteze 😉

    Răspunde

Trackbacks

  1. Iasi: De pe bloguri | Marius Sescu spune:
    8 aprilie, 2008 la 9:20 am

    […] analiza a campaniei lansata de Inbev pentru Bergenbier, cea cu Ziua Barbatului, La Mono. Sincer, eu nu cred ca rezultatele campaniei vor fi facute publice, dar vom vedea, dupa incheierea […]

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.

Comentarii recente

  • bConnected la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu