Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

French Toast cu Irinel si Monica

Scris de Adrian Monoranu pe 20 noiembrie, 2007 5 comentarii

Luand exemplul mult mai ilustrilor bloggeri cu trafic inimaginabil m-am gandit sa scriu si eu despre un subiect fierbinte. Irinel si Monica Columbeanu. Ca de, poate imi mai creste si mie „ratingul” sa mai fac un ban din Adsense. Am sa pun si filmuletul, un pic mai jos. Dar nu cel pe care il stiti, nuuuuuuuuuuuu, unul nou, fresh …. adica french.

 Velpitar, proprietarul brandului French Toast lanseaza o noua campanie publicitara pentru cele trei variante prezente la raft. Pana aici totul este absolut firesc. Gama French Toast nu sta extraordinar in statistici desi produsul este unul foarte apreciat de consumatori. Personal, cred ca pretul este de vina dar e doar un hunch.

Cum spuneam, firesc, nu stai bine la vanzari => campanie noua. Ciudata si oarecum nefireasca mi se pare alegerea „Columbenilor” ca personaje principale ale spotului. Si-asa saracii au o imagine atat de proasta incat nu cred ca cineva intreg la minte s-ar gandi sa proiecteze imaginea proasta si asupra unui brand. Am tot cautat sa asociez Columbenii cu segmentul tinta al produselor French Toast si sincer nu gasesc nimic in comun. Sunt un cuplu hilar dar controversat in acelasi timp, mai ales datorita povestioarei cu oralul prestat in restaurant sau hotel. Hai sa spunem ca spotul e o parodie si consumatorul inteligent targetat poate fi amuzat. Amuzat de ce, intreb? De o povestioara parca desprinsa din asa-zisele tabloide romanesti gen Ciao!, Star, etc.

Singura explicatie logica si plauzibila este ca spotul a fost facut inainte sa apara ultimul episod din saga cuplului anului 2006-2007-2008-200…. Spun plauzibil, deoarece am vazut spotul o singura data pe TV si era o ora destul de tarzie. Ma gandesc ca autorii s-au gandit sa-l incerce putin inainte sa demareze strategia de acoperire media. Nu vreau sa cred ca Velpitar e o companie zgarcita care a cumparat cateva spatii la ore tarzii datorita unui buget media redus.

Astept in continuare reactii. Pana atunci enjoy!

More from my site

  • Despre event planning corect si prezentari „bune”.Despre event planning corect si prezentari „bune”.
  • Karma.Karma.
  • Coca-Cola cu un nou ambalaj de 0,5LCoca-Cola cu un nou ambalaj de 0,5L
  • Publicitate … livePublicitate … live
  • Azi plec la The Mission Dance WeekendAzi plec la The Mission Dance Weekend
  • La Romanii au talent a castigat in sfarsit talentul!La Romanii au talent a castigat in sfarsit talentul!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, PR

Comentarii

  1. Daniela a zis

    20 noiembrie, 2007 la ora 9:31 pm

    am crezut ca nu mai „tratezi” reclama asta…..naspa asocierea asta: paine-fam Columbeanu, mai ales dupa filmuletul sexy cu ei…e interesanta reclama, dar parca ceva nu-mi place la ea. ar fi trebuit sa incerce un alt scenariu, caci asta, cu sotul care vine acasa si nevasta e cu amantul, mai e in vreo doua exemplare -cel de la siropul de tuse Dr. Mom sau cel de la un antidiareic.

    Răspunde
  2. sarjiulica a zis

    20 noiembrie, 2007 la ora 10:23 pm

    vai,,, si aici?!? uof…dupa „incidentul” cu paharul cata importanta li se da celor din fam columbeanu , ntz ntz ntz acuma si reclama asta care ma face sa schimb canalul tv, daca li se mai da multa importanta cred ca o sa vreie sa patenteze ceea ce faceau dupa pahar si dupa aia o sa umblam cu petitii :)) pe la ei … ideea e ca prea multa importanta li se da , iar reclama e leguma

    Răspunde
  3. alex negru a zis

    21 noiembrie, 2007 la ora 4:14 am

    daca tot ai readus vorba de adsense, de mult vroiam sa iti zic ca trebuie sa iti integrezi mai bine casutele adsense. (la un moment dat era o casuta verticala Wide Skyscraper chiar pe mijlocul pagini – destul de inestetic)
    in plus iti recomand si alte solutii,pe langa adsense.
    prima mea oprire e la Text link Ads, mai ales pt posturile in engleza. (sistemul nu e contextual,ci vanzare de linkuri)
    si desigur mai sunt…

    Răspunde
  4. Loredana a zis

    21 noiembrie, 2007 la ora 1:23 pm

    Adrian, campania nu e noua. A fost lansata cam acum jumatate de an (parca… sincer nu-mi amintesc).
    Acum au gasit momentul prielnic pentru relansare – a inceput sezonul doi al emisiunii Columbenilor, au avut parte de un plus de promovare datorita filmuletului (a propo de filmulet, bun ales momentul sa apara, exact cand reincepe emisiunea… hmmmm… nu prea mai aveau cu ce sa atraga Columbenii… nunta s-a dus, copilul s-a nascut, botezul a fost… cu ce sa mai atraga atentia??? cu un oral de dupa un pahar… cam cu ata alba…)
    Mie imi place spotul. Se adreseaza oamenilor inteligenti, care vad hilarul din situatie, de fapt care nu vad decat hilarul din multpreamediatizata familie Columbeanu.
    M-am saturat de spoturile cu feliuta de paine care se unge ata de usor pentru ca e XXX sau cu untul care se simte bine doar pe feliuta de XXX.
    Este un spot care iese din tipare. Care poate sa fie la orice. „Monica” putea sa-i dea „amantului” un fularas, o pasteluta, un bec, cheila de la o masina… si asa se schimba povestea.

    Răspunde
  5. Adrian Monoranu a zis

    21 noiembrie, 2007 la ora 1:33 pm

    @Alex. Adsense pentru mine era un experiment. Nu mi-am imaginat ca o sa castig vreodata bani din asta. Era doar o aluzie la cei care scriu tot felul de nimicuri doar pentru a genera trafic.
    @Loredana. Nu stiam ca incepe un non sezon din porcaria aia. Totusi te contrazic. Spotul nu are nici in clin, nici in maneca cu oamenii inteligenti. Oamenii inteligenti nici macar nu au vreo treaba cu acest cuplu de 2 bani si nici nu citesc Star, Ciao sau se uita la B1 TV. Nu exista nimic hilar in familia Columbeanu, poate doar patetic dus la extrem. Hilar e Prigoana, Vali Vijelie, s.a.m.d. Macar pe aia cand ii vezi iti vine sa razi dar Columbenii iti provoaca o senzatie de voma. Deci prin urmare paine = voma. Hmm, nu prea merge!
    Parerea mea!

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • De ce corporatiile castiga in fata micilor antreprenori?
  • Quiet quitting in universitati.
  • Publicitate outdoor – intre norme si diferentiere.
  • Vocabularul studentilor si curiozitatea.
  • Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu