Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Cum sa-ti importi contactele pe un telefon Nokia!

Scris de Adrian Monoranu pe 24 iulie, 2013 Lasă un comentariu

Da, pare stupid pentru ca traim in era smartphone-urilor si acest proces ar trebui sa dureze cam 10 secunde din moment ce orice telefon destept poate importa un fisier in format .csv sau .vcf sau chiar .txt care contine contacte. Ei bine telefoanele Nokia, cele care nu ruleaza Windows, nu sunt atat de destepte si […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Customer care, telecom Etichete: contacte, csv, import, nokia pc suite, user experience, vcf

Schimba-ti anvelopele la timp!

Scris de Adrian Monoranu pe 22 mai, 2013 Un comentariu

Ieri am reusit in sfarsit sa-mi schimb anvelopele de iarna cu cele de vara. Stiu, trebuia s-o fi facut in urma cu 2 luni cand temperaturile au inceput sa fie de peste 7-8 grade Celsius dar n-am avut timp. Imi trebuia si o pereche noua de cauciucuri de vara pentru rotile din fata pentru ca […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: auto, Customer care Etichete: anvelope, cauciucuri, cele mai mici preturi, livrare in tara, torom international, vanzari online

RDS-RCS sau cum sa te doara in dos de clienti si sa-ti mearga treaba.

Scris de Adrian Monoranu pe 7 noiembrie, 2012 19 comentarii

Asta e una din aia din categoria „suntem smecheri si nu ne pasa de clienti” asa ca sigur va fi un deliciu pentru multi romani. Oameni de bine, nu din astia nepasatori care trec prin viata cu capul intre umeri. Ma duc dimineata sa platesc factura la RDS. La ghiseu. Pentru ca daca vreau sa […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Customer care, Marketing, romanisme, telecom Etichete: casierie, factura, ghiseu, pos, rd., rds-rcs, rest

Impertinenta = boala grea in Romania.

Scris de Adrian Monoranu pe 25 septembrie, 2012 7 comentarii

Acesta e un post in care imi exprim frustrari personale vis a vis de sistemul de relatii cu clientii de la Eon Romania. Prin urmare, ceea ce voi scrie mai jos reprezinta punctul meu de vedere asupra unei conversatii pe care am avut-o mai devreme cu una din operatoarele de call-center ce lucreaza pentru Eon. […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Customer care, Personal s@#t!, romanisme Etichete: call center, eon romania, facturi, probleme, relatii cu clientii

Mutari strategice la RCS-RDS – Discovery out, DIGI Life/World in.

Scris de Adrian Monoranu pe 18 septembrie, 2012 10 comentarii

Ieri am sunat la linia de informatii clienti de la RCS-RDS pentru ca am constatat la intoarcerea din concediu ca nu mai am Discovery ID, Science, TLC, World si alte cateva posturi. Mi s-a spus ca din nu stiu ce data acestea nu mai fac parte din pachetul pe care deja il plateam si ca […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Customer care, media planning, permission marketing, telecom Etichete: consumator, digi life, digi world, discovery, rds-rcs, strategie

Cat de importanta e grija pentru client?

Scris de Adrian Monoranu pe 5 octombrie, 2011 6 comentarii

An de an, luna de luna, zi de zi sunt dezamagit de modul in care firmele romanesti si nu numai isi trateaza clientii pe piata din Romania. Ca voi toti de altfel, ma numar printre acei clienti care au parte in mod constant de comportamente deplasate din partea vanzatorilor de produse, a prestatorilor de servicii […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Customer care, Marketing Etichete: angajati, client, manager, servicii

Ce primesti cand cumperi ieftin in online?

Scris de Adrian Monoranu pe 9 iunie, 2011 Un comentariu

Raspunsuri la aceasta intrebare sunt destule. Calitate proasta, servicii slabe, nicio garantie, tratament pe masura si lista poate continua. Eu as zice insa ca e mai important sa gandesti in materie de ROI. Cred ca stim deja cu totii ca nu exista calitate la pret redus. E un principiu universal valabil, de prea putine ori […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Customer care, internet, online marketing Etichete: Marketing, online, publicitate, reclama, site

Cat de mult conteaza thema blogului meu?

Scris de Adrian Monoranu pe 6 mai, 2011 7 comentarii

Incep prin a spune ca nu e o greseala ca am pus tema cu „th”. Nu vreau sa se faca o confuzie intre tema ca si subiect de discutie si tema ca si theme. Cunoscatorii stiu dar novicii necesita unele explicatii, prin urmare n-am vrut sa scriu layout. Acestea fiind spuse hai sa trecem la […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Blogging, Customer care, online marketing, Personal s@#t! Etichete: blog, pareri, theme, usability, wordpress

Cum sa nu vinzi cu succes – case study UPC Romania!

Scris de Adrian Monoranu pe 28 februarie, 2011 14 comentarii

Azi am fost impreuna cu colegul meu de apartament la UPC sa platim factura de la internet si cablu TV. Am avut parte de un episod rar care ne-a amuzat teribil si pe care nu cred ca ma voi putea abtine sa nu-l povestesc cuiva. Am facut-o deja de cateva ori de cand s-a intamplat […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, Customer care, experimente, Marketing, studii de caz, technology Etichete: card, eroare, relatii cu clientii, showroom, tv digital, upc, vanzatoare

Ori suntem tepari, ori nu mai suntem?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 octombrie, 2010 17 comentarii

As vrea sa incep acest post cu o precizare, de fapt mai mult o rugaminte. Majoritatea celor care citesc acest blog stiu cu ce ma ocup. Unii ma stiu de la facultate, altii ca trainer, altii din ipostaza de consultant, altii doar ca si comentator de publicitate, etc. As vrea insa ca astazi sa faceti […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: banci, consumer psychology, Customer care, Marketing, Personal s@#t!, romania Etichete: clienti, nemultumiti, OUG 50/2010, romania, tepari, volksbank

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Pagina următoare »

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • diana cuzic la Hangouts – Montecatini Iasi.
  • ST la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Adi la E ok sa astepti.
  • Adrian Monoranu la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Parerea neceruta nu e necesara.
  • Cu mic, cu mare la reciclare!
  • Ce incaltari preferi?
  • E ok sa astepti.
  • Inscrie-te la Gradinita de Manageri!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu