Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Portret de lider.

Scris de Adrian Monoranu pe 5 noiembrie, 2015 3 comentarii

Dupa articolul de ieri m-au intrebat unii cum as vedea eu liderul de care avem nevoie. Am intrat in ceva polemici pe facebook insa simt ca nu m-am facut inteles. Nu pot sa fac eu un portret dar, in cele ce urmeaza, o sa descriu ceea ce numesc eu lider. Adica cel de care cred […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, editoriale Etichete: alegeri, colectiv, lider, partid, proteste, romania

Ce inseamna de fapt o cafea buna?

Scris de Adrian Monoranu pe 24 august, 2015 2 comentarii

Un „vechi proverb” de pe instagram spune ca orice saptamana reusita ar trebui sa inceapa cu o ceasca buna de cafea. Sau o fi fost un intelept de pe facebook care a zis asta? In fine, ce mai conteaza? Important e ca treaba asta cu cafeaua de luni a devenit un obicei si tot mai multi […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, hangouts Etichete: barman, cafea, cappuccino, espresso, lavazza, quartz lounge, ristretto

Un brand promise pe care nu trebuie sa-l pastrezi.

Scris de Adrian Monoranu pe 28 martie, 2015 Lasă un comentariu

Cred ca m-am obisnuit in decursul anilor sa scanez mediul inconjurator dupa mesaje interesante de branding. Si-am dat peste multe gaselnite interesante ale marketerilor. Unele au fost aberante, altele utile, altele indraznete, altele sirete. Intotdeauna am apreciat ultimele 2 categorii. Nu ca as fi un fan al siretlicurilor, sa nu intelegeti gresit. Sa nu le […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, studii de caz Etichete: brand promise, case study, diferentiere, hemoroizi, Marketing, Pozitionare, studiu de caz

Perceperea valorii – cateva consideratii.

Scris de Adrian Monoranu pe 10 martie, 2015 Un comentariu

Dragi prieteni, nu toata lumea percepe valoarea in acelasi fel. Suntem eminamente subiectivi cand vine vorba de valoare. Ma refer la valoarea unui produs, a unui serviciu. Ma chinui de ani de zile sa le scot oamenilor din cap asocierea valoare = pret si trebuie sa recunosc ca e o provocare interesanta pe care o […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology Etichete: analiza, consumatori, necesitate, perceptie, utilitate, valoare

Samsung Galaxy S6 – un cantec de lebada?

Scris de Adrian Monoranu pe 3 martie, 2015 6 comentarii

Ma intreb daca noile Samsung Galaxy S6 sunt facute intentionat sa semene cat mai mult cu iphone-ul 6 sau designerii lor sunt pur si simplu lipsiti de imaginatie. Eu cred insa mai mult in prima varianta. Unii ar putea specula ca unor decision maker-i din board le lipseste ceva din zona inghinala si au preferat ceva […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, telecom Etichete: apple, brand, cantec de lebada, consumatori, galaxy s6, iphone 6, samsung

Puterea unui brand – Starbucks Iasi.

Scris de Adrian Monoranu pe 23 decembrie, 2014 3 comentarii

Va mai amintiti cand incepusera zvonurile ca se va deschide Fratelli in Iasi? Imi aduc aminte ca nici nu pusesera stickerul pe geamurile cladirii si deja exista o pagina de facebook si un grup pe aceeasi retea de socializare, in care se discutau intes datele de deschidere, amenajarea, preturile si viitoarele petreceri. Sunt convins ca […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, social media Etichete: brand, palas mall, putere, social media, starbucks iasi

O tema mai larga abordata general.

Scris de Adrian Monoranu pe 11 noiembrie, 2014 9 comentarii

Zilele trecute s-a prezentat la cabinetul meu o tanara domnisoara studenta care dorea sa-i fiu indrumator la lucrarea de licenta. Evident, era in mare graba, fiind ultima zi in care se mai puteau depune optiunile. E un obicei treaba asta, nu-i un caz izolat, asa ca nu m-a surprins. M-asteptam insa ca ea sa vina […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, politica Etichete: alegeri, emotional, licenta, presedinte, rational, student

Prezidentiabilii – un roman de casa si spaga!

Scris de Adrian Monoranu pe 19 octombrie, 2014 5 comentarii

Cel mai probabil, daca Iohannis nu va primi aviz nefavorabil de la ANI, in turul doi vom avea o batalie intre acesta si Victor Ponta. Restul candidatilor aproape ca nici nu ma intereseaza. Candidatura la mica ciupeala nu e relevanta decat pentru turul al doilea cand probabil toti vor aparea la negocieri cu voturile alegatorilor […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, politica Etichete: alegeri, iohannis, ponta, prezidentiabili, valori, vot

Think big, see the big picture!

Scris de Adrian Monoranu pe 12 octombrie, 2014 Lasă un comentariu

Se intampla deseori sa vedem niste episoade care ii implica pe concetatenii nostri si pe care nu le putem explica. Nu le intelegem comportamentul si tragem adesea concluzia ca oamenii respectiv sunt (si aici am sa reproduc chiar ce ne vine la gura cel mai des): prosti, cretini, boi, tampiti, dobitoci si lista poate continua. Daca […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology Etichete: gandire, superficialitate, termen scurt, think big, viziune

Hey Lidl, give me my Stikeez!

Scris de Adrian Monoranu pe 7 octombrie, 2014 16 comentarii

Incep prin a preciza ca sunt un mare fan al celor de la Lidl Romania. Merg in magazinele lor cel putin o data pe saptamana si cred ca in ultimii 2 ani am cumparat de la ei o gramada de chestii faine si utile in acelasi timp. Cumpar si alimente, dar si diverse alte chestii […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, cumparaturi, Promotions Etichete: casier, figurina, lidl, romania, stikeez

  • « Pagina anterioară
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 14
  • Pagina următoare »

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...