Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Touchpoint?

Scris de Adrian Monoranu pe 27 iulie, 2008 3 comentarii

Si pentru ca in ultima vreme sunt mai atent la detaliile din jurul meu, ieri coborand scarile blocului am remarcat urmatoarea situatie. O caseta de la fostul Astral (actualmente UPC) folosita drept touchpoint pentru un print tot al celor de la UPC. Nu e nimic fancy si nimic neobisnuit. Totusi ma intreb daca e eficient. […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Cei Patru Pe, consumer psychology, Marketing, telecom Etichete: btl, intruziv, print, touchpoint, upc

Baumax – ce simplu e sa faci customer care!

Scris de Adrian Monoranu pe 26 iulie, 2008 9 comentarii

Saptamana asta am facut un tur al magazinelor de materiale de constructii si am ajuns si prin nou deschisul in Bacau, Baumax. Nu stiu ce are acest magazin dar mi se pare mai familiar decat altele. Nu pot sa spun ca ma simt ca acasa dar parca e o atmosfera mai calda. Mi-au placut 2 chestii. […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, Customer care, Marketing Etichete: baumax, client, Customer care, satisfactie

Fidelio – promisiuni „populare”!

Scris de Adrian Monoranu pe 25 iulie, 2008 7 comentarii

Cum in ultima vreme am tot vizitat zona Sucevei si mai precis Falticenii am decis sa va aduc din nou in fata un exemplu colectat de la fata locului. De data asta ma plimbam prin singurul supermarket din Falticeni si anume Fidelio (despre care cred ca e in cadere libera de ceva vreme si nici […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Cei Patru Pe, consumer psychology, Idei genitale, Marketing, Promotions, Tagg Etichete: fidelio, pret, Promotions, supermarket

Cosmote = T-Mobile … pe cand myFaves?

Scris de Adrian Monoranu pe 22 iulie, 2008 13 comentarii

Ieri spuneam ca nemtii pot fi funny. Si ma refeream la T-Mobile, companie din grupul Deutsche Telekom. E adevarat ca e o campanie din USA dar mie mi se pare tipica. Un grup de spoturi foarte funny cu eroi tipici americani. Un fost si un actual star NBA (Charles Barkley aka Chuck si Dwayne Wade) […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, telecom Etichete: telecom, tvc

Nudity is not always bad – City Lodge

Scris de Adrian Monoranu pe 9 iulie, 2008 3 comentarii

De mult timp nu am mai postat un filmulet pentru ca era funny. Am preferat sa scriu chestii profi despre advertising si strategic planning. Azi insa mi-am dat seama ca sunt in vacantaaa. Asta inseamna ca pot sa-mi iau putin si vacanta de la scris chestii profi. Nu am sa ma indepartez de advertising pentru ca […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, Idei genitale, insight Etichete: communication, nudity, residential, target

Asirom – prietenul austriac al romanului?

Scris de Adrian Monoranu pe 25 iunie, 2008 11 comentarii

Si daca tot am vorbit in postul anterior despre redesenarea logo-ului Prigat, m-am gandit sa raman in zona si sa aduc in discutie noua infatisare Asirom. Nu stiu exact cat e de noua dar cert e ca e schimbata. Puteti gasi chiar pe site-ul lor un comunicat despre aceasta schimbare. Eu am remarcat-o prima oara […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, identity, Pozitionare, Stiri Etichete: brand, conservatorism, identity

Imi vine sa ma las de marketing …

Scris de Adrian Monoranu pe 22 iunie, 2008 14 comentarii

Vineri si sambata am fost la tara. Nu in alta tara ci in mediul rural. Nimic ciudat pana aici, fiindca merg destul de des, avanad in vedere ca ai mei au o casa pe acolo si ca mi-am petrecut toate vacantele pana la 18 ani pe acolo. De data asta insa nu am fost sa […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, Marketing, Personal s@#t! Etichete: consumer, thoughts

Unirea – Doreleeee, ti-a venit pe spit ma?

Scris de Adrian Monoranu pe 14 iunie, 2008 5 comentarii

Chiar ma intrebam cand o sa vina Unirea cu ceva nou. Mai ales ca a aparut un concurent destul de serios pe segmentul lor si culmea cu niste spoturi asemanatoare, Cava d’Oro. Uite ca Unirea nu se lasa mai prejos si vine cu 2 spoturi noi noute si cel putin la fel de bune ca […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, insight, Pozitionare, strategic planning Etichete: cava d'oro, conservatorism, schimbare, strategic planning, unirea

Orange – lucruri mici cu impact major

Scris de Adrian Monoranu pe 12 iunie, 2008 11 comentarii

Desi sunt abonat Vodafone, multumit si cu un abonament destul de avantajos incat sa pot suna in orice alta retea, mai am si un telefon cu cartela pre-pay Orange ca deh, tre sa ma mai sune si unii care nu au abonamente asa bune la Orange. 🙂 Zilele trecute mi-am activat si o optiune cu […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Cei Patru Pe, consumer psychology, experimente, Marketing Etichete: orange, perceptie

  • « Pagina anterioară
  • 1
  • …
  • 12
  • 13
  • 14

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu