Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Cand te prinde shoppingul in off-side …

Scris de Adrian Monoranu pe 14 ianuarie, 2015 Lasă un comentariu

Ti se poate intampla si tie. Ba nu, sigur ti s-a intamplat, asa cum mi s-a intamplat si mie. Aveam 21 de ani. Visator, mereu in cautare de noi experiente, insa nu fusesem pus niciodata in situatia de a-mi dori ceva intr-atat de mult incat sa nu ma pot lepada de acea dorinta daca vedeam ca […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: banci, cumparaturi Etichete: cumparaturi, imprumuturi rapide, omul bancomat, salariu, viva credit

Doua ore libere in mijlocul zilei sunt o provocare pe vremea asta.

Scris de Adrian Monoranu pe 4 octombrie, 2013 Un comentariu

Desi anul trecut pe vremea asta as fi dat orice sa am doua ore libere in mijlocul zilei, acum iata ca m-am pricopsit cu ele si nu prea stiu ce sa fac. Sigur, as putea sa ies cu camera la fotografiat, ma batea un gand, avand in vedere ca e Raliul Iasului si e proba […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: banci, editoriale Etichete: banca, frecat menta, timp liber

BRD se tine de flashmob-uri prin facultati. :)

Scris de Adrian Monoranu pe 25 octombrie, 2012 6 comentarii

Azi in timp ce alergam prin facultate sa-mi listez teza de doctorat si mai apoi s-o distribui profesorilor din comisie (asta ca sa ma laud un pic ca am si terminat-o) am fost martorul unui eveniment destul de inedit. Mai intai am auzit muzica, apoi am vazut cativa tineri imbracati foarte colorat si cu frizuri […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, banci, evenimente, Marketing, muzica, social, Sonor, Stiri Etichete: brd, dans, flashmob, iasi, muzica, universitatea al i cuza

Raiffeisen Comunitati – un proiect interesant.

Scris de Adrian Monoranu pe 21 iulie, 2011 2 comentarii

Zilele trecute am primit un sms scurt cu un link. A venit de la un prieten asa ca am fost curios si l-am copiat in browser si l-am deschis. Apoi m-a si sunat si mi-a povestit mai multe iar ieri am avut si o scurta intrevedere. Linkul primit il puteti accesa si voi chiar aici. […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, banci, CSR, Marketing Etichete: bloggeri, concurs, granturi, raiffeisen comunitati

O reclama cam dubioasa, parerea mea!

Scris de Adrian Monoranu pe 6 iunie, 2011 6 comentarii

De vreo luna cam asa, aud in fiecare zi in drum spre serviciu sau spre alte destinatii din oras, o reclama radio in diferite variante. Este un spot de la ING si cred ca va este foarte cunoscut, daca ascultati radio. L-am cautat dar nu l-am gasit din pacate, asa ca daca cineva da peste […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, banci, consumer psychology, Marketing, strategic planning Etichete: avantaj diferentiator, copil, greseli, ing

Ori suntem tepari, ori nu mai suntem?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 octombrie, 2010 17 comentarii

As vrea sa incep acest post cu o precizare, de fapt mai mult o rugaminte. Majoritatea celor care citesc acest blog stiu cu ce ma ocup. Unii ma stiu de la facultate, altii ca trainer, altii din ipostaza de consultant, altii doar ca si comentator de publicitate, etc. As vrea insa ca astazi sa faceti […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: banci, consumer psychology, Customer care, Marketing, Personal s@#t!, romania Etichete: clienti, nemultumiti, OUG 50/2010, romania, tepari, volksbank

Despre cum se nasc oportunitatile – Romanii, creditele si ordonanta!

Scris de Adrian Monoranu pe 19 octombrie, 2010 Lasă un comentariu

Contrar opiniei multor romani eu nu cred in puterea noastra de a ne cumpara case. Si ma bazez pe faptul ca nu putem sa sustinem o astfel de investitie in timp. Ne transformam in sclavii casei noastre pentru ca ajungem sa muncim pe branci pentru a plati ratele dintr-un credit mult prea scump pentru veniturile […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: banci, consumer psychology, Marketing, romania Etichete: banci, clienti, ing, OUG 50/2010, procese, refinantare, volksbank

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • diana cuzic la Hangouts – Montecatini Iasi.
  • ST la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...