Un nou subiect care va zgudui blogosfera tocmai s-a nascut. Mercador.ro, site-ul pe care proprietarii s-au chinuit la greu sa-l faca notoriu a devenit peste noapte OLX.ro. Cu siguranta se va vorbi la greu despre aceasta schimbare. Eu am avut surpriza sa descopar dimineata live treaba asta, in timp ce incercam sa gasesc un anunt […]
DHL owned the competition!
Frate, cred ca asta e una dintre cele mai tari idei pe care le-am vazut in ultima perioada. Nici n-am cuvinte pentru ca sunt de prisos. Pur si simplu i-a facut flenduri. Si potentialul de viralizare e extrem, ca sa nu mai spunem de faptul ca se va vorbi prin salile de curs de la […]
Go Ninja, Go Ninja, Go – una pentru nostalgici si parinti!
Va mai amintiti de Vanilla Ice? Sigur, daca nu aveti inca 30 de ani e mai greu sa va amintiti pentru ca n-ati trait propriu-zis epoca pantalonilor largi de la genunchi in sus si a frezelor tuguiate si cu diverse modele decupate pe ceafa. Intre timp Vanilla Ice a disparut din peisajul muzical, a mai […]
Astia de la Doritos nu-s intregi la cap.
An de an astia de la Doritos scot cate o serie de spoturi care te lasa cu gura cascata. Cred ca se poate spune ca sunt mai mult curajosi decat inovatori. Cert e ca an de an surprind. Anul asta s-au gandit sa-i puna pe utilizatori sa voteze spotul pe care vor sa-l vada la […]
Bergenbier, Minculescu si Cheloo – nici prietenii nu mai stiu de ce!
Acum vreo saptamana puneam o mica „rautate” pe Facebook si comentam atunci cumva ca Minculescu e o alegere proasta pentru Bergenbier. Si cam asa si este. Adica omul a fost un alcoolic notoriu (sa nu-l judecam insa pentru asta, fiecare e liber sa faca ce vrea cu viata lui) dar noi l-am idolatrizat pentru muzica […]
Chiar il stii pe Varu’?
Varu a prins, fara doar si poate. Este probabil cea mai buna campanie din ultima vreme pentru ca personajul s-a viralizat si e pe cale sa devina o legenda urbana. Toata lumea vorbeste despre el, este subiect de poante si aseara romanii s-au desavarsit dupa meciul cu Grecia. Nu m-am putut abtine si chiar si […]
Cum sa cumperi un apartament – social media vs. alte metode.
In urma cu ceva timp anuntam pe facebook ca sunt in cautarea unui apartament deoarece vreau sa ma mut. Am petrecut suficient timp in apartamentul in care locuiesc acum si vreau sa trec la ceva mai spatios. Am avut parte de multe reactii cand am pus anuntul si pot sa spun ca m-am mirat putin. […]
Hapsha – marketing afiliat direct prin Facebook.
Mi-a dat un mail Marius intr-o zi sa-mi zica despre Hapsha. Nu stiam ce-i asa ca l-am intrebat care-i faza. Am aflat ca e vorba despre un sistem nou de afiliere si am fost reticent pentru ca le-am cam studiat pe toate si nu prea cred ca sunt potrivite perioadei actuale pe piata din RO. […]
Sacul fara fund de la ING a fost interzis de CNA.
Acum 2 luni scriam un post intr-o pauza de la scoala despre o reclama care imi statea pe creier. Spuneam atunci ca influenta copiilor asupra parintilor e mare si ca dpdv strategic este un spot cu potential urias. Ma intrebam atunci daca nu cumva e diminuat efectul de faptul ca micii poznasi nu prea inteleg […]
Bucharest not Budapest – o campanie cu potential.
ROM, ciocolata copilariei mele si a multor altora, continua seria campaniilor cu pronuntat caracter „patriotic”. Dupa cunoscuta campanie cu americanii si mai putin cunoscuta campanie ce facea referire la sugestiile la adresa romanilor oferite de motoarele de cautare, ROM revine cu o campanie intitulata Bucharest not Budapest, la fel de plina de insight-uri precum si […]
Comentarii recente