Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Viata este mai importanta decat cifrele!

Scris de Adrian Monoranu pe 7 decembrie, 2018 Lasă un comentariu

Poate ca v-ati plimbat, dragi ieseni, in weekendul trecut pe bulevardul Stefan cel Mare si Sfant si v-a atras atentia, la fel ca si mie de altfel, o vitrina a unui spatiu comercial pe care se derula o proiectie bizara. M-am intrebat si eu despre ce e vorba, mai ales ca nu prea vedem in Iasi proiectii de tipul realitatii augmentate.

Incidenta scazuta nu inseamna importanta mai mica!

Am aflat intre timp ca este vorba despre o initiativa a celor de la Janssen Companie Farmaceutica a Johnson & Johnson. Scopul acesteia este de a pune in lumina niste boli considerate a fi rare, cum este si cazul cancerelor de sange, prin prisma numarului scazut de pacienti la nivelul tarilor din Europa, dar si de a face cunoscut angajamentul celor de la Janssen pentru inovatie in hematologie. Iata mai jos cateva date pe care le-am aflat pentru voi.

Cancerele de sange sunt incluse in categoria bolilor rare. In Europa, o boala este considerata rara daca afecteaza mai putin de 5 din 10.000 de persoane, iar conform cifrelor oficiale, exista peste 6.000 de boli rare, care afecteaza aproximativ 30 milioane de cetateni ai Uniunii Europene.

Incidenta cancerelor de sange este chiar si mai mica decat aceste cifre: leucemia limfocitara cronica (LLC) si limfomul limfocitar cu celule mici (LLM) afecteaza aproximativ 4 cazuri la 100.000 de persoane pe an, in timp ce macrobulinemia Waldenström are o incidenta de 7,3 la un milion de persoane in cazul barbatilor si de 4,2 la un milion de persoane in cazul femeilor.
In Europa, incidenta mielomului multiplu este de 4,5-6 pacienti la 100.000 de persoane pe an, varsta medie la care pacientii sunt diagnosticati fiind de 72 de ani.

Iniţiativa celor de la Janssen se centreaza pe faptul ca indiferent cat de mici sunt cifrele din aceste statistici, in special a celor despre cancerele de sange, in spatele fiecareia se afla o viata. Prin responsabilitatea asumata fata de pacienti si prin amploarea resurselor sale, Janssen are un angajament ferm in hematologie deoarece fiecare cifra inseamna … o viata si speranta pentru un pacient.

Orice viata conteaza!

In cateva cuvinte, proiectul se desfasoara in perioada 30 noiembrie – 9 decembrie, simultan in Bucuresti si Iasi, pe vitrinele unor spatii situate in locatii centrale. In Iasi, asa cum va spuneam la inceput, e pe Stefan cel Mare nr. 4 (aprox. vis a vis de prietenii de la Jassyro). Privind dincolo de statistici, in spatele fiecarei cifre, oricat de mica, este viata si speranta – si, pornind de la acest gand, s-a ideea „Inovatie pentru toate vietile din spatele cifrelor”.

Asadar va invit sa faceti o plimbare seara, mai ales acum ca s-a mai inmuiat gerul prin partile noastre si sa reflectati cateva secunde la numerele mici din spatele statisticilor.

Au mai scris despre acest subiect: Andreea Ignat, Marius Sescu.

viata-janssen

Photo credit: Bogdan Onofrei
 

More from my site

  • Branding DelocBranding Deloc
  • Un spot absolut genialUn spot absolut genial
  • Iasul vrea banii pusi in joc de Pepsi!Iasul vrea banii pusi in joc de Pepsi!
  • From Hellas with love.From Hellas with love.
  • Are you tired of being healthy?Are you tired of being healthy?
  • Carrefour Market soon to be open la Iulius MallCarrefour Market soon to be open la Iulius Mall
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertoriale, insight, Marketing, medicamente, technology Etichete: angajament, boli rare, cancere de sange, janssen romania, realitate augmentata

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • diana cuzic la Hangouts – Montecatini Iasi.
  • ST la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...