Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Familia Brasoveanu – un brand pentru brasoveni! (P)

Scris de Adrian Monoranu pe 16 decembrie, 2013 Lasă un comentariu

Cred ca sunt vreo 6 ani de cand tot fac revelioane in zona Brasovului. In cea mai mare parte pe la Moeciu, de sus sau de jos, in functie de unde mai gasim vreo pensiune libera pe ultima suta de metri. Anul acesta din pacate o sa fac revelionul in Iasi pentru ca prietena mea e de serviciu, dar pe 2 vom pleca intr-o mica vacanta, evident tot la Brasov.

Anul acesta cautand pe net oferte de cazare si pensiuni am dat insa peste un altfel de brand local care mi-a atras atentia. E vorba de un brand de lactate denumit Familia Brasoveanu. Am investigat putin pentru ca ma gandeam ca e un business de familie la fel ca si un altul pe care l-am descoperit acum cativa ani si despre care am scris atunci.

Am aflat insa ca e un brand care apartine Fabricii de Lapte Brasov, producator de lactate prezent in Romania de 14 ani (cei care fac si Olympus) si ale carui produse le-am incercat de cateva ori. Familia Brasoveanu are trei categorii de produse – iaurt, telemea, lapte – și include opt sortimente diferite pe care bloggerii brasoveni deja le apreciaza.

Am aflat si ca brandul Familia Brasoveanu este unul orientat exclusiv local, adica produsele se gasesc doar in magazinele din zona Brasovului, ceea ce mi se pare chiar cool pentru comunitatea locala. Ce mi se pare mai interesant este ca laptele este colectat zilnic de la peste 30 de ferme aflate in imprejurimile Brasovului, la minimum 600 de metri altitudine. Iata ce spune mai jos si directorul fabricii, Ilias Pliatsikas, intr-un comunicat de presa:

„Familia Brasoveanu s-a nascut din dorinta noastra de a le darui brasovenilor produse delicioase, realizate din cele mai proaspete ingrediente. Totodata, intentia noastra este de a participa la sustinerea brandului «Brasov», dar si de a sprijini economia locala a orasului care, odata cu deschiderea fabricii, a devenit casa noastra. De aceea, ne-ar bucura ca Familia Brasoveanu sa ajunga pe mesele tuturor familiilor din Brasov”.

Personal consider ideea ca fiind foarte ok. Sprijina comunitatile locale, micii producatori zootehnisti si ofera locuri de munca si un produs de calitate brasovenilor, castigand respectul si sustinerea acestora. Cu asemenea strategie nici nu mai ai nevoie sa investesti in CSR pentru ca deja se creeaza o afinitate puternica fata de brand. Patriotismul local rezolva problema. Bravo!

Mai multe detalii gasiti pe www.familiabrasoveanu.ro și www.facebook.com/FamiliaBrasoveanu.

familia-brasoveanu

 

Sursa foto: www.regiuneacentru.ro

More from my site

  • Hangouts – Spa d’Or Brasov!Hangouts – Spa d’Or Brasov!
  • Ia-ti o franciza de InOras.ro!Ia-ti o franciza de InOras.ro!
  • Thank you cows … stupid!Thank you cows … stupid!
  • Napolact aduce o noua extensie gusturilor de odinioara!Napolact aduce o noua extensie gusturilor de odinioara!
  • Meciuri, bere, PR si bloggeriMeciuri, bere, PR si bloggeri
  • Cum am iesit al treilea „Most Dateable Blogger” din RO. Cum am iesit al treilea „Most Dateable Blogger” din RO.
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertoriale Etichete: brasov, familia brasoveanu, iaurt, lactate, olympus

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.

Comentarii recente

  • bConnected (1 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (1 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu