Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Hapsha – marketing afiliat direct prin Facebook.

Scris de Adrian Monoranu pe 9 octombrie, 2013 2 comentarii

Mi-a dat un mail Marius intr-o zi sa-mi zica despre Hapsha. Nu stiam ce-i asa ca l-am intrebat care-i faza. Am aflat ca e vorba despre un sistem nou de afiliere si am fost reticent pentru ca le-am cam studiat pe toate si nu prea cred ca sunt potrivite perioadei actuale pe piata din RO. Sunt restrictive, functioneaza doar pentru cei care au site-uri, adica publisheri si de la sistemul acela cu linkuri la statusuri pe Yahoo Messenger incoace nu mi-a mai trecut prin fata o idee prea buna. E drept ca am scos bani din toate dar destul de greu si cu destul efort. Asa ca aveam toate motivele sa fiu reticent.

Dar cand mi-a zis ca e un sistem de afiliere care se bazeaza pe share-uri direct pe Facebook mi-am dat seama ca trebuie sa fie ceva diferit asa ca am zis sa-i acord putina atentie. Si uite asa am aflat ca Hapsha functioneaza destul de simplu si e la indemana oricarui utilizator al retelei lui Mark Zuckerberg. Nu ai nevoie de blog sau orice alt fel de site, trebuie doar sa ai un cont de Facebook si prieteni, de preferat cat mai multi. Ca orice sistem de afiliere, Hapsha atrage parteneri din categoria magazinelor online care afiseaza pe paginile lor un buton „Happy Share” pe care orice vizitator care s-a conectat in prealabil cu contul de Facebook poate sa-l apese atunci cand vrea sa recomande prietenilor produsul pe care il gaseste interesant.

Deocamdata sunt putini parteneri si succesul platformei depinde foarte mult si de numarul magazinelor online ce vor fi atrase. Cred insa ca acestea nu vor fi putine pentru ca sistemul este destul de interesat si in Romania sunt foarte multi utilizatori de facebook, tineri in special, care au peste 1000 de prieteni virtuali si care oricum sharuiesc foarte mult continut. Practic comportamentul utilizatorului de facebook in RO arata ca suntem mai degraba predispusi la sharing decat la creare de continut original asa ca exista premisa ca si sistemul de fata sa functioneze binisor.

Din cate am inteles, la fiecare recomandare care se finalizeaza cu achizitionarea produsului recomandat se primeste un comision de 4% din valoarea acestuia. Realist vorbind, comisionul nu-i foarte mare dar nici nu presupune foarte mult efort. Spre deosebire de celelalte sisteme de afiliere, aici nu ai nevoie de un site, nu trebuie sa pui bannere, sa te chinui cu linkuri s.a.m.d. Aici doar te conectezi cu contul de facebook si dai share, lucru pe care asa cum spuneam mai sus, il face mai toata lumea. E echitabil, accesibil si cred ca va fi si popular.

Mai sus aveti un filmulet de prezentare din care puteti intelege cam cum functioneaza platforma si daca doriti sa mai aflati si alte informatii puteti intra pe site-ul lor. Tot acolo veti gasi si reteaua de parteneri Happy Share. Noutatile le aflati din ce vad eu de pe blogul Hapsha si vad ca deja este si un prieten Hapsha al lunii desemnat in urma castigurilor facute. Trebuie putina rabdare dar eu cred ca va prinde si vom vedea multe share-uri. E drept ca Facebook e plin de reclame dar cheia e ca utilizatorii sa foloseasca sistemul happy share in mod organic si sa nu faca spam, adica sa recomande produsele pe care cred ca prietenii lor le-ar cumpara. Se pot face si recomandari targetate in asa fel incat „destinatarul” recomandarii sa inteleaga acest lucru. Am vazut destule cazuri in care uneori utilizatorii altor sisteme de afiliere au recurs la spam in retelele de socializare camufland linkuri in statusuri si cred ca daca cei de la Hapsha vor impiedica acest lucru vor avea succes!

More from my site

  • Exista Social Media si fara FACEBOOK!Exista Social Media si fara FACEBOOK!
  • Oh, you must read this post … Oh, you must read this post …
  • Brandurile isi schimba imaginea … sau macar incearca!Brandurile isi schimba imaginea … sau macar incearca!
  • Sa lucrezi in Iasi – o alegere buna?Sa lucrezi in Iasi – o alegere buna?
  • Internet usage – population, users and %Internet usage – population, users and %
  • Vacanta de blog!Vacanta de blog!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, facebook, online marketing, social media Etichete: afiliere pe facebook, comision, hapsha. happy share

Comentarii

  1. MADE a zis

    9 octombrie, 2013 la ora 7:50 pm

    De retinut info. Multam pentru post. Voi reveni, imi place cum si ce scrii. La una vedere!

    Răspunde
    • George a zis

      3 februarie, 2014 la ora 10:33 pm

      Se pare ca nu mai merge, eu incerc sa ma conectez cu facebook si se invarte intru-na nu ma conecteaza deloc..Am cautat sa ma inregistrez si sa ma loghez normal dar nici Sign up vad ca nu are ca nu gasesc nicaieri….Ma poate ajuta cineva?

      Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • De ce corporatiile castiga in fata micilor antreprenori?
  • Quiet quitting in universitati.
  • Publicitate outdoor – intre norme si diferentiere.
  • Vocabularul studentilor si curiozitatea.
  • Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu