Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

De ce au inceput sa prinda reclamele comparative in RO.

Scris de Adrian Monoranu pe 4 iulie, 2013 2 comentarii

Pai explicatia e foarte simpla. Pentru ca la noi e o moda sa-ti discreditezi adversarul mai degraba decat sa demonstrezi ca esti mai bun. Toata lumea o face, de la cei care cica ne conduc pana la ultimul fraier. E matematica pura si se poate demonstra mai usor decat orice subiect de la bac. De fapt logica acestui articol se bazeaza exact pe ultimele dume citite. Pana la urma radem noi de prostii care le scriu, dar daca principiul adapt or die functioneaza, o sa ne trezim ca trebuie sa facem exercitii sa ne adaptam. Practic o sa fie ceva de gen forget your intelect. Anyway, revenind la matematica de mai sus … iata demonstratia.

1. Cu cat esti mai tare in gura, cu atat de aude mai multa lume.

2. Cu cat te aude mai multa lume, cu atat mesajul tau are sanse mai mari sa se viralizeze.

3. Cu cat spui mai multe prostii, cu atat vei avea mai multi adepti, pentru ca esti oricum inconjurat de idioti carora le vei vorbi pe limba lor (vezi cazul liceeanului care spunea la bacalaureat ca Gigi Becali e idolul sau, pentru ca intelege ce spune, spre deosebire de Patapievici).

4. Idiotii sunt superficiali si usor de manipulat, prin urmare iti va fi foarte usor sa-i convingi.

5. Pentru ca idiotii nu au prea multe de spus, vor prelua mesajul tau si-l vor da mai departe, ca deh, chiar daca n-au nimic de spus, nu pot sa taca din gura (ne intoarcem la viralizare).

So, daca discreditezi si urli tare se va gasi imediat un grup consistent de loseri care sa te sustina si sa dea mai departe mesajul tau pana cand acesta ajunge la toti loserii. Singura parte proasta e ca loserii au memoria scurta si vor cauta intotdeauna ceva proaspat manjit cu rahat pentru degustare si dat mai departe.

In concluzie, strategic vorbind, daca te adresezi maselor reclama comparativa este supereficienta. Mai ales una in care iti si iei la misto adversarul. Eventual poti sa-i plasezi in reclame si pe toti invitatii de la Happy Hour, Acces Direct, Un show pacatos s.a.m.d. Sunt ambasadorii perfecti pentru ca asa cum spunea tot o tanara speranta la promovarea bacalaureatului … apar in fiecare seara la televizor, deci si-au atins scopul in viata. Degeaba ii critica lumea … hai v-am pupat pe portofele manca-v-as!

Sursa foto: www.thelabitalia.com

More from my site

  • Misticism, superstitii si vaccinare.Misticism, superstitii si vaccinare.
  • Dor de Romania – concept supra-apreciat.Dor de Romania – concept supra-apreciat.
  • Slogan electoral – promisiune sau pozitionare.Slogan electoral – promisiune sau pozitionare.
  • Presa facuta la misto.Presa facuta la misto.
  • Soferul roman sufera de teribilism.Soferul roman sufera de teribilism.
  • Dezbatere electorala, fake news si bule.Dezbatere electorala, fake news si bule.
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Reclame comparative, romania, romanisme Etichete: cola, pepsi, prosti, reclama comparativa, romania

Comentarii

  1. Marlansky a zis

    4 iulie, 2013 la ora 10:50 am

    „Oare toate canile verzi din reclame la cafea sunt la fel?
    Nuuu… a noastră e mai cu moț.”

    Răspunde
  2. Adrian Monoranu a zis

    4 iulie, 2013 la ora 6:04 pm

    Sau asta! 🙂 https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1011346_10151484474526987_992656847_n.jpg

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu