Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Despre bilantul Responsabilitatii Sociale pe 2010

Scris de Adrian Monoranu pe 7 martie, 2011 3 comentarii

Am primit acum doua saptamani invitatia de a fi alaturi de cei de la Responsabilitatesociala.ro pentru a ajuta la realizarea bilantului responsabilitatii sociale pe 2010. Prin urmare voi incerca sa raspund la cele 4 intrebari de mai jos si sper sa o faceti si voi prin intermediul blogurilor voastre sau prin comentarii aici sau pe pagina de facebook a blogului. Asadar sa incepem.

1. Care sunt primele 3 companii pe care le apreciezi cel mai mult pentru cum s-au implicat in societate in 2010 si de ce?

Intrebare grea pentru mine, sa fiu sincer n-am urmarit foarte indeaproape campaniile de CSR in anul anterior. Totusi e un exercitiu bun de memorie si e si ok pentru ca discutam de notorietate simpla, neasistata. Deci … cred ca e de apreciat in primul rand Petrom pentru proiectul Redescopera Romania care continua si anul acesta si la care sper sa iau parte cand va fi expeditia din Moldova. 🙂 Alta companie implicata mi s-a parut Danone pentru ca au sustinut proiectul celor de la Little People cu care sunt solidar, prin care sustin lupta impotriva cancerului la copii prin programul „Temerarii stiu ca se poate”. Pe locul trei pot sa amintesc Rompetrol pentru parteneriatul cu SMURD dar si pentru programul lor de burse.

2. In ce masura marile companii au raspuns in 2010 asteptarilor tale in privinta implicarii in societate?

Evident, in 2010, un an de criza, implicarea companiilor in campanii CSR a fost mult mai redusa si asta s-a vazut chiar si prin absenta evenimentelor de profil. Totusi initiative au fost si s-au obtinut si rezultate. Singurul lucru care mi se pare supradimensionat este componenta de imagine asupra careia se insista prea mult insa e cumva de inteles. Pana la urma companiile stiu ca CSR poate fi un instrument de comunicare important si asta e si drive-ul principal care le indeamna sa intre in astfel de actiuni. Nu consider ca au fost surprize in 2010 si inteleg strategiile lor.

3. Ce asteptari ai de la companii in privinta responsabilitatii sociale pentru 2011?

Ahhh, aici e greu. Cred ca ecologizarea e o lupta pierduta si probabil multe companii au realizat deja asta. Cred ca focusul pe 2011 va fi altul. Eu consider ca educatia ar trebui sa fie mai mult bagata in seama. Evident, se vede afilierea mea la sistemul universitar dar cred cu tarie ca acesta poate fi ajutat daca si companiile inteleg ca viitorul lor depinde de acesti tineri care sunt din pacate lasati de izbeliste intr-un sistem invechit si fara posibilitatea de a asigura locuri decente pentru practica, internship-uri, etc. So, bagati bani in educatie tovarasi! 🙂

4. Ce esti dispus sa faci pentru a le stimula pe companii sa fie mai responsabile in 2011?

Normal, sunt dispus sa sustin orice campanie decenta si cu interese comune mie si sistemului de invatamant prin promovarea in interiorul grupurilor tinta formate din studenti, cadre universitare, cercetatori, etc. By all means!

Cam acestea sunt raspunsurile mele. Am fost subiectiv dar cred ca asta era si ideea. Sper ca am ajutat si ca bilantul pe anul trecut sa reflecte cat mai bine realitatea. Companiile trebuie sa constientizeze faptul ca responsabilitatea sociala este mai mult decat imagine si ca giving back to the community poate fi si o oportunitate de dezvoltare. Succes!

More from my site

  • Neumarkt – Berea cea mai bere?Neumarkt – Berea cea mai bere?
  • Pepsi si Cupa Mondiala 2010Pepsi si Cupa Mondiala 2010
  • Inca 2 zile de inscrieri la BRIOInca 2 zile de inscrieri la BRIO
  • O noua editie a proiectului BRIO – 2010O noua editie a proiectului BRIO – 2010
  • Despre reclamele de la Super Bowl 2010Despre reclamele de la Super Bowl 2010
  • Evaluari in stil american pentru studentii din Universitatea Al. I. Cuza IasiEvaluari in stil american pentru studentii din Universitatea Al. I. Cuza Iasi
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, Blogging, CSR, editoriale, Marketing, romania, social Etichete: 2010, bilant, CSR, responsabilitate sociala

Comentarii

  1. Marius Gavril a zis

    8 martie, 2011 la ora 9:44 am

    Frumos spus! Educatia are un impact pe termen lung (cel putin in teorie). Daca doar se ridica gunoaiele de jos o data pe an, asta nu inseamna ca a noastra dulce comunitate va incerca sa nimereasca gaura cosului de gunoi data viitoare (ca sa nu mai vorbim si de reciclare).

    Răspunde

Trackbacks

  1. Bilantul Responsabilitatii Sociale pe 2010 « Dragos Dehelean – Relatii Publice si comunicare online spune:
    8 martie, 2011 la 4:48 pm

    […] Adrian Ciubotaru, Ioana Ciobotariu, Alex Burlacu, Razvan Pascu, Andrada Radu, Ciprian Dragomir, Adrian Monoranu, Titus Căpîlnean. Categoria: Cercetare / Statistici, Responsabilitate Sociala (CSR) […]

    Răspunde
  2. Ultima săptămână a bilanţului responsabilităţii sociale « Vorba Corinei spune:
    31 martie, 2011 la 10:44 pm

    […] Burlacu Razvan Pascu Ciprian Dragomir Andrada Radu Adrian Monoranu Titus Căpîlnean Alexandra Ioan Andreea Burlacu Maria TancuAlexandra Pita Ioana Constantin Marius […]

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu