Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Marea Ieseala la Radio este putin comparativa

Scris de Adrian Monoranu pe 2 iulie, 2010 3 comentarii

Datorita unui canal de youtube mult mai bine alimentat ca in trecut am reusit sa dau de spoturile pe care le aud la radio in fiecare zi. De fapt mai mult il cautam pe cel care apare in insiruirea de mai jos cam pe la minutul 1.00. E o reclama comparativa indirecta insa destul de puternica si bine targetata in aceasta perioada.

Toti operatorii de telefonie mobila ofera acum, cel putin pe pre-pay, oferte cu mii de minute si sms-uri si toata la preturi foarte mici. Eu unul chiar ma gandesc sa renunt la abonament pentru ca sincer mi se pare complet inutil in momentul de fata. In aceasta concurenta acerba era clar ca urma sa apara si trimiterile la ofertele concurentilor. Dupa cum probabil stiti, reclama comparativa directa (adica cea in care se face referire directa la branduri concurente) este interzisa insa mereu s-au gasit cai de a face trimiteri indirecte.

Vodafone incepe un joc periculos pe care l-a mai jucat Connex anterior si sincer cred ca este o strategie buna acum daca judecam dupa faptul ca la nivel de pre-pay nu stau cel mai bine fiind in opinia mea mai slabi decat Orange si poate chiar decat Cosmote. E drept ca au avantajul unei retele mai bune calitativ si a unui numar mare de abonati ceea ce face ca optiunea de a alege brandul rosu mai evidenta.

Astept sa vad un raspuns de la concurentii lor directi desi cred ca Orange n-o sa intre in lupta asta in mod evident. De fapt, pentru ei ar fi un efort prea mare pentru ca asta ar insemna ca ei sa-si schimbe strategia actuala de comunicare pe pre-pay. Dar sa nu spunem niciodata, niciodata! 🙂 Despre Cosmote … ce sa zic, comunicarea lor este in continuare destul de penibila din punctul meu de vedere.

More from my site

  • E foame mare pe la Antena 1E foame mare pe la Antena 1
  • I hate to be the one who says „I told you so!”I hate to be the one who says „I told you so!”
  • Cosmote si curentul EMO – cine sunt looserii?Cosmote si curentul EMO – cine sunt looserii?
  • Ba da esti chiar … Panda!Ba da esti chiar … Panda!
  • CRM de calitate la Orange – NOOOOT CRM de calitate la Orange – NOOOOT
  • Vodafone aduce in Romania iPhone 7!Vodafone aduce in Romania iPhone 7!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Reclame comparative, strategic planning, telecom Etichete: cosmote, marea ieseala, orange, pre-pay, reclama comparativa, vodafone

Comentarii

  1. doru a zis

    2 iulie, 2010 la ora 5:00 pm

    Poate-s eu mai carcotas de fel, dar modul in care e facuta comparatia mi se pare cam grosolan. La cat de creative si bine gandite dpdv strategic sunt mesajele (audio) din aceeasi campanie, cred ca puteau gasi un mod mai amuzant (asta sa nu ma repet folosind din nou creativ si strategic) si mai subtil de a evidentia oferta mai buna in comparatie cu O si C, nu crezi?
    P.S. sunt pe prepay de la inceputul lui 2010 si ma declar muuuult mai multumit decat pe abonament. 🙂

    Răspunde
  2. Trodat a zis

    5 iulie, 2010 la ora 1:30 pm

    poate o sa iau si eu in calcul oferta pre-pay in locul abonamentului actual dar nu vad strategia vodafone, practic se bucura cu mai multi utilizatori de pre-pay dar de fapt e o migrare de la abonament la cartela

    Răspunde
  3. Zero Turn Mowers a zis

    8 iulie, 2010 la ora 7:15 pm

    oricum la nivel de reclame, e momentul lor acum.vorbesc de vodafone.am observat ca fiecare scoate la un moment dat o serie de reclame care fac valuri si vodafone a dat slam dunk cu asta.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • diana cuzic la Hangouts – Montecatini Iasi.
  • ST la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu