Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Exemplu de creativitate & strategie

Scris de Adrian Monoranu pe 23 martie, 2010 11 comentarii

Nu prea sunt cuvinte de zis despre spotul care urmeaza. Doar intrebari poate. Intrebari de genul … cand o sa vedem si noi asaceva la creativii nostri … cand o sa vedem un client de advertising de la noi care sa aiba curajul sa mearga pe o astfel de strategie … cand o sa fim intradevar creativi? Eu unul mi-am cam pierdut speranta. Enjoy!

Via Guerilla Marketing defined.

More from my site

  • Despre impotenta strategica si creativa – partea a IV-aDespre impotenta strategica si creativa – partea a IV-a
  • La Peizani a castigat Cava d’Oro!La Peizani a castigat Cava d’Oro!
  • Thank you cows … stupid!Thank you cows … stupid!
  • Despre impotenta strategica si creativaDespre impotenta strategica si creativa
  • Cosmote – una calda, una receCosmote – una calda, una rece
  • Bucegi da umorul pe legenda!Bucegi da umorul pe legenda!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising Etichete: creativitate, spot, strategie

Comentarii

  1. Ciprian a zis

    23 martie, 2010 la ora 11:55 pm

    Problema nu cred ca e la creativi ci la clienti si la regulile CNA. Sunt convins ca sunt destui oameni in Romania cu idei geniale dar care se lovesc de diverse piedici. E la fel ca fosta granita dintre Berlinul de est si cel de vest. Scapi de sarma ghimpata, dai de minele ingropate. Treci si de-alea, ajungi la gardul electric. Daca printr-o minune ai trecut de toate, dai cu capul de zid si ai muncit degeaba.

    Răspunde
  2. Iulia a zis

    24 martie, 2010 la ora 1:05 am

    ideea e interesanta, dar in nici un caz nu mi se pare o reclama reusita pentru difuzare.
    iar vis-a-vis de creativitate, sunt destui oameni care sa creeze lucruri grozave. problema e la client, care cere un anumit lucru si nu accepta schimbarea (nu ma refer acum la multinationale) si in foarte mare la consumator. suntem totusi un popor batran in care o reclama de genul nu ar merge.
    arata, nu zic bunicului, dar mamei o reclama la cascaval in care iti moare (sau aproape moare) un sobolan si in veci nu o sa cumpere cascavalul respectiv.

    Răspunde
  3. doru a zis

    24 martie, 2010 la ora 2:09 am

    asta imi aduce aminte de ceea ce am auzit direct din gura unui strategic planner „Premiile nu vand produse”. Cu riscul de a face pe carcotasul, in opinia mea nu as accepta un spot de genul in orice ipostaza m-as afla (advertiser, planner, client, consumator), deoarece cred ca e peste limita de indraznet, si uita sa-si atinga scopul, si anume acela de a vinde. Sunt ultra-pro pentru marketingul de guerrilla, dar cred ca baietii au intins coarda putin cam tare aici 🙂 (din nou, dupa parerea mea).

    Răspunde
  4. ale a zis

    24 martie, 2010 la ora 10:10 am

    mie nu mi se pare deloc deplasat spotul. ideea e foarte reusita si nu cred ca ar fi vreo problema din partea consumatorului care vede il vede. nu e chiar atat de tragic. trebuie sa fie si un ice breaker la un moment dat.
    anyway, reclama asta ma duce, mai departe, cu gandul la o reclama legata de spanac or smth. gives u strength! :))

    Răspunde
  5. manu a zis

    24 martie, 2010 la ora 12:18 pm

    @ciprian eu as zice ca problema este mai degraba la creativi, care ar trebui sa ceara mai multe ingradiri de la CNA si clienti

    vezi Why British Ads Are Better Than American Ones (http://tiny.cc/7b7du): It’s not about the talent — which America probably has more of on a numerical basis — it’s about the narrowness within which British talent must operate, and break out of. Necessity is indeed the mother of invention, it turns out.

    Răspunde
  6. manu a zis

    24 martie, 2010 la ora 12:26 pm

    si nu de campanii creative ducem noi lipsa, ci de firme care sa produca calitate, care sa-si respecte clientii, sa isi respecte promisiunile si sa ajunga astfel sa nu mai aiba nevoie de publicitate, pentru ca vin clientii la ei din recomandari

    Răspunde
  7. Trodat a zis

    24 martie, 2010 la ora 3:42 pm

    eeee hai chiar nu iti plac reclamele de lai noi??? cea mai tare e la Unicredit – Dansez pentru mine, pffffff :)))

    Răspunde
  8. Descarca Muzica a zis

    24 martie, 2010 la ora 11:44 pm

    Cele mai tari reclame mi se par cele de la vodafone ,foarte amuzante si facute cu stil.

    Răspunde
  9. SuperAnk a zis

    25 martie, 2010 la ora 12:29 am

    :))) foarte tare! Eu mai aveam putin si plangeam ca saracul soricel a murit :)).

    Răspunde
  10. cursuri engleza a zis

    2 aprilie, 2010 la ora 2:19 pm

    Genial …mie mi-a placut tare mult dar vorba cuiva de mai sus ,impactul la public conteaza,va vinde produsul sau nu ,Fata mea nu manaca swaiter ca l-au mancat soarecii si are gauri (si nu pot sa-i scot asta din cap) asa ca ….spot super reusit ,vanzare nu stim .

    Răspunde
  11. Cristi a zis

    26 iunie, 2010 la ora 2:15 am

    branza care face soarecele mai forţos ?! oooo nu! intr-adevar foarte creativ, dar nu in modul pozitiv

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu