Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Zapp E@sy si Yahoo fac reclama comparativa

Scris de Adrian Monoranu pe 8 iunie, 2009 Un comentariu

Azi nu prea am surfat prin paginile de net preferate. Doar ce-am apucat sa-mi verific mailurile. A fost insa de ajuns incat sa gasesc un subiect de blogareala. O reclama flash ce apare pe mailul meu de yahoo mi-a atras atentia. Sunt sigur ca am mai vazut-o si inainte dar nu i-am acordat prea mare atentie. E vorba de o reclama a celor de la Zapp pentru serviciul Zapp E@sy.

Nu am putut sa dld reclama, deoarece este un mic flash si nu am tool-urile necesare dar am salvat cateva cadre cu print screen. Probabil va intrebati care e treaba cu titlul si unde e comparatia. Ei bine iata cadrele salvate si discutam dupa ce le vedeti.


Comparatia este, pentru cei care inca nu si-au dat seama, intre terminalul celor de la Zapp si Blackberry (fructul de mure zdrobit din imagine). Cred ca o groaza de consumatori de servicii de telefonie mobila stiu deja ca Blackberry este disponibil, in full effect, numai cu abonamente specifice si cu preturi destul de prohibitive. Acest lucru il face destul de greu accesibil pentru consumatorul obisnuit.

Din acest motiv Blackberry, desi e un terminal foarte bun, are de pierdut in fata unor terminale mai accesibile insa in acelasi timp mai putin performante. Blackberry nu este numai un telefon, ci reprezinta un concept integrat de comunicare online bazat pe telefonie. Mecanismul este unul destul de simplu, telefonul accesand internetul prin intermediul unor servere care stocheaza pe harddrive cateva informatii de baza ce pot fi accesate si offline. Astfel, nu mai este nevoie sa te conectezi la internet de fiecare data cand vrei sa verifici mailul, ci doar sa accesezi serverul designat cu costuri mult mai mici.

Cu toate acestea, pretul abonamentelor este unul destul de mare si cum spuneam, destul de inaccesibil pentru consumatorul de rand. Zapp vrea sa aduca pe piata aceeasi idee dar de data asta bazandu-se pe un parteneriat cu Yahoo insa aria de servicii este limitata la serverul de mail propriu. Targetul lor e format in mare parte din consumatorul individual si pozitionarea nu e rea, din moment ce marea majoritate a consumatorilor din RO au mailuri pe yahoo.

Cu toate acestea comparatia este un pic fortata pentru ca serviciul celor de la Zapp este limitat. Ceea ce aduc ei in plus, este posibilitatea de a realiza convorbiri Voice over IP in sens invers, ceea ce e un lucru bun in masura in care ai cu cine sa vb. Cum insa conexiunile de net in Ro nu sunt foarte stabile, s-ar putea sa te oftici foarte mult in timp ce suni datorita intreruperilor si calitatii proaste a sunetului.

Pe mine ma surprinde comparatia directa si prezenta particulei „vs.” care arata caracterul comparativ al reclamei. Oare CNA-ul nu se sesizeaza si pentru reclamele comparative aparute si pe net? Sau poate ca s-a schimbat legislatia in Ro si nu se mai interzic astfel de comparatii. Cum insa de obicei cazurile de reclama comparativa sunt semnalate de „comparati”, putem deduce fie ca Blackberry nu considera serviciul Zapp E@sy o amenintare, fi ca nu au vazut inca reclama.

More from my site

  • De ce au inceput sa prinda reclamele comparative in RO.De ce au inceput sa prinda reclamele comparative in RO.
  • Cine zicea ca la noi nu se fac reclame comparative?Cine zicea ca la noi nu se fac reclame comparative?
  • Un atac finut de la KFC la McDonald’s. :)Un atac finut de la KFC la McDonald’s. 🙂
  • Marea Ieseala la Radio este putin comparativaMarea Ieseala la Radio este putin comparativa
  • iPhone pride parodiata … prea tare!iPhone pride parodiata … prea tare!
  • Ce simpla e publicitatea asa ?!!!?Ce simpla e publicitatea asa ?!!!?
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, internet, online marketing, Reclame comparative, telecom Etichete: blackberry, mure, reclama comparativa, yahoo, zapp buzz

Comentarii

  1. adam a zis

    11 iunie, 2009 la ora 9:50 am

    CNA are alte preocupari.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • diana cuzic la Hangouts – Montecatini Iasi.
  • ST la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu