Festivalul International de Film Transilvania, editia 2009, are un spot de promovare nou nout. Este un spoof dupa Brokeback Mountain, destul de reusit zic eu.
Nu sunt un mare cunoscator al fenomenului cinematografic insa imi plac filmele iar cand filmele au legatura cu advertisingul atunci devin subiect de interes pentru mine. N-aveam cum sa ratez ocazia de a comenta un pic acest clip. Va las sa-l urmariti si vorbim dupa.
Spotul nu e rau si avand in vedere ca e un spoof, respecta „regulile”. Firul epic este asemanator cu filmul original, personajele isi pastreaza calitatea iar umorul este prezent pe tot parcursul. Cu toate acestea, trimiterea catre ideea de festival de film este poate putin cam fada.
Replica de final trezeste reactii placute insa poate ca merita o replica din partea celui de-al doilea personaj. In plus, cei doi baci, bine intruchipati de altfel, ar fi putut avea un accent sau o vorba mai mocaneasca si nu una mai degraba intelectuala.
E drept ca festivalul de film nu e pentru mocani dar mie mi-ar fi placut sa aud un grai ardelenesc pur. Poate mergea si o adaptare a Mioritei cu cei doi ciobani care traiesc o poveste de amor si unul este ucis de al treilea din gelozie. :))) Sick, sick, sick!
Scrie un comentariu!