Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Vrei sa fii planner? – Citeste asta!

Scris de Adrian Monoranu pe 25 martie, 2009 2 comentarii

Se spune ca unul dintre cei mai cunoscuti planneri din RO, Razvan Matasel, nu te-ar angaja niciodata daca nu ai citit Ries, Trout si Steel. Si are dreptate. Azi dimineata am recitit o carticica (la propriu) care m-a facut sa-mi indrept atentia catre planning acum 3 ani. O carticica pe care v-o recomand si voua celor care va vedeti planner wannabe si pe care o puteti citi si reciti de cate ori va veti simti in dificultate si in lipsa de idei. O parcugere simpla a cuprinsului iti poate deschide ochii si te poate pune pe ganduri. E o carte care rastoarna o groaza de teorii si care te face sa crezi ca tot ceea ce faci este intr-o oarecare masura gresit. E important totusi sa accepti ca pentru orice exista o alternativa si ca tot ceea ce stiai deja poate fi rasturnat. Iata in continuare cateva concluzii:

1. Intr-o lume dura nu poti supravietui decat cu ajutorul strategiei.

2. Perceptia inseamna realitate. Nu lasa faptele sa te induca in eroare.

3. Daca nu ai un atribut care sa te diferentieze, ar fi bine macar sa ai un pret mic.

4. Cunoaste-ti adversarii. Evita-le puterea. Exploateaza-le slabiciunile.

5. Este mai bine sa fii exceptional intr-un domeniu decat sa fii bun la toate.

6. Strategiile de succes sunt intotdeauna exprimate in cuvinte simple.

7. Nimeni nu te va urma daca nu stii incotro te indrepti.

8. Obiectivele sunt precum visele. Trezeste-te si infrunta realitatea.

Evident ca trebuie sa citesti cartea ca sa intelegi cu adevarat toate aceste concluzii. Spor la citit! In caz ca nu ati remarcat din thumb picture cartea se cheama Trout despre strategie si e scrisa de Jack Trout, editura Brandbuilders.

More from my site

  • Dero Ozon Plus si Bonux Oxygen PowerDero Ozon Plus si Bonux Oxygen Power
  • Romtelecom renunta la Serial Caller pentru TarzanRomtelecom renunta la Serial Caller pentru Tarzan
  • Marketing facut pe bucati.Marketing facut pe bucati.
  • Un brand promise pe care nu trebuie sa-l pastrezi.Un brand promise pe care nu trebuie sa-l pastrezi.
  • Teii – panica, manipulare si implicatii strategice.Teii – panica, manipulare si implicatii strategice.
  • Trebuie sa-mi fac timp sa scriu o carte!Trebuie sa-mi fac timp sa scriu o carte!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, Cei Patru Pe, consumer psychology, Marketing, Pozitionare, strategic planning Etichete: carte, diferentiere, planning, strategie, trout

Comentarii

  1. jante auto a zis

    27 martie, 2009 la ora 12:13 am

    „Este mai bine sa fii exceptional intr-un domeniu decat sa fii bun la toate.” – nu cred ca se aplica si in RO :d

    Răspunde
  2. alice a zis

    30 martie, 2009 la ora 1:30 pm

    daca esti multifunctional…stai bine:D

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • diana cuzic la Hangouts – Montecatini Iasi.
  • ST la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Adi la E ok sa astepti.
  • Adrian Monoranu la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Parerea neceruta nu e necesara.
  • Cu mic, cu mare la reciclare!
  • Ce incaltari preferi?
  • E ok sa astepti.
  • Inscrie-te la Gradinita de Manageri!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu