Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Concursul de cuvinte de la CartePremium

Scris de Adrian Monoranu pe 4 octombrie, 2008 Lasă un comentariu

Razvan impreuna cu cei de la CartePremium au lansat de curand un concurs de creatie literara adresat tinerilor cu varste sub 35 de ani. Gasiti aici si comunicatul oficial de lansare al concursului. Este, din cate stiu eu, primul astfel de concurs organizat de o librarie online. Probabil va intrebati de ce scriu despre acest concurs. Nu e chiar printre temele tipice pe care le abordez de obicei. Ei bine, am ales sa scriu despre concursul de cuvinte pentru ca e o initiativa pe care o apreciez din cel putin doua puncte de vedere. In primul rand pentru ca e o initiativa culturala si sunt ferm convins ca avem nevoie de asaceva in Romania si mai ales in mediul online care este in principal perceput ca fiind mai degraba comercial. In al doilea rand pentru ca e o initiativa de marketing destul de revolutionara. Vanzarea de carti in mediul online a devenit un sector foarte competitiv chiar si in Romania in ultimii ani si asta se vede si prin numarul de tranzactii efectuate dar si prin numarul de concurenti prezenti pe piata. Si cum concurenta nu poate fi decat un lucru benefic iata cum si eforturile de marketing se inmultesc si se diversifica.

Initiativa celor de la CartePremium este una destul de curajoasa. Desi targetul lor este format din „pasionatii de citit” asta nu inseamna neaparat ca un concurs pe teme de literatura poate fi si atractiv pentru acestia cu atat mai mult cu cat acesta presupune creativitate. E nevoie de incredere in sine sa participi la un astfel de concurs dar este de asemenea si o oportunitate pentru cei care vor sa se afirme. Punctele tari ale acestuia, cel putin asa cum le vad eu, sunt pe de o parte flexibilitatea data de regulament (exista doua sectiuni: proza si poezie dar concurentii se pot inscrie la ambele cu unul sau mai multe materiale) si pe de alta parte strategia (dpdv strategic, concursul e f bine pozitionat si gandit pentru ca astazi nu exista prea multe alternative pentru cei care doresc sa se afirme in acest domeniu dar si pentru ca oportunitatea de a avea lucrarile examinate de un juriu si publicate intr-un material ce va fi si vandut). E adevarat ca acum, datorita blogurilor si platformelor gratuite, oricine isi poate face cunoscute creatiile dar cate dintre acestea ajung sa fie si judecate de un juriu competent? Asocierea cu o cauza caritabila mai ajuta la castigarea unor puncte de popularitate si nu poate fi decat binevenita si un extra-incentive pentru competitori. Pe langa faptul ca pot castiga un premiu sau eventual pot sa-si indeplineasca visul de a publica, mai pot ajuta si la cumpararea de carti pentru un centru maternal.

Una peste alta, apreciez curajul celor de la CartePremium dar si gandirea strategica. Sunt foarte curios cum va evolua concursul. Vreau sa cred ca inca mai sunt oameni care scriu poezii si proza de calitate. Le doresc succes!

More from my site

  • Incepe scoala cu Palas Mall! (P)Incepe scoala cu Palas Mall! (P)
  • We should get better at marketing over time!We should get better at marketing over time!
  • The generation gap.The generation gap.
  • Inca o dovada ca statul nu e un business.Inca o dovada ca statul nu e un business.
  • Client shaming e calea usoara.Client shaming e calea usoara.
  • Marketing facut pe bucati.Marketing facut pe bucati.
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, Cei Patru Pe, CSR, Marketing, online marketing, Promotions, strategic planning Etichete: carte, cartepremium, concurs, Marketing, promotii

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu