Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Banca Romaneasca – un alt fel de „mai mult”!

Scris de Adrian Monoranu pe 10 aprilie, 2008 Un comentariu

Elena Ionita dovedeste din nou ca e un strateg bun. BTW, chiar daca ai incalcit un pic mintile cititorilor de pe Iqads, Eleno, treaba a iesit bine. :)) Banca Romaneasca nu se diferentiaza prea mult ca esenta a mesajului. Strategia de comunicare e un pic diferita. Cu alte cuvinte Leo a gasit un alt mod de a spune „poti avea mai mult”. Iti spune doar ca poti avea mai mult. Daca Transilvania foloseste Zanul sau Raiffeisen o casa ultra-dimensionata aici lucrurile sunt aduse in prim plan mai degraba pragmatic. De ce sa te bucuri pentru un apartament cand poti avea o vila?

 

 

E lesne de inteles ca e vorba de un target care isi permite sa-si faca un credit pentru casa dar care isi subestimeaza potentialul. Nu e vorba de un credit mic (peste 50k de euro) si nicidecum nu e vorba de un venit mic. Sunt acei tineri casatoriti care au joburi cu venituri bunisoare, sunt in crestere, pe punctul de a avea primul copil dar care nu stiu inca daca sunt pregatiti pentru a se muta la casa. Nu e neaparat frica de credit si de rate mari. E si ideea de a te izola un pic. Poate ca unii considera ca un venit bunisor la o varsta de 28-30 de ani n-ar trebui neaparat ingropat intr-un credit, ci mai degraba cheltuit pe chestii pe care nu le-au avut (credit mai mic, rate mai mici, bani mai multi ramasi pentru alte investitii sau cheltuieli).

Nu stiu daca strategul a ales si masina care apare in fata casei sau e pusa acolo intamplator. E un Fiat (Stilo parca) ceea ce nu inseamna ca cei care au casa sunt neaparat niste persoane din high class. Putea sa fie un Mercedes sau Lexus dar atunci e clar ca spotul s-ar fi indepartat de target. Si casa si masina scumpa poate fi cam mult pentru un cuplu de tineri casatoriti. In plus, cuplul nu e neaparat foarte afectat de ideea tanarului si e clar ca ospitalitatea (oarecum falsa) arata ca si ei sunt ajunsi nu demult in cartierul de vile (poate tot prin intermediul unui credit 😉 ).

Vise realizabile? De ce nu? 🙂

More from my site

  • Ziua x, ziua TEDx.Ziua x, ziua TEDx.
  • Inca 2 zile de inscrieri la BRIOInca 2 zile de inscrieri la BRIO
  • Starbucks evolueaza – redesign of the SirenStarbucks evolueaza – redesign of the Siren
  • Fotografia zilei #3 – Stillness.Fotografia zilei #3 – Stillness.
  • The 20 minutes football/advertising break!The 20 minutes football/advertising break!
  • Astia de la Doritos nu-s intregi la cap.Astia de la Doritos nu-s intregi la cap.
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, strategic planning

Comentarii

  1. alex negru a zis

    11 aprilie, 2008 la ora 1:21 pm

    Articolul pare corect si anume ca Banca Romaneasca are o strategie de comunicare diferita,
    dar
    daca o cunosti pe Elena si discuti cu ea, sau daca citesti pe aici,Elena; poti spune care e feedback-ul acestei campanii?

    Intreb asta pentru ca desi clipul video nu a trecut neobservat, multe pers din jurul meu nu au retinut care este banca din spot…

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Racing is a state of mind … or is it? Mercedes Benz vs. Vodafone
  • Publicitate … live
  • Manifest pentru Romania generatiilor Y si Z.
  • Faima te strica la cap.
  • Reclamele SuperBowl – audienta mai mare decat meciul

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu