Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Cat de importanta e grija pentru client?

Scris de Adrian Monoranu pe 4 august, 2016 3 comentarii

Cred ca una dintre cele mai des intalnite erori in ceea ce priveste perceptia managerilor despre marketing este aceea ca marketing-ul este unul si acelasi lucru cu promovarea. E deja clasica treaba. De aici decurge o alta eroare si anume aceea de a investi masiv in promovare fara o analiza profunda asupra produsului inca din […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, editoriale, Marketing, Promotions, studii de caz Etichete: customer management, Marketing, servicii, spalatorie auto, studiu de caz

Un brand promise pe care nu trebuie sa-l pastrezi.

Scris de Adrian Monoranu pe 28 martie, 2015 Lasă un comentariu

Cred ca m-am obisnuit in decursul anilor sa scanez mediul inconjurator dupa mesaje interesante de branding. Si-am dat peste multe gaselnite interesante ale marketerilor. Unele au fost aberante, altele utile, altele indraznete, altele sirete. Intotdeauna am apreciat ultimele 2 categorii. Nu ca as fi un fan al siretlicurilor, sa nu intelegeti gresit. Sa nu le […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, studii de caz Etichete: brand promise, case study, diferentiere, hemoroizi, Marketing, Pozitionare, studiu de caz

Pentru ca nu sunt early adopter.

Scris de Adrian Monoranu pe 11 martie, 2015 5 comentarii

early-adopter – An early adopter is a person who embraces new technology before most other people do. Early adopters tend to buy or try out new hardware items and programs, and new versions of existing programs, sooner than most of their peers. Eu n-am facut niciodata parte din aceasta categorie de consumatori. Nu sunt conservator, […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: studii de caz, technology Etichete: apple watch, ceas, early adopter, smart watch, tehnologie

Batalia e pe discount-uri.

Scris de Adrian Monoranu pe 22 decembrie, 2014 Un comentariu

Am observat inca de asta-vara ca perioada de discount a inceput un pic mai devreme decat in alti ani. Explicatia pe care am dat-o atunci a fost ca, cel mai probabil, proprietarii/managerii magazinelor au hotarat sa nu riste ca romanii sa cheltuie toti banii prin concedii si sa nu le mai ramana pentru cumparaturi la […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: cumparaturi, studii de caz Etichete: clienti, comercianti, discount, reduceri, retail, shopping

Renault Clio 4 – o saptamana de teste si fun!

Scris de Adrian Monoranu pe 28 aprilie, 2013 Un comentariu

Mai e putin si se incheie saptamana petrecuta la volanul noului Renault Clio 4. A fost placut, chiar foarte placut. Am inceput sa ma imprietenesc cu masina, sa-i cunosc obiceiurile si secretele si parca-mi pare rau ca o dau inapoi. Desi initial, trebuie sa recunosc, eram circumspect pentru ca n-am agreat niciodata masinile franceze, dupa […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertoriale, auto, consumer psychology, design, studii de caz Etichete: bras, confort, consum, design, economie, ergonomie, renault clio 4, spatiu, test-drive

Cine nu se spala pe maini cand iese de la toaleta?

Scris de Adrian Monoranu pe 28 ianuarie, 2013 15 comentarii

Din ciclul „intamplari din toaleta de la etajul 3” va prezint azi un episod, mai bine zis o concluzie. Extrasa bineinteles din experientele mele zilnice sau mai putin zilnice dar insirate pe o perioada de 14 ani, din toaleta de la etajul 3. Cladirea e mai putin importanta. Diferite nevoi ma fac sa vizitez incaparea […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: insight, Personal s@#t!, research, romanisme, studii de caz Etichete: fete, insight, maini, romani, spala, toaleta

Jackie Chan a cam luat-o de la X-Factor

Scris de Adrian Monoranu pe 24 septembrie, 2012 3 comentarii

Trebuie sa recunosc ca in copilarie il veneram pe Jackie Chan, asta cu toate ca nici macar nu stiam cum il cheama de fapt si il botezam in toate felurile. Evident, asta se intampla pentru ca pe vremea aceea il vedeam in filme chinezesti si nu beneficiam de traducere cand venea vorba de lista cu […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: concursuri, Marketing, muzica, Sonor, studii de caz Etichete: audienta, cota de piata, jackie chan, rating, talent show, x-factor

Primul meu contact cu industria pharma – Antibiotice Iasi.

Scris de Adrian Monoranu pe 22 iunie, 2012 2 comentarii

Luni si marti am avut placerea sa tin un curs/training (nu stiu exact cum sa-l denumesc) in cadrul unui proiect de tip scoala de vara derulat de Antibiotice (a+) Iasi. Spun placerea, pentru ca a fost un adevarat learning experience pentru ambele parti. Pentru mine a fost extrem de binevenita o astfel de experienta pentru […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, Cei Patru Pe, Marketing, medicamente, studii de caz Etichete: antibiotice iasi, branding, curs, training

Integrati strategiile de comunicare cu vanzarea personala!

Scris de Adrian Monoranu pe 22 aprilie, 2012 6 comentarii

Foarte important. Daca nu cumva cel mai important. O sa pornesc postul de azi de la o experienta personala traita chiar acum cateva minute. De dimineata, mi-am spalat masina. Am ales una dintre spalatoriile mai cunoscute din oras dar nu sunt unul dintre clientii lor fideli. Am ales-o pentru ca am prins cu coada ochiului […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Branding Deloc, Cei Patru Pe, consumer psychology, Marketing, Promotions, studii de caz Etichete: consultanta, relatia client brand, servicii, strategii de comunicare

Cum sa folosesti Facebook Events corect in 10 pasi?

Scris de Adrian Monoranu pe 25 ianuarie, 2012 6 comentarii

In urma cu ceva posturi scriam despre abuzul pe care il fac multi utilizatori de Facebook, in special proprietarii de localuri, asupra sectiunii Events. Spuneam atunci ca nu e ok sa faci un event pentru orice prostie, ca e spam atunci cand faci un event doar ca sa atragi atentia cuiva asupra unei promotii si […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: evenimente, facebook, internet, online marketing, social media, studii de caz Etichete: 10 pasi, events, facebook, reguli, succes

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Pagina următoare »

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • diana cuzic la Hangouts – Montecatini Iasi.
  • ST la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...