Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Cat de importanta e grija pentru client?

Scris de Adrian Monoranu pe 4 August, 2016 3 Comments

Cat de importanta e grija pentru client?

Cred ca una dintre cele mai des intalnite erori in ceea ce priveste perceptia managerilor despre marketing este aceea ca marketing-ul este unul si acelasi lucru cu promovarea. E deja clasica treaba. De aici decurge o alta eroare si anume aceea de a investi masiv in promovare fara o analiza profunda asupra produsului inca din […]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • LinkedIn

Filed Under: consumer psychology, editoriale, Marketing, Promotions, studii de caz Tagged With: customer management, Marketing, servicii, spalatorie auto, studiu de caz

Un brand promise pe care nu trebuie sa-l pastrezi.

Scris de Adrian Monoranu pe 28 March, 2015 Leave a Comment

Un brand promise pe care nu trebuie sa-l pastrezi.

Cred ca m-am obisnuit in decursul anilor sa scanez mediul inconjurator dupa mesaje interesante de branding. Si-am dat peste multe gaselnite interesante ale marketerilor. Unele au fost aberante, altele utile, altele indraznete, altele sirete. Intotdeauna am apreciat ultimele 2 categorii. Nu ca as fi un fan al siretlicurilor, sa nu intelegeti gresit. Sa nu le […]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • LinkedIn

Filed Under: advertising, consumer psychology, studii de caz Tagged With: brand promise, case study, diferentiere, hemoroizi, Marketing, Pozitionare, studiu de caz

Pentru ca nu sunt early adopter.

Scris de Adrian Monoranu pe 11 March, 2015 5 Comments

Pentru ca nu sunt early adopter.

early-adopter – An early adopter is a person who embraces new technology before most other people do. Early adopters tend to buy or try out new hardware items and programs, and new versions of existing programs, sooner than most of their peers. Eu n-am facut niciodata parte din aceasta categorie de consumatori. Nu sunt conservator, […]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • LinkedIn

Filed Under: studii de caz, technology Tagged With: apple watch, ceas, early adopter, smart watch, tehnologie

Batalia e pe discount-uri.

Scris de Adrian Monoranu pe 22 December, 2014 1 Comment

Batalia e pe discount-uri.

Am observat inca de asta-vara ca perioada de discount a inceput un pic mai devreme decat in alti ani. Explicatia pe care am dat-o atunci a fost ca, cel mai probabil, proprietarii/managerii magazinelor au hotarat sa nu riste ca romanii sa cheltuie toti banii prin concedii si sa nu le mai ramana pentru cumparaturi la […]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • LinkedIn

Filed Under: cumparaturi, studii de caz Tagged With: clienti, comercianti, discount, reduceri, retail, shopping

Renault Clio 4 – o saptamana de teste si fun!

Scris de Adrian Monoranu pe 28 April, 2013 1 Comment

Mai e putin si se incheie saptamana petrecuta la volanul noului Renault Clio 4. A fost placut, chiar foarte placut. Am inceput sa ma imprietenesc cu masina, sa-i cunosc obiceiurile si secretele si parca-mi pare rau ca o dau inapoi. Desi initial, trebuie sa recunosc, eram circumspect pentru ca n-am agreat niciodata masinile franceze, dupa […]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • LinkedIn

Filed Under: advertoriale, auto, consumer psychology, design, studii de caz Tagged With: bras, confort, consum, design, economie, ergonomie, renault clio 4, spatiu, test-drive

Cine nu se spala pe maini cand iese de la toaleta?

Scris de Adrian Monoranu pe 28 January, 2013 15 Comments

Din ciclul “intamplari din toaleta de la etajul 3” va prezint azi un episod, mai bine zis o concluzie. Extrasa bineinteles din experientele mele zilnice sau mai putin zilnice dar insirate pe o perioada de 14 ani, din toaleta de la etajul 3. Cladirea e mai putin importanta. Diferite nevoi ma fac sa vizitez incaparea […]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • LinkedIn

Filed Under: insight, Personal s@#t!, research, romanisme, studii de caz Tagged With: fete, insight, maini, romani, spala, toaleta

Jackie Chan a cam luat-o de la X-Factor

Scris de Adrian Monoranu pe 24 September, 2012 3 Comments

Jackie Chan a cam luat-o de la X-Factor

Trebuie sa recunosc ca in copilarie il veneram pe Jackie Chan, asta cu toate ca nici macar nu stiam cum il cheama de fapt si il botezam in toate felurile. Evident, asta se intampla pentru ca pe vremea aceea il vedeam in filme chinezesti si nu beneficiam de traducere cand venea vorba de lista cu […]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • LinkedIn

Filed Under: concursuri, Marketing, muzica, Sonor, studii de caz Tagged With: audienta, cota de piata, jackie chan, rating, talent show, x-factor

Primul meu contact cu industria pharma – Antibiotice Iasi.

Scris de Adrian Monoranu pe 22 June, 2012 2 Comments

Primul meu contact cu industria pharma – Antibiotice Iasi.

Luni si marti am avut placerea sa tin un curs/training (nu stiu exact cum sa-l denumesc) in cadrul unui proiect de tip scoala de vara derulat de Antibiotice (a+) Iasi. Spun placerea, pentru ca a fost un adevarat learning experience pentru ambele parti. Pentru mine a fost extrem de binevenita o astfel de experienta pentru […]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • LinkedIn

Filed Under: Academic, Cei Patru Pe, Marketing, medicamente, studii de caz Tagged With: antibiotice iasi, branding, curs, training

Integrati strategiile de comunicare cu vanzarea personala!

Scris de Adrian Monoranu pe 22 April, 2012 6 Comments

Foarte important. Daca nu cumva cel mai important. O sa pornesc postul de azi de la o experienta personala traita chiar acum cateva minute. De dimineata, mi-am spalat masina. Am ales una dintre spalatoriile mai cunoscute din oras dar nu sunt unul dintre clientii lor fideli. Am ales-o pentru ca am prins cu coada ochiului […]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • LinkedIn

Filed Under: Branding Deloc, Cei Patru Pe, consumer psychology, Marketing, Promotions, studii de caz Tagged With: consultanta, relatia client brand, servicii, strategii de comunicare

Cum sa folosesti Facebook Events corect in 10 pasi?

Scris de Adrian Monoranu pe 25 January, 2012 6 Comments

In urma cu ceva posturi scriam despre abuzul pe care il fac multi utilizatori de Facebook, in special proprietarii de localuri, asupra sectiunii Events. Spuneam atunci ca nu e ok sa faci un event pentru orice prostie, ca e spam atunci cand faci un event doar ca sa atragi atentia cuiva asupra unei promotii si […]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • LinkedIn

Filed Under: evenimente, facebook, internet, online marketing, social media, studii de caz Tagged With: 10 pasi, events, facebook, reguli, succes

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Next Page »

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – prima gazduire web din Romania optimizata pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Recent Posts

  • Sa fii curajos nu e lucru putin!
  • Epoca noilor imperii.
  • The best Super Bowl Ad in 2018.
  • Ziua in care mi-as fi dorit mai multe camasi!
  • Vin la Oaie!

Recent Comments

  • Alin Ștefan Stan (1 comments) on Epoca noilor imperii.
  • Raluca Gherghel (1 comments) on Epoca noilor imperii.
  • iacov elena (1 comments) on Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Alin Ștefan Stan (1 comments) on Epoca noilor imperii.
  • Adrian Monoranu (1 comments) on Soferii gospodari isi cumpara anevolpe de pe net.

Tags

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia heineken iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2018 Adrian Monoranu