Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

DHL owned the competition!

Scris de Adrian Monoranu pe 21 februarie, 2014 Lasă un comentariu

Frate, cred ca asta e una dintre cele mai tari idei pe care le-am vazut in ultima perioada. Nici n-am cuvinte pentru ca sunt de prisos. Pur si simplu i-a facut flenduri. Si potentialul de viralizare e extrem, ca sa nu mai spunem de faptul ca se va vorbi prin salile de curs de la […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, strategic planning Etichete: concurenta, dhl, farsa, tnt, ups, viral

Don’t go for the MONEY – 7 sfaturi pentru angajare.

Scris de Adrian Monoranu pe 20 mai, 2013 Un comentariu

Dupa mai bine de 10 ani de la primul job platit pot sa spun ca a alerga dupa bani e o mare prostie. MARE nu mare. M-am hotarat sa scriu acest articol pentru toti cei care sunt in cautarea unui job in momentul de fata, sau care primesc oferte de joburi mai bine platite, sau […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: editoriale, strategic planning Etichete: angajare, bani, dezvoltare, job, money, motivare, obiective

10 semne care imi spun ca nu vreau sa lucrez cu tine.

Scris de Adrian Monoranu pe 24 martie, 2013 4 comentarii

In general sunt un tip cu multa rabdare. N-am fost intotdeauna asa, dar am invatat sa ascult si sa judec in liniste, la rece. Obisnuiam sa iau decizii la cald, sa dau replici taioase, sa emit judecati si sa categorisesc repede oamenii dar si firmele, respectiv situatiile de piata in care se afla. Am realizat […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Marketing, research, strategic planning Etichete: cercetare, clienti, consultanta, Marketing, semne

Get Happy.

Scris de Adrian Monoranu pe 29 ianuarie, 2013 4 comentarii

Zilele trecute am vazut la Adrian spotul celor de la VW pentru noul Beetle, cel pe care il vor difuza la editia de anul acesta a SuperBowl-ului. M-a facut sa rad. N-as cumpara masina, dar mi-a dat o stare de bine. Ieri toata ziua m-am abtinut sa nu ma prostesc vorbind in stil „jamaican”. Si […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, auto, coerenta, Pozitionare, strategic planning Etichete: 2013, beetle, get happy, superbowl, volkswagen, vw

Cine va castiga editia a 2-a de la Vocea Romaniei?

Scris de Adrian Monoranu pe 24 decembrie, 2012 7 comentarii

Anul trecut a fost Stefan Stan. Si am explicat pe indelete de ce a castigat si se pare ca am avut dreptate din moment ce multa lume a tot sharuit si comentat articolul cu pricina. Anul acesta, daca tot suntem in febra prezicerilor si a premonitiilor am sa scriu inainte de marea finala si am […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: concursuri, editoriale, muzica, strategic planning Etichete: castigator 2012, cristi nistor, julie mayaya, tibi scobiola, vizi imre, vocea romaniei

Romanii sunt destepti.

Scris de Adrian Monoranu pe 25 noiembrie, 2012 3 comentarii

Vineri am primit un colet mai mult decat interesant la birou. Si nu mica mi-a fost mirarea cand l-am deschis. Ma asteptam sa fie vorba de vreo campanie, avand in vedere ca stiam ca expeditorul e Cristi Manafu insa pot sa spun ca am fost chiar surprins. Si mi-a placut, atat tricoul cat si ideea […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, insight, online marketing, romania, strategic planning Etichete: doneaza, rom, romanians are smart, romanii sunt destepti, tag

Argo fuck yourself.

Scris de Adrian Monoranu pe 17 noiembrie, 2012 Lasă un comentariu

Weekendul trecut am ajuns din intamplare la cinema si-am vazut Argo. Un film al lui Ben Affleck, cu Ben Affleck al carui mare fan nu sunt. Habar n-aveam la ce film merg si va spun sincer ca m-am dus cu inima stransa si cu gandul ca s-ar putea sa nu-mi placa. Si mi-a placut. Mi-a […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: consumer psychology, editoriale, filme, media planning, strategic planning Etichete: alegeri, argo, film, iran, obama, sua, teoria conspiratiei

Un atac finut de la KFC la McDonald’s. :)

Scris de Adrian Monoranu pe 16 noiembrie, 2012 10 comentarii

Chiar vorbisem ieri cu studentii mei de la Comunicare si Relatii Publice despre niste cazuri de reclama comparativa mascata in RO si cred ca nimeni nu e surprins de intepaturile dintre Fairy si Pur. Sunt atat de evidente incat ne-am si obisnuit cu ele si ne doare in paispe. Si cred ca si pe ei […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, Pozitionare, Reclame comparative, strategic planning Etichete: consiliul concurentei, grander, kfc. mcdonalds, reclama comparativa

Vino la Noaptea Devoratorilor de Publicitate – Iasi 2012!

Scris de Adrian Monoranu pe 19 octombrie, 2012 8 comentarii

Crezi ca esti pregatit pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate? Ei bine afla de la mine ca ai de infruntat 8 ore de reclame din cele mai diverse categorii, unele care te vor face sa te tavalesti de ras, altele care iti vor da de gandit, altele care te vor provoca si tot asa. 8 ore […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Academic, advertising, celebrity endorsement, evenimente, filme, insight, Marketing, strategic planning Etichete: 9 noiembrie 2012, iasi, noaptea devoratorilor de publicitate, palas mall

Hacking iOS vs Hacking Android – diferenta sta in strategie.

Scris de Adrian Monoranu pe 27 august, 2012 Un comentariu

Tot weekendul, capul de afis a fost tinut de procesul catigat de Apple impotriva celor de la Samsung. Evident, s-a facut misto pe twitter, facebook si toate celelalte retele de socializare, au aparut bancuri, home made video trials si toate cele. M-am distrat, insa una peste alta  Apple a castigat si acesta este un precedent […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Marketing, strategic planning, technology Etichete: android, apple, appstore, google play, ios, itunes

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 15
  • Pagina următoare »

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • Hangouts – Gist Iasi.
  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu (1 comments) la A invata vs. a descoperi.
  • gabitzu200 (1 comments) la A invata vs. a descoperi.
  • RADU (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Filep M (1 comments) la Neumarkt – Berea cea mai bere?
  • bConnected (1 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu